JVCD az egyik legjobb film, amelyet Jean-Claude Van Damme néhány éve befelé bámult, ami megegyezik a közelmúltban tett erőfeszítéseivel Halál ébredése továbbá Replikáns. Van Damme tulajdonképpen a korábban említett filmek belsejében is felveszi a színészi sapkáját. A három közül, Replikáns ennek ellenére a legjobb, amit követ 8 akkor Halál ébredése . JVCD a leginvenciózusabb a három közül, a kezdő mozival együtt, ahol Van Damme valósággá válik a nézők között. 8 egy celluloid, gyakorlatilag Jean-Claude Van Damme második élete, a felügyeleti csatája, a drogfüggőséggel vívott múltkori harca, valamint mozikarrierjének elektromos áramköre. A néző legkínosabb pillanatainak töredékeit őszintén, manipuláció nélkül mutatja be, hogy jobb fényben mutassa meg. A néző szégyellte élőben, amikor lát néhány ilyen pillanatot, hogy a film előtt ismert volt-e vagy sem. Semmilyen ütést nem húznak, mivel Van Damme is beleszólt az alkotási folyamatba, kiderült, hogy bátrabb szerepjátékos és halandó is, hogy filmjei többsége elfogadja a Pb-t a nézők mellett, hogy a nagyközönség elhiggye. Semmi sem marad ki a táblázatos tömbből, beleértve az idióta (túl sajnálatos) kijelentéseket, amelyeket a múltkor a televízióban tett. Még soha senki nem kapott ekkora betekintést a Van Damme aktív személyisége mögött álló valakibe.
A kerete 8 Van Damme gyors készpénzbeáramlásra irányuló második követeléséből áll, felkeresett egy bankcéget is, azt a letéti pénzintézetet, miután rablásért felfelé tartották. A legtöbb JVCD ezen a rabláson belül olyan külső események mellett történik, amelyek a belgiumi Brüsszel felé vezetnek, ennek eredményeként vagy azzal párhuzamosan intézkednek, miután a helyi rezsim tudomására jutott. Van Damme a brüsszeli városlakók hőse. Csodálják, hogy a fifty-fifty is felfelé vár rá, bár manapság filmjeinek nagy része egyenesen videóba kerül. Ő az övék, az egyikük, egy vidéki, aki eljutott egészen Hollywoodig.
Alatt JVCD , a néző töredékeket kap arról, hogy mi történik a letéti pénzintézetben befelé egy nemlineáris formátumban, gyakran a lekérdezés előtt kapja meg a választ. Az, hogy ki rabolja ki a banki konszernt, sok humor tárgya JVCD , mint az érvek megszakítása kifűzve könnyedséggel közel a bevezetni szorult helyzetbe, valamint hogyan lehet elhagyni. Az egyik beállítás, különösen az a szándék, hogy a felnőtt celluloid rajongókat vigyorogják. Mind a befelé, mind a banki társaság külsejében Van Damme gyakran szembesül azzal, hogy aktív sztár a létező világon, egy igazi földön, ahol a hős nem legyőzhetetlen, mindig gyorsabb ellenfelénél vagy okosabb a helyzetnél. Néhány jelenetben Van Damme látja, mit gyakorolna, ha a rablás egy aktív celluloid lenne, amelyet befelé bámul, így a néző látja, mit választ.
Bár ez a legjobb részem 8 , talán a legemlékezetesebb egy 6 perces jelenet, amelyben Van Damme áttöri a „negyedik falat”, végignézi a nézőhöz való beszélgetésekkel együtt sok minden, amit George Lazenby tett röviden befelé. A Her Majesty’sec titkosszolgálatán . Van Damme engedi, hogy belső fájdalmai nagy részét a szabadba engedje. Rettentő bátor jelenettel találkozni. Azok a nézők, akik e monológ alatt nagyon odafigyelnek, a film hátralévő részében nyilvánvalóan befelé látnak valamit, amiről később hivatkoznak.
Mabrouk El Mechri 8 legbelül rettenthetetlen, amit leginkább Jean-Claude Van Damme életét ábrázolja a fényképező előtt és mögött. A néző akarata a legvalószínűbb és önkéntelenül megnőtt, hogy megfigyelje Van Damme-t, vagy a legalacsonyabb fokon megértse őt néhány fokkal módosítani a film megtekintése után.
Értékelés: 8 /10