Justin Lin kezdő tizenöt perce A Fast a Furious mellett: Tokyo Drift jobb, mint az egész ii Fast ii Furious az eredeti több mint felével együtt A Fast a Furious mellett 6.

Hadd javasoljam a legfájdalmasabbat, és a legkiemelkedőbb kérdést, amely később megjelenik, mi is bekerülünk ebbe a nem mindennapi versenykörbe. Ha egy nyolcvanötezer dolláros, utcai versenyautót készítesz, akkor önként kölcsönadnád egy tökéletes idegennek, aki nem tartozik az ön fajához/kultúrájához, ráadásul „frissen szállt ki a hajóból”, hogy megnézze, van-e a legkisebb versenytudás? Nem tudod, hol él, ki ő, hogy van-e jogosítványa az országodban vagy nem, milyen a pénzhelyzete, volt-e valaha versenyautó mögött, vagy mindig egy autó mögött volt-e. kerékpáros időszak. Megélhetne egy földalatti FBI-ügynököt, akit kölcsön ad a tokiói rendőrségnek, hogy felfüggesztse a zörgő földalatti versenypályát, amelyre jegyet ad neki. Lehet, hogy autótolvaj, aki egyszer elkezdődik a verseny; lehajt a versenypályáról, és visszatolja az autót egy várakozó kamionba. A teherautó elmegy egy szeletelő boltba, ahol Blacknek 30-5 ezer dollárt fizetnek az autóért; taxival kimegy a repülőtérre, és felszáll egy repülőre, vissza Amerikába, hogy soha ne mutasson. Honnan tudja Sung Kang, aki kölcsönadja Blacknek az autóját, hogy ezt nem gyakorolná? Lehet, hogy Kang karaktere (Han) a forgatókönyv megírásában volt benne, és már tudta, hogy Black grafémája (Sean Boswell) őszinte srác. Ez az a kizárólag racionális magyarázat, amely mellett felfelé tudnék jönni, és amely illeszkedik a rendelkezésre álló tényekhez.

Ez is a legirracionálisabb cselekmény jele az összes közül A gyors is a dühös filmeket. Még a filmérzettel is szembeszáll (a kölcsönös érzés celluloid helyettesítője). Tudod, a kép azt az értelmet mutatja, a valóságnak azt a vékony héját, amely itt és azon a helyen áthatol egy álságos előfeltétel határain belül. Ez manapság sincs a celluloid ezen felosztása alatt. Még ha hat hasonló járművet tartasz is a lakóházban, ahogy Kang karaktere teszi, akkor sem gazdag, egy közel százezer dolláros autóval együtt nem egy kereskedelmi kocsi. Ez kifosztotta azt, ami később bejött Tokyo Drift szinte bármilyen hitelességű.

Minden más benne The Fast is the Furious: Tokyo Drift : a token, az „anya kurva” dögös csaj, a mellékszálak, a felesleges karakterek, a „meglepetés” cameo, valamint a sok már meglévő zene hangsávja általános és olyan dolgok, amelyeket már láttál. Nemrég beszereztem a Wai Keung Lau egy példányát Siu Fai Makékkal együtt Kezdeti D , néhány másik mozgókép-műsor az utcai versenyzésről amellett, hogy Japánba sodródik. Még nem néztem meg teljesen, de darabokat is, de lehetetlen, hogy egyformán kiagyalt legyen Tokyo Drift mer élni. Egy záró gondolat: Miért van minden megoldva egy autóverseny/üldözési csata során? A Fast a Furious mellett filmek? Csak azért, mert a filmek a száguldó földről szólnak, nem utálatos, hogy mindennek a csikorgó gumik és az aszfalt mellett kell élnie.

Értékelés: 6 /10