Luc Besson készített mozit, kerület B-xiii (rendezte Pierre Morel ), egy szöveges kötet útmutató arról, hogyan kell az invenciózus aktivitási sorozatokat az ón mellett elvégezni, amikor kreatív elmék állnak mögöttük. Mint sokan közülük Besson tevékenységi filmjeit ( 8 1 és 2 illusztrációként), B-13 rendelkezik az összes flash, ingyenes energia mellett a hip-hop negyven hangsávot meghaladó zenével, amelyekre várnátok.

A cselekmény messzemenő, John Carpenter végtelenül felsőbbrendűjétől kölcsönzött elemeket Menekülés New Yorkból , Halálos iramban soros és változatos zenei videóforrások. Egy volt bűnöző körül forog ( David Belle ) túl rejtett rendőrtiszt ( Cyril Raffaelli , a Jet Li-től Kiss of the Dragon ) befelé egy kormány befelé nyitott párizsi kerületében 2010-ben, ahol a kábítószer-kereskedelem mellett a bűnözők is uralkodnak. Egy drogkirály ( Bibi Naceri ) a volt bűnöző ellopta a „termékének” egy részét, ráadásul elküldi a szinte megbízható gengsztereit, amelyek közül az egyik K2, eljátszva T. ony D’Amario , hogy visszahívja. Belle fanyar nővére a filmben, eljátszotta a múltat Dany Verissimo , végül behozzák a képbe a show konstrukciójába egyformán kiegyenlítik a volt bűnözőt. A B-tizenharmadik kerület eredményeként kapott cselekménye általános amellett, hogy minden apró háttérkitöltést bevezet a mozi számos akciósorozatához, beleértve az emlékezetes i-t, a Parkourt, egy olyan sportágat, amelyben szabadon mozoghatunk egy természetes területen, amelyet Belle segített kitalálni. közel 2 percig tart, és nem sokkal ezután kezdődik a mozgóképes show bajnoki sorozata.

Hirdetés  

Kerület B-13 , mindenhol ismert Banlieue 13 , Tizenharmadik körzet vagy 13. kerület , egy fizikai mozgókép-show, olyannyira, hogy a szükséges színészeknek amellett kellett lenniük, hogy fizikailag gibe együtt fejlett harcművészeti ismeretekkel rendelkezzenek. A színészeknek, a múlt néma celluloid testvérei között, sok jelenetben testükkel és arcukkal kell emberi cselekvést végrehajtaniuk. B-13 . Természetesen tanulmány, befelé egy ilyen jellegű hiperrealitás popcorn film, azon a helyen mindig a kötelező csinos lány, akinek az a fő feladata, hogy szembenézzen a csinos folt nemléttel a főszereplő/antagonista cselekmény vagy padlóív jelentős részével. Ez volt a példa mindháromra A Fast a Furious mellett túlságosan lefilmezi az összes kiadott klónt ( Nyomaték ) a világra. Ez nem a példa Dany Verissimo . Ahelyett, hogy Belle-nek, a B-tizenhárom vitathatatlanul mestersztárjának adnánk „a ciklust” egy alapvető sorrendben, inkább Verissimo kapja. Ennél az egyedülálló sorozatnál puszta szitacukorból tényleges résztvevővé válik a moziban. Belefoglalása a fricskába nem tart sokáig mindegy, valamint rövidesen háttérbe szorul, mint a tehetetlen, valamint a bugyi nélküli (találkozni fog) leányzó befelé „nukleáris” szorongásaként.

Pierre Morel ’s kerület B-xiii ez mindhárom A gyors és a dühös is a filmek nem, ötletesek. B-tizenhárom minden benne van, amit ezek a filmek nekik (vagy ellenük, az érzelmeitől függően): egydimenziós karakterek, dögös autók, dögös csaj(ok), autókkal kapcsolatos akciósorozatok, stúdióba csomagolt filmzene, egy hős győzedelmes döntése kiegészítés egy nyitott befejezéshez. Ami Morel B-xiii Ehhez az MTV által befolyásolt képlethez az tartozik, hogy soha nem ad időt arra, hogy megfigyelje ezeket a műfaji közös vonásokat (vagy hiányosságokat). Kerület B-13 egy gyors tempójú tevékenységi rohanás az elejétől a végéig.

Értékelés : 8 /10