Talán a Universal Pictures meghallotta a kritikát, szinte versenyek indulnak, a történet a grafémafejlődéssel együtt végül meghalt. Talán a hitetlenség a sekély, elfogulatlan kommercializmusuk mellett A Fast a Furious mellett mozgásképek végre eljutottak hozzájuk pl. felesleges rapper cameók, filmzene sorok (még mindig jelen vannak) produkciós reklámmal (néma igazi ismerkedés, NOS!) később A Fast a Furious mellett: Tokyo Drift . Csak csodálkozhatunk, mit mondtak a Universal Pictures vezetői Chris Morgan forgatókönyvírónak erre a celluloidra. Tele van klikkekkel, Fast & Furious messze nem tökéletes együtt is múlt messze a legjobb befelé a sorozat. A cselekmény és karakterelemek felhasználása a 3 film kezdetétől, Gyors & Dühös eldobja az „ötlet utáni” körülményeiket egy történethez, a tényleges érzelmek mellett a következmények is. Noha nem minden részletük lényeges egy félig figyelemre méltó drámában, mégis ott vannak.

Gyors & Dühös áthidalja a szakadékot az offset celluloid között a sorozat korábbi celluloidja is, hátteret adva néhány karakterfoltnak, amely tájékoztatja a nézőt arról, hogy mi történt mások számára. Ebben benne van az Gyors & Dühös felülmúlja a franchise többi bejegyzését; ez a film azonban a korábbi filmek miatt fifty-fifty lehetséges. Gyors & Dühös ez az alapvető bosszú/lebuk a mozi, de mivel a néző a korábbi filmekben biztos szereplőket ismert meg, a közönség már ismeri múltjukat, személyiségüket, belső motivációikkal együtt. Mivel az eredet cselekményvonalai a múltba nyúlnak vissza, ez a film képes arra összpontosítani, ami a főszereplő sok (de nem mindegyikét) ismét összehozta.

Ne tévesszen meg attól, hogy az eddigi cselekményre helyezem a hangsúlyt, Gyors & Dühös rendelkezik minden olyan felszereléssel, amihez a rajongók és a sorozat ellenzői hozzászoktak: szűkösen öltözött, dögös lányok, becsukott seggképek, azonos neműek márkája (valahogy tényleg új a sorozatban), makulátlan import, bulizás modern autók körül , zúzós felfelé irányuló hangsáv, csupasz középső hangok, autókkal kapcsolatos tevékenységsorozatok, szex túl autóipari/szexuális eufemizmusok. Gyors & Dühös a párbeszédes jelenetek mellett bizonyos aktivitása során az r-rated kiválóságával határos Holtpont de sosem sikerül. mivel Holtpont komolyan vette magát, Gyors & Dühös van néhány káros, CGI-pillanat, amelyek eltérnek a kölcsönös érzéstől, a fizikától és a valóságtól. Gyors & Dühös sohasem magas képzőművészetnek szánták, hanem a belsővel együtt szórakoztatónak, hogy sikerüljön.

Dominic "Dom" Toretto (Vin Diesel) is Brian O'Conner (Paul Walker) a legbelül legfejlettebb karakter Gyors & Dühös . Dominic'sec elektromos áram helyzete relatable túl azonnal szimpatikus. Olyan érvelést és motivációt kap a tetteihez, amelyet bárki, aki mindig is szeretett vagy ragaszkodó volt valaki iránt, együtt érezhet vele. Dominic úgy kezeli befelé a gyászát, ahogy Bondnak befelé kellett volna A Quantum csendje . Amikor Dominic Gisele Harabo mellett ( Gal Gadot ) túl magányosak együtt Gisele-nek a vele kapcsolatos szándékai kristálytiszták, Dominic másról beszél, mire Gisele így válaszol: „Ez nem hasonlít rám.” Dominic valami ilyesmit vág vissza: „Ez a második, mert nem az.”

Az egyik logikai kérdés, amely bosszanthatja az okoskodókat, hogy O'Conner különleges ügynök miért nem kapott írásban Dominic'sec kegyelmet? Biztosan megvolt a gyakorlása a negyedik dimenzióval, és így a tőkeáttétel mellett az is meglett volna, hogy érvényességét egy külső ügyvéd megerősítette. A nézőnek nem szabad emlékeznie arra, hogy ezt a patch-et nézte Gyors & Dühös , amelyhez kapcsolódik, hogy a celluloid második nyitásának végéhez vezet, amely egy ötödik bejegyzést jelent a sorozat belsejében.

Justin Lin’sec Gyors & Dühös befelé a leginkább megalapozott és szórakoztató film A gyors és a dühös is sorozatszám. A korábbi filmekkel ellentétben Gyors & Dühös a puszta látványon túlmutató szinteken szórakoztat. Lehet, hogy a néző tényleg többet akar, mint amit a jövőben el akar kapni.

Értékelés : 8.öt /10