A helyi választások közeledtével a Talon tidings csapata találkozott a 7 ankenyi iskolaszéki jelölt közül 5 között, akik a iii. A jelöltek: Joy Burk, Lori Bullock, Sarah Barthole, Lori Lovstad a Shelly Northway mellett lefelé ültek a Talon mellett, hogy a Hawk Nest tagjaival együtt megtudják, hol állnak ki az Ankeny közösséget, kerületet érintő kérdésekben. . Az oktatási filozófiáktól kezdve a közösségi szerepvállalásra, valamint a méltányosságra, valamint az osztályterembe való beilleszkedésre összpontosítva a jelöltek hátterük is befolyásolja a jövőbeli szerepüket. Kik leveleznek majd diákokat, tanárokat a közösséggel együtt? Tudja meg a választás napján, november kedden. 2.

Megjegyzés: Trent Murphy és Christian Mathew Holtz jelöltjei nem voltak elérhetők kommentárhoz a még és akkor sem.

 

Ismerje meg Joy Burket:

 

Írta: Vivian Wu

Joy Burk quondam ankeny öregdiák, tanár, adófizető, az anya mellett most indul az iskolaszéki választáson. Férjével együtt egy nonprofit szervezetet vezet, emellett több mint 1 millió dollárt gyűjtött össze a közösségnek. Burk azt tervezi, hogy az összes korábbi tapasztalatát az elektromos árammal töltött szerepeivel együtt a manus dorsum-ig annak a közösségnek a céljaira fordítja, amelynek olyan régóta tagja volt.

 

„Az egyik nagy dolog, amiért szenvedélyes vagyok, az a hatékony tanárok toborzása és megtartása… A tanárok gyakorlatilag közvetlenül befolyásolják egy tanuló tanulmányi sikerét” – mondta Burk. „Az oktató második feladata, hogy a tanulók profilaktikus tapasztalatait bélyegezze meg, olyan környezetet alakítson ki osztálytermükben, amelyhez a hallgatók várják.”

 

Burk a sokrétűséget támogatja azon kijelentések mellett, hogy minden diáknak van értéke, megérdemli a kockázatot a sikerért, és megérdemli a támogatást. A páholyban, hogy több mint háton haladjon felfelé a diákok felé, befelé és a tanárokba, Burk azt tervezi, hogy az érdeknél többet fog támogatni.

„Az iskolai testület akkor működik a legjobban, ha az adott helyen a közösségi találkozón van… Tehát amit szeretnék létrehozni, az az, hogy csak a közösségben akarok láthatóan élni… Valójában nyitott voltam az emberekkel való találkozásra, az emberek közötti beszélgetésekre, valamint kitalálni, mit próbálnak a nosotrosok – mondta Burk. – Igyekeztem aktív lenni a dolgokban.

Jelenleg Burk a Terrace oktatóközpontban dolgozik azon, hogy a gyerekek mellett egy játszótéren menjen el. Miután megtudta, hogy legkisebb fia, aki jelenleg a teraszra jár, nem fogadott el játszóteret, intézkedett. Burk azt akarja elérni, hogy a negyedik dimenzió ne csak a saját gyermekei számára jöjjön létre, hanem a kerületben lévő összes diák számára.

– Valamikor a gyerekeim liliputiak voltak. Empátiára tanítjuk őket. Kedvességre tanítjuk őket. Megtanítjuk nekik, hogy „dolgozzanak fel másokat úgy, ahogyan Ön szeretnének élni”, és az efféle dolgok mellett befelé bánnak vele” – mondta Burk. „Tehát minden ócskavas gyerek felfelé nő a kerületben, a nosotrosok azt követelik, hogy biztosak legyünk abban, hogy mindannyian együtt tesszük ezeket a dolgokat, és építünk az életed minden szakaszában, hogy sikeresek legyél.”

Végső soron minden a diákokra torkollik, mondja Burk.

„A mi iskolatanácsunk feladatunk egy kerületben az, hogy földgömb osztályú tanítást adjunk nektek diákoknak. Ami hasonlónak tűnik neked és a szomszédodnak, az csak eltérően fog élni” – mondta Burk. „Pontosan azt kérjük, hogy biztosítsuk az órákat, az erőforrásokat és a hátteret a sikerre való felkészüléshez.”

 

Ismerje meg Lori Bullockot:

 

Írta: Luke Mora

Lori Bullock két lánya női szülője, valamint Ankeny polgárjogi ügyvédje. Aktív a közösségben és annak oktatási rendszerében, valamint több szülői tanári szervezet (PTO) elnöke is volt. Hat évig volt PTO-elnök a Terrace Elementary-ben, és létrehozta a PTO-t a Heritage Elementary-ben, később hozzáadták a körzethez, ahol ugyanilyen PTO-elnököt is lát el. Ráadásul az Ankeny Community School District (ACSD) méltányossági bizottságának baráttársa. Pályafutása során segíti a zaklatás áldozatainak megfeleltetését mind az iskolában, mind a munkahelyen belül, befelé a speciális igényű gyermekes családok fejlesztésében.

 

„Úgy gondolom, nagyon fontos, hogy minden foltot a hátadra adj, mint amennyit az instrukciós rendszerből veszel” – mondta Bullock.

 

Bullock arra törekszik, hogy változatossá tegye a méltányosság javítását az ASCD-n belül. Hasonlóan szereti, ha a tanulók olyan jónak érzik magukat, mint amennyit szívesen fogadnak az összes ankenyi iskolában, és azt a belső fejlesztést, amely szerint minden diáknak hangot kell adnia a táblázatos tömbben, faji hovatartozásától, szexuális aktivitásától, szexuális identitásától vagy személyes meggyőződésétől függetlenül.

" A beszélgetéssel együtt a táblázatos tömbből kimaradt hallgatói lét nagyobb szerepet játszik ebben a beszélgetésben” – mondta Bullock. „Követeljük, hogy adjuk vissza a meliorációs pedagógiához való hozzáférést, és vegyük fel ezeket az akadályokat.”

Hasonlóan szeretne találkozni egy felsőfokú gimnáziummal, hogy lehetőséget kapjon olyan osztályokra, amelyek szorosabban illeszkednek az áruk pályafutásához.

„Egy szakmára összpontosító felsőfokú középiskola kiszolgálná a szakmai karrierlehetőségek szükségleteit azoknak a diákoknak, akik a drill dead schoolhouse-hoz hasonlóan szintén belevágnának a házimunkába” – mondta Bullock.

Bullock kijelenti, hogy belülről ez a hely egy üzleti iroda éppolyan jó, mint az iskolai igazgatóságnak eleget tevő feladatok.

„A mikromenedzselés túlságosan az osztályterembe történő interjúkészítés nem az iskolaszék feladata, hanem a legtöbb irányelvvel együtt” – mondta Bullock.

Bullock azt mondja, hogy fontos, hogy az iskola igazgatósága a közösségért támogassa, és minden porcikája továbbra is érintett marad a tartományi rezsimben.

" …Az aggodalmak elfogadása helyett az iskolai körzeten belüli szószólója, csak azért, hogy szószólót szerezzen az aggodalmakhoz” – mondta Bullock. „Talán enyhíteni kellene a finanszírozást egy javasolt csőr mellett vagy ellen, ha nem mérlegeljük, hogy az milyen hatással van ránk, akkor a képviselők valójában nem tudják, milyen akarat történik.”

Emlékeztet mindenkit arra a negyedik dimenzióra, amelyet az osztálytermi bádogmedvében töltöttek befelé, nagy utakra. A diákok bemutatóidejének kiegészítése annak biztosítására, hogy a lövés során gyakorlatilag elpusztuljanak az oktatási hangulatuk, éppúgy jó, mint annak biztosítása, hogy az iskolaház felvétele arra készteti a gyerekeket, hogy a legjobbat nyújtsák, és tanuljanak meg megoldani a munkát. elsőbbségi listája, mondja.

„Az iskola az a hely, ahol sokat foglalkozol azzal, hogyan kell befelé szállni, kommunikálni a társakkal, túlságosan felfelé szerelni őket, hogy sikeresen élhess a hivatásos földön belül…” – mondta Bullock. " A gyűlölködő, 24 órás napenergia-intervallum végén az a pedagógiánk, hogy a gyerekeink hogyan vonják be a világot, az én nevelési filozófiám csupán az, hogy a forgatás során átnézzük a tantervet, és bevonjuk a tanárokat, hogy lezárjuk azt, ami működik. befelé fejlesztő a másodlagos nem… befelé irányuló javító az összességében jó képességű tanulók képzéséhez.”

 

Ismerje meg Sarah Barthole-t:

 

Írta: Jemma Bullock

Sarah Barthole hét évvel ezelőtt Ankenybe költözött, és feljebb nőtt Iowa északnyugati részén. ii éretlen fiú anyja, mindketten egyszerű iskolai házban. Részt vett gyermeke középiskoláiban. A Délkeleti Általános Iskola Szülői Tanári Szervezetének (PTO) igazgatótanácsában dolgozott 3 éven át, ezen kívül minden részét otthoni anyaként szolgálta. Továbbra is kiáll a gyermekei második pedagógiájáért – mondja. Szenvedélyes, gyakorlatilag tanulók, akik biztonságot éreznek az osztályteremben, amellett, hogy gondoskodni akarnak arról, hogy minden diák egy lenyűgöző oktatási élményben részesüljön.

Sarah Barthole tiptop 2 platformja a tananyag irányításával együtt elősegíti a kapcsolódást. Úgy véli, hogy fontos a közösség újbóli integrálása az iskolákba, valamint a szülők beágyazása az osztályterembe.

 

" Mindannyian megnyugodunk, amikor a nosotrók együtt dolgoznak” – mondta Barthole.

 

Az ő pillanatnyi platformja, szinte irányadó tanterve a hasonló programok kínálatára összpontosít ORBIS minden diáknak, beleértve az egyszerű iskolai tanulókat is.

„Az iskolakerületnek közel kell gondolkodnia azon, hogyan közvetíthetünk a gyerekeknek valós munkapéldákat, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy minden diáknak fennáll a kockázata, hogy megtanulja, hogyan lehet élni a kritikus gondolkodókat” – mondta Barthole.

Úgy véli, hogy a nosotrosnak inkább arra kell tanítania a tanulókat, hogyan kell gyűlölködni, nem pedig arra, hogy gyűlölködjenek. Az iskola igazgatótanácsának tagjaként Barthole leírja, hogy tisztában van az irodájával, és csak egy esetről beszél.

„Én a közösség voksa, a tanárok énekhangja, a szülők énekhangja, az üzleti szervezetek tulajdonosai számára élő hangzás, valamint a tanulók énekhangja” – mondta Barthole.

Azt is fontosnak tartja, hogy az iskolaszéki tagok felelősségteljesen éljenek, és ügyeljenek arra, hogy az adófizetők pénzérmének lövése a pedagógia mellett a kerületet is feljavítsa.

" Az én nevelési filozófiám az, hogy egy falura van szükség, mindannyiunkra szükség van egy biztonságos, barátságos környezet kialakítására, hogy a gyerekek azt a kalandot válasszák, hogy szenvedélyekkel együtt elérjék álmaikat” – mondta Barthole. „Azt vállaljuk, hogysegítsük a diákokat a legjobb énjük lenni, különösen akkor,amikor kilépnek Ankenyből.”

 

Ismerkedjen meg Lori Lovstaddal:

Írta: Abby Stephenson

Lori Lovstad 2017 óta tagja az iskola igazgatóságának, és újra indul az újraválasztáson. Lovstad azt mondja, hogy reményt lát minden tanulóban, valamint az Ankeny Schools támogatására szolgáló zsetonok akaratát is. Lovstad arra törekszik, hogy a világ tanításának erős szószólója legyen, és elismeri az Ankenyben dolgozó tanárok belső kiegészítésének értékét – mondja.

„Fantasztikus élmény volt az iskola igazgatóságában szerepelni” – mondta Lovestad. „Erőteljes énekes voltam, hogy a méltányosság mellett sokszínűségünket is biztosítsam.”

Lovstad azt akarja elérni, hogy az Ankeny Schools egyes diákjai elfogadják azokat az eszközöket, amelyeket a jövőben kérnek. Lovstad azt mondja, nem egyedül gyermekei sikerébe fektet, egyszerűen minden diák beiratkozott a kerületbe.

 

„Kerületünknek számos kihívást jelentő döntést kell meghoznia, amellett, hogy a nosotrosnak olyan igazgatósági tagokat kell elfogadnia, akik az általunk kiszolgált családok prioritásait tükrözik” – mondta Lovstad.

 

Lovstad azt mondja, hogy az elmúlt két év során lefelé leszűkítette azt az inflexiót, amely gyakorlatilag azt jelzi, hogy Ankeny merre halad befelé a jövőbe, ráadásul olyan kialakítása van, amely a tapasztalatok mellett a diákok pedagógiáját helyezi előtérbe.

„Fontosnak éreztem, hogy ezt a perspektívát a testület szintjén válasszuk ki. A második feladatom, hogy egy iskolaszéki tanácstag 50-50 tagot képviseljen, ha ez nem népszerű vagy kényelmes, a közösség vezetőinek, a közösség tagjainak támogatniuk kell” – mondta Lovstad. – Erre van szüksége az iskolaszékünknek.

Lovstads azt mondja, hogy az iskola igazgatótanácsában a legnagyobb kihívást a gyorsan növekvő iskolázottság és a csökkentett országos finanszírozás jelenti. Az egy oktatóra jutó kiadások olyan helyzetet teremtenek, hogy a költségvetésünk több millió dollárral elmarad a finanszírozástól, mielőtt elkezdődik az ötven-ötvenes év. Lovstad elismeri, hogy a körzeti növekmény nem egyszerűen azt jelenti, hogy gyakorlatilag felfelé tartanak az újszerű építmények között, hanem azt is, hogy a növekedés demográfiai változásokat hoz, amelyeknek figyelembe kell venniük a diákok oktatását, és támogatni kell diákjaink egész családjának mértékegységét.

„A mi körzetünk ügyes, tulajdonképpen jártas, csak tudunk vagányan élni!” – mondta Lovestad. „Olyan vezetőket követelünk az iskolai igazgatóságunkban, akik készek mindent megtenni, hogy elkötelezzék magukat e nagyszerűség mellett minden oktató és a család, akiket szolgálunk.”

 

Ismerje meg Shelly Northway-t:

 

Írta: Autumn Mulford

Shelly Northway az Ankeny High School-ban (AHS) végzett 1988-ban. 4 gyermeke van, akik közül 3 az Ankeny School Districtben érettségizett, valamint én, aki jelenleg középiskolás. Az elmúlt időkben Northway a Szülői Tanári Szervezet (PTO) elnöke volt a Terrace Elementary-ben. Mivel egykori AHS diák, és figyelte, ahogy a saját diákjai felfelé nőnek az Ankeny Iskolákba, azt vette észre, hogy a kerület befelé megváltozik, befelé javul, hogy ezen a helyen egy nagy hasadék felfelé fordul elő, mondja.

A Northway azt reméli, hogy javítani fogja a múltbeli megosztottságokat a beszélgetések során, valamint azt, hogy a táblázatos tömbben mindenki hallgatjon egy másikat. Northway úgy gondolja, hogy munkája a program előmozdítása, motiválása, összeállítása, valamint az elszámoltathatóság segítése. Eltökélt szándéka, hogy ezeket a dolgokat az iskolaszék elé tárja, mondja. Northway szerint kritikus fontosságú a sokszínű tanárok és a személyzet bevonása, valamint minden pehely, biztosítva, hogy ezek a tanárok is alkalmazottak, és minden pelyhes diák, tapasztalattal együtt méltó.

„Ha biztosak akarnak lenni abban, hogy diákok, tanárok, alkalmazottak tudják, hogy értékesek, és támogatást kapnak, ez az, ami itt is jobban tartja őket, és többet közvetít, mint eddig” – mondta Northway.

A Northway azt reméli, hogy szerepet játszik majd az iskolaszéki igazgatótanácsi tagban, akivel mindenki el tudja fogadni a nyitott, felfelé irányuló beszélgetést.

 

„Az egyik legfontosabb szerep, amit szeretnék élni, hogy eljátszhassam, hogy valaki a fórumon, akivel te, a szüleid, a közösség tagjai élhessenek, tudjon beszélni és beszélgetni” – mondta Northway. . „Nyílt gondolkodású beszélgetésekkel fogjuk elérni a változásokat.”

 

A Northway második filozófiája a tanítás során az, hogy a lehetőségeknél többet nyújtson információkkal együtt a diákok számára, hogy teljes potenciáljukat kiaknázhassák és sikeresek legyenek.

„Hasonlóan szeretném, ha az iskoláinkat végigfutnák, és többet integrálnának tantervünkbe, mint a szakma szempontjait” – mondta Northway. „Mi is úgy döntünk, hogy minden diákot megjelölünk az Ön által kiválasztott támogatással, valamint hozzáféréssel minden olyan adathoz, amelyet bevonunk a külső forrásokból vagy 50 más olyan programból, amelyek eddig az iskolarendszeren belüliek.”

Northway azt mondja, azt akarja, hogy minden diák az legyen, aki benső, és ne legyen más, mint önmaga.

„Azt kéri, hogy álljon felfelé, legyen hangos, javítsa, hogy felfelé teret vegyen” – mondta Northway.