Ahogy a gőz kezd emelkedni az ég felé, a dolgok állapota befelé halad Az utolsó ház bal oldalon letargikusan szivárogni kezd. Mielőtt a nyavalyás tárgymező kiforrna, Wes Craven a karakterek színes káderét mutatja be, és gyorsan kialakul a kapcsolatuk másokkal is. Ellentétben sok gőgös, nagy falutin horrorfilmmel, amelyek azt ígérik, hogy az emberi státusz csatornájába juttatják a nézőt, Az utolsó ház bal oldalon valójában szállít.

Az egyetlen legnagyobb ereje Az utolsó ház bal oldalon az, hogy a váratlan gyakran megtörténik az azonnali és a 3. felvonás során. Ez azért figyelemre méltó, mert a könyv múltbeli horrorfilmjeinek többségében azzal találkozol, amit megszereztél. Az események befelé haladnak Az utolsó ház bal oldalon hogy a néző soha nem lát közeledni, bal oldali ütést (bocsánat a szójátékért). Ez nem utal a nyavalyákból előugró tárgyakra és macskákra, hanem inkább az ártatlanok, Mari Collingwood (Sandra Cassel) és Phyllis Stone (Lucy Grantham) ellen elkövetett szadista tettekre utal. A baloldal utolsó háza . Nem ütéseket húznak össze, a szörnyű képzelgésekkel teljes szabadságot és teret kapnak a status quo megtámadására.

Legfeljebb a közepén van jelenet Az utolsó ház az utolsón ahol Mari a földön vergődik, hallhatóan nem élvezi magát. Nemsokára egy másik graféma feje, Sadie (Jeramie Rain) pattan be a képkockába, és a néző valószínűleg élni fog: „Ó, nem”. Craven mise en scene-je tökéletes a celluloid ezen szegmenséhez. Az említett felkiáltás azért jöhet szóba, mert a néző a legmerészebb képzeletében sem számított arra, hogy valójában mi is zajlik a jelenetben. Kinek jut eszébe, hogy valami szenzációs, briliáns és befelé lealacsonyító horror mozgóképet készítsen? Más jelenetek befelé Az utolsó ház az utolsón nem egyszerűen egyformán rejtélyes belülről, a kezdetek egyformán az volt ez a jelenet, de sokan ettől függetlenül emlékezetesek.

Vonatkozó Az utolsó ház bal oldalon sokkal inkább az erőszakot hirdeti, megfelelő a szomorú tetteket elkövető karaktertípusokhoz. A néző talán soha nem látott még valósághűbben megszúrt vagy megerőszakolt lelket ilyen nyálas ragacsoskodás mellett, mint ebben a filmben. Látod a
megsérti az áldozat arcát az ütések során, ami sokkal hitelesebbé teszi gyötrelmét. Ez különösen igaz az utolsó felvonásra Az utolsó ház bal oldalon . Ez a jel, hogy a néző szurkolni fog a bűncselekmények elkövetőinek, miközben érezhetővé válnak az őket átélő ragyogó érzelmek.

Wes Craven Az utolsó ház bal oldalon egy go past tier horror mozi, amely pontosan azt csinálja, amit ígér, és elborzaszt. A celluloid befelé növekszik. Borzalmas tettek minden pillanatban a celluloid nagyon hasonló a Toby Hooperéhez A texasi láncfűrészes mészárlás , de ahol az utóbbi finomabb, ott a régi a néző szeme elülső részében zaklatja erőszakosságát.

Értékelés : 8.v /10