Az ördög háza egy egyszeri iskolai horrorfilm, amiben minden rendben van. A film zenei hangja egy hatvan korszak horror celluloidja, valamint egy élénk ötlet-löket, a film úgy van megalkotva, hogy ha ez is a negyedik dimenziós periódusból származna. A bajnoki sorozat (a római számok is mind) meghatározzák az antik horrorfilm zenei hangját Az ördög háza -vel együtt kimosott mozikészlet egészíti ki. Azonnal eszembe jutott a szimulált, korabeli szeletelőzetes Nem tól től Grindhouse (2007), miközben ezt a mozit nézte. Mindkettőt úgy építették meg, hogy egyformán nézzenek ki, bár évtizedekkel ezelőtt készültek. A producerek tulajdonképpen befelé figyeltek a részletekre Az ördög háza , egyenesen lefelé a nagy tégla kazettás lejátszókhoz, gyorséttermekben papírtányérok, kóláspoharak, a forgó telefonokkal együtt.
A film kezdete után a néző pillanatnyilag elfelejtheti, hogy egy 2009-ben készült filmet néz. Ennyire teljes az illúzió a hatásossággal együtt.
Nincsenek olcsó lökésvágások vagy hangos zajok, amelyeket ijesztgetésre terveztek. Ebben a celluloidban nincs kínzási borzalom. A néző hihető horrort és hihető állapotot talál (a horrorfilmek korában ez a celluloid állítólag az irodája). A főszereplő Samantha Hughes ( Jocelin Donahue ), rokonítható, mint a legtöbb horrorfilmes hősnő, akik végül rendkívüli helyzetekben figyelik meg magukat. Ez a film elején hirdetett állapot sátáni kultusz. Jocelin útja során meglepetések érik, mely lényeket reméli a kultusz nyerni minden aljas tevékenységével. A néző valószínűleg nem fog vele találkozni, mert a fifty-fifty soha nem utalt rá egészen a végső jelenetig a film belsejében.
Jocelin még korábban kitalálja, hogy az állapota nem megfelelő, a finom horror elemek kezdenek feltárulni. Hamarosan bennük reked, látszólag elszakadt a társadalom egyensúlyától, és látszólag aljasságot gyakorolok. Jocelin a negyedik dimenzióban is kimehetett a háztartásból, amellett, hogy lefelé haladjon azon az úton, amelyen barátnője, Megan vitte haza ( Greta Gerwig ). Hosszú túrát élne meg; esetleg órákat, de tudta gyakorolni.
Ezenkívül a harmadlagos aktus kezdetén egy percnyi szentírási zavar is megjelenik. Jocelin a lehető leghamarabb ott akarja hagyni bébiszitter fellépését, amikor egy pizzázó jön a megrendelt pizza közé, odaadja a pénzét, elveszi a pizzát, és becsapja az ajtót az arcába. Miért nem kéri meg tőle, hogy vigyen be a városba, és távolodjon el a hátborzongató helyzettől?
A befejezés a Az ördög háza az egyik legmegrendítőbb, amit a műfajban láttam, prefektus párja ahhoz, ami azt eredményezte. Egyszerű, elegáns, letisztult is. Nincsenek nagy robbanások vagy cselekményfordulatok. Természetes véget ér.
Ti West ’s Az ördög háza nem tökéletes mozi, de majdnem tökéletes menses slice horror celluloid. Az ördög háza gyakorlatilag egy származású celluloid az elektromos áramú horrorkép műfajához. Ez egy tompa égő, ellentétben a szokásos bevillanással a serpenyőbe, kiégett horrorfilmekkel, amelyek mellett jelenleg a nosotrókat is áldják.
Értékelés : kilenc /10