Hancock egy celluloid, amely kezdetben egy repedező eredeti szuperhős-celluloid, amely túlságosan más szemszögből kezelte kanonizált műfaját, mint a legtöbb szuperhősfilm előtte. Ez is egy meggyőző előfeltételt hozott az asztalra. Mi van akkor, ha a szuperhős filmjében szereplő szuperhőst nem szerették vagy nem imádták azon a közösségen kívül, amelyet szolgált, és nem is védte? Mi van, ha a szuperhős egy kicsit szorongatja a társasági klubot, amit lakóháznak hív? Így Hancock indult és zseniális volt. Azonnal eljegyeztem az alkoholista John Hancockot (Will Smith), akit áthat az erő, a repülés túlságosan sebezhetetlensége. Felsőbbrendű ember .

Hancock egy emberi lény, aki folyamatosan próbál magának ártani, és olyan helyzetekbe sodorja magát, ahol lelkileg bántalmazva élhet. Azért iszik, hogy tompítsa érzelmi sérelmét, ami sok Anonim Alkoholisták számára ismerős körülmény. Nem törődik sem a megmentett emberekkel, sem önmagával. Azért csinálja, amit csinál, mert ez az, ami ő, ez belülről szól a feladatleírásában.

Az első emberi akció során Hancock , Szerettem a film szellemes párbeszédét is. Mary Embrey (Charlize Theron) csodálatos volt a piketteléshez. Ray Embrey-vel (Jason Bateman) feleségül vett átlagos nőt alakít, akinek Hancock megmenti az életét, és ez az ón alig fedi be a Hancock iránt érzett megvetést, azt a pusztítást, amelyet a férfi okoz az Egyesült Államok törvényei iránti durva semmibevétele mellett. .

Amikor Hancock úgy dönt, hogy „bűntettei” miatt a börtönbe költözik (ahol a film legviccesebb pillanatai mellett a legviccesebb pillanatok is előfordulnak), amellett, hogy dühe és alkoholfogyasztása miatt tanácsadásra jelentkezik, a mozi elindult valahova, ahol nincs más szuperhős. film, tudtommal korábban is járt: egy szuperhős pszichológiai segítséget kapott amellett, hogy csoportos tanácsadást kapott a korábban átélt érzelmi traumára. Arra vártam, hogy ezek a sorozatok átmenjenek, és Hancock kilátó szinte megnyíljon. A jelenetek jól fel vannak lőve (Hancock keresztbe tett kézzel ül), ráadásul arccal felfelé ón találkozik a kellemetlenséggel. És éppen amikor Hancock kezd megnyílni a csoport felé a múltbeli kiterjesztéssel, a közönséggel együtt, Hancockot kihívják a börtönből egy tevékenységsorozat miatt. Hallottam, hogy közel a hangszín megváltozik Hancock korábban láttam a mozit, és ez az a perc, amikor ez megtörténik. Peter Berg rendezővel, akivel együtt voltam, igaza volt az eredeti funkció mellett egy igazán nagyszerű darabnak, hogy úgy döntött, hogy befelé egy hagyományos hollywoodi akciófilm javára szegődik, a lassú cselekménycsavar mellett egy káros, értelmetlen is.

Vincent Ngo és Vince Gilligan forgatókönyvírók elfogadhatták ugyanazt a textíliát, de más módon, amikor a hangjegyváltás megjelenik, és folytatta a Hancock között kezdték a mozit. Hancock folytathatta a terápiát, teljes börtönbüntetéséig ott is maradt, majd még VII. évvel szabadult is. A felszabadulás után Hancock sok ember ragaszkodását nyerte volna el, és ugyanilyen jól begyűjtött volna néhányat Marytől, még ha csak a föld alatt is. Hancock még mindig vonzódhatott Maryhez (elvégre Charlize Theronról van szó), és a mozdulatokat is megpróbálta megtenni rajta. Ahelyett, ami a filmben történik, Mary visszautasíthatta volna szexuális előmenetelét, és elment volna. Mary el tudta fogadni, és olyan rosszkedvűen nőtte ki magát Hancock tiszteletére, amit ő aranyoz és a földgömböt. Olyannyira el tudta ezt hinni, hogy amikor Kenneth „Red” Parker Jr. (Eddie Marsan), Man Mountain (David Mattey) és Matrix (Maetrix Fitten) kilép a börtönből, és Hancockot is észrevették a gyengélkedő ágyában kb. hogy halálra puskáztassa, Mary befelé lépked az elejére, a puskafúvásokat a mellbe viszi Tummal együtt, megmentve Hancock életét a saját rovására. Hancock azt kiabálja: „NEM!” együtt, és így elküldi a rosszfiúkat minden egyes lépésében a filmben. Mary halála miatt, aki túlságosan áldozatot hozott érte, Hancocknak ​​ez az utolsó lökése, hogy a teljes kört összehozza, és megszerezze azt a szuperhőst, akiről tudta, hogy megvan benne az élet. Mary temetése van, amelyen Hancock is részt vesz. Aztán Hancock magányosan látogatja meg a sírját, törekszik annak felfelé tartására most, valamint sok éven át befelé a túlvilágon (nem öregszik), mielőtt elrepülne, hogy megvédje metropoliszát, amely ma már biztonságosabb identitás az életben. Vége.

Peter Bergé Hancock nagyra emlékeztet. Éjszakai Shyamalan Törhetetlen befelé, hogy mindketten a semmiből épült szuperhősök (nincs képregénykötet származás), bár Törhetetlen sokkal reálisabb módon tette. Bergnek valami igazán vagány volt a kezében, mint Shyamalan, eldobta. Shyamalan megcsinálta Törhetetlenek Végül ii perc, ahogy Berg is megtette közben Hancock az egész 2d fele. Szégyen. Úgy ítélem meg, hogy elviszem figyelni Sötét ember még egyszer, néhány másik mester "szuperhős" kép azt mutatja, hogy más Hancock , beváltja ígéretét.

Értékelés : hét /10