Felvett A Pierre Morel mellett rendezett thriller nagyon jó. Liam Neeson főszereplője Bryan Mills, a CIA volt ügynöke, aki otthagyta a Központi Hírszerző Ügynökséget, hogy megmentse a lánya közötti emberi kapcsolatát. Bryan már feláldozta házastársi kapcsolatát volt nőjével, Lenore-ral (Famke Janssen) a földje szolgálatában, és nem vágyik a történelem megismétlésére.
Miután Bryan megment egy tántorgó énekest egy élő támadótól, majd egy élő fellépést követően Bryan olyan helyzetbe kerül, amelyet végtelenül veszélyesebbnek talál. Bár tétovázik, Bryan megengedi „tinédzser” lányának, Kimnek (Maggie Grace), hogy Párizsba ugorjon barátja, Amanda (Katie Cassidy) társaságában, hogy múzeumokat nézzenek meg, bár ezek valóban a következő U2-esek lesznek Európában. Hamarosan lefelé érintve, a férfiak felfüggesztik, ahol Amanda mellett Kim is tartózkodik, és elrabolják őket.
Kim az emberrablás nagy részében Bryan mellett van a ringben, így Bryan tanácsot adhat neki a válság idején. Ez jól mutatja, hogy Bryan milyen szakértelemmel rendelkezik. A legtöbb szülő hisztérikus lesz; Bryan túlságosan is nyugodt. Utasítása miatt Kim értékes információkat tud adni Bryannek az emberrablóinak közelében, mielőtt túlságosan öklendező módon kiveszik a szobából.
Amikor Bryan megérkezik Párizsba, és a lányát keresi, nem vagyok biztonságban, mivel koncentrált tombolásra indul, és nyomokat keres, és felkutatja az emberrablásban résztvevőket. Bryan egyik régi ismerőse; egyszerre kényelmes az íróasztal mögött, amellett, hogy el akar menni mellette, ami azt jelenti, hogy mennyi segítséget ad, de jobban érdekli a házimunka biztonsága, mint Bryan befelé segítése. Felvett majdnem ugyanolyan megbocsáthatatlan bosszúcelluloid, mint Égő ember , ami még ennél is brutalitásabb, mint ez a mozi, amivel együtt kicsit kemény, mint a Marvelé A büntető a filmeknek élniük kell.
Amikor Bryan megkínoz valakit, szinte nem mondja ki, hogy mit fog tenni; csak megteszi, majd felteszi a kérdéseit. Ez nem hasonló a televízióban Álnév vagy A büntető (2004), ahol verbalizálnak, valójában soha nem csinálnak semmit (vagy nem vágnak le, amikor csinálnak), vagy valaki csodával határos módon közbelép az utolsó pillanatban. Ez csak Bryan, akit kínoz, és Marv fájdalmai is Bűn Város tudná értékelni.
Felvett A versengő jelenetek nem befelé dobnak, hogy felfelé fűszerezzék a dolgokat, hanem a helyzeten túlmenően a grafikus szimbólumhoz is igazodnak. Egyúttal a hosszú karrierről és az ezalatt megszerzett készségeiről is beszélnek, amelyekre korábban utaltak a celluloid belsejébe. Néhányukon túl lenyűgözött, de mivel Luc Besson a producere Felvett , nem kellene annyira meglepődnöm. Azt hallottam, hogy ezek a harcjelenetek belülről azokra a növényekre emlékeztetnek A Bourne-rejtély sorozatszám. Mivel én csak az induló filmet tartom abban a sorozatban (a Richard Chamberlain főszereplésével készült idióta doboz verzió inkább a kötethez hű), nem tudom őket ezek közé sorolni. Amit mondok, az az, hogy Bryan hatékony és gyors gyilkos a vérveszteség nélkül. A nedves működés is a celluloid egyéb kedvező tulajdonságaival, Felvett nem minden hibája. Soha nem mutatják meg nekünk az embercsempészet problémáit olyan próbatételekkel együtt, amelyeket Kimnek is Amandának kellett elszenvednie, miközben Byran kereste őket. Ha ezek az elemek bekerültek volna, az kiszélesítette volna a mozit, és több lett volna, mint puszta akciócelluloid, hanem dráma is számos tevékenységi szegmens mellett.
Pierre Morel-é Felvett egy ütős utazás, egy thriller, amely amellett, hogy soha nem engedi, hogy a figyelmed egy pillanatra is lemerüljön. Már ha csak más bosszúról, aktivitásról szóló filmeknél is lehetne sorban állni Felvett , a mozi jobb hely lenne.
Értékelés : kilenc /10