A néző nagy valószínűséggel soha nem fogadta el egy horrorfilmet egyformán szexuálisan kockázatosnak Antikrisztus . Erőteljesen túl sokkolóak azok a szavak, amelyek a műsoridőben eszünkbe jutnak, amikor utoljára gurultak ennek a celluloidnak a kreditjei. Antikrisztus befelé zavarja a nyers, kirívó képeket, amelyeket anélkül jelenít meg, hogy azokat vagy önmagát kábult értékre aknázza ki, egy kötélhez hasonló, egybehangzó bravúr, amelyet sikeresen végrehajtott a film menedzsere, Lars von Trier. Kellemes meglepetés a filmben az Antikrisztus nem teljesen sokkoló a szexuális/erőszakos tartalma miatt, hanem a gyönyörű képek miatt is, amelyek életre kelnek, ahogy a képek leszállnak az oldalról, és összeolvadnak a moziban zajló események között.

Charlotte Gainsbourg ugyanolyan bátor színésznő Antikrisztus 9 Rekviem egy álomért valamint még több és sok esetben így is. Gainsbourg nem mesterkélt, hanem valódi gyötrelmet tud érzékeltetni, így a nézőt is ez vonzza befelé, szorongatva érzi magát azért, amit elveszített és átél. Ugyanebben a negyedik dimenzióban a néző hálás azért, hogy ő maga nem ugyanazon a megpróbáltatáson megy keresztül. A néző ón át tud futni a megdöbbentő érzelmi súlyán, ráadásul hálás is, hogy rejtve van, nem pedig a szívébe.

William Dafoe évek óta a legjobb teljesítményeit mutatja be Antikrisztus . Dafoe szó szerint kihelyezi magát ezen a helyen, hogy növelje a film tartalmát. Antikrisztus az érzelmi horror celluloid mellett egy nem hasonlító céh találékonysága erős színészi alakítása miatt, mint pl. Vicces játékok (1997 ) . Mert Antikrisztus 5 fejezettel kiemelve: Prológus, Első fejezet: Gyász, Második fejezet: Fájdalom (Káosz uralkodik), Harmadik fejezet: Kétségbeesés (Gynocide), Negyedik fejezet: A három koldus is Epilógus, sok néző elhiheti. hogy ez nem a hagyományos értelemben vett „horror” film, ahogyan azt tették A hatodik érzék . Ez is egy érv amellett, hogy mire jutottak a mainstream horrorfilmek, amire sajnos a közönséget megtanították a horrorfilmektől.

Kezdetben úgy tűnik, hogy az öt fejezet minden darabja Antikrisztus a The Five Stages of Grief Kubler-Ross-modelljéhez köthető, de hamar kiderül, hogy valami sokkal feketébben élnek. Antikrisztus a szinte zavaró, erotikus, vizuálisan túl érdekes képek egy része mindig befelé vezeti Kubrick horrorfilmjét. A ragyogás . Ezt mondtam korábban Mártírok volt az idei év legjobb horrorfilmje, de Antikrisztus emberi kémiai elemének mélysége alapján kiélheti befelé. A klasszikus horror birodalmában, Mártírok uralkodik de Antikrisztus a horrorfilm művészi típusa, amely kellene uralkodik. Ha az emberi kémiai elem laikus vetítési idő, és egy horror celluloidban jól működik, akkor kifizetődik, mind a celluloid számára, mind a nézők számára. A köd bebizonyította.

Az operatőr benne Antikrisztus (a képalkotás), amelyet Anthony Dod Mantle készített,kiváló. Mindannyian láttunk vágott jeleneteket, fekete és fehér képeket, és fárasztó befelé mozgófilmet korábban, de valószínűleg nem az első óta is 2 nd megöli James Bondot Casino Royale Vegyük úgy, hogy egyformán a film tényezőjeként és nem kiegészítő eszközként használták őket. A lassú mozgás befelé Antikrisztus bizonyos jelenetekben az intimitás részévé, résztvevőjévé válik. Ugyanígy van ez a természetsorok között is befelé Antikrisztus ahol eső és makk is hull az égből. Ezeket a szekvenciákat úgy is értelmezhetnénk, hogy a józanság elcsúszik a rejtett karakterek elől, vagy a „The Beast” fokozatos egyetértésének egy példánya. Antikrisztus ’s főszereplői.

Miközben Dafeo karaktere, a terapeuta igyekszik átsegíteni feleségét gyászán, a néző valóban tudatában van annak, hogy valami baljóslatú vár, vagy éppen figyel a háttérben. Mint Antikrisztus előrehaladtával a néző észreveszi, hogy a „The Beast” hatása Gainsbourg grafémájában már jóval korábban megjelent, amikor gyermeke, Nic meghalt. Ez kétféleképpen mutatkozik meg befelé: Nic cipőjével ellensúlyozva a rossz lábra állított lény állandóan női szülője mellett befelé a múltba, valamint A három koldus azonnali megjelenése, akik a celluloidban kétszer is felfelé, befelé mutatnak különböző formákat. a néző várhat. Kezdő megjelenésük körültekintő szemrevételezést igényel a Prológ alatt.

Az osztályzat Antikrisztus , Handel Rinaldóját felhasználva, a nyugtalanságot hivatott fokozni, megfélemlíteni még így is leegyszerűsítve, kizárólag a celluloid jeleneteihez szükséges.

Lars von Trier Antikrisztus egy komoly, érzelmes, ötletgazdag horror mozi ruhával, ami a grafikán kívül lehet azoknak, akik nem olvasták amerikai pszicho amellett, hogy ne a dráma legsötétebb szakadékában időzzön horrorfilmekkel együtt.

Értékelés : 9 /10