Keménycukor túlságosan durva feszültséget ér el ahhoz, hogy a PG-13 korszakán kívül nagyon kevés horrorfilm kerüljön bezárásra, a politikai korrektséggel együtt. Ami Slade celluloidját még hatásosabbá teszi, az az, hogy soha nem látod, hogy jön. Keménycukor nem egy horror mozifilm, hanem egy dráma, amely egy tizennégy éves egykori lánya, Haley Stark (Ellen Page) és egy 32 éves egykori fotós, Jeff Kohlver (Patrick Wilson) között játszódik. Ők ketten korábban találkoztak egy internetes csevegőszobában, három hétig beszélgettek, és elhatározták, hogy a Nighthawks nevű helyi kávézóban találkoznak az első befelé irányuló halandó szerzéssel.

Ez a film a legelső képkockától fogva egy figyelmeztető mese, de nem az, amilyennek egyszerre csak képzeled. Lehet, hogy azt hiszed, hogy tudod, mi fog következni, és látod az elkerülhetetlen eljövetelét, de ez a beteg sors nem az. Sötétebb, torzabb sors vár mindenkit, aki lát Keménycukor . Ezt a bravúrt nagyszerű szerkesztéssel és kamerakezeléssel éri el az első helyen álló celluloid manager. A karakterek nem azért jönnek elő, mint életlen, nem azért, mert David Slade rendező megmutatkozik, hanem azért, mert hatékonyabban mutatja meg, mi történik egy adott jelenetben. Ahogy a helyzetek kibontakoznak amellett, hogy a satu könnyedén szorosabbra fordul erkölcsi pályánk körül, észrevesszük, hogy a filmben lévő ragadozó volt a préda.

Brain Nelson forgatókönyve folyamatosan meglepi a nézőt, a felismerések mellett, amelyek közel állnak a főszereplőkhöz. Ellen Page olyan erőmű működést ad, amely a hozzáértő nézőt Evan Rachel Woodra emlékezteti 2003-ban. Tizenhárom . Woodhoz hasonlóan Page is egy Golden Globe-jelölés zárja a legjobb szereplésért, mint női színésznő a dráma belsejében. Az oldalvezérlők és a legtöbb, ha nem az összes jelenet dominál, amiben benne van. Nagyon figyelmesen hallgassa meg, mit mond Hayley a celluloid elején Jeff Nighthawkban való első találkozása közben. Ez nagyon fontos az alapvető személyisége szempontjából. Szintén a bankszámlán belül ez a mozi Patrick Wilson. Tudtam, hogy felismerem, de nem gondoltam volna, hogy a karaktertelen Raoul a 2004-es évekből Az operaház fantomja ami olyan erős működésbe lépett, amíg a film véget nem ért.

David Slade-é Keménycukor egy film, amely közel áll annak veszélyeihez, ha valakivel az interneten keresztül találkozunk, és nem tudjuk, ki vagy micsoda. A második első 2 felvonás a legerősebb és leglenyűgözőbb. 3. emberi tevékenysége inkább macska-egérjáték, valamint szilánkok, amelyek az első 2 felvonást emlékezetessé tette. Ez a film második középső tette, mégis mocorgást kiváltó jelenetekkel népesítve be, amelyek amellett, hogy nyugtalanítanak, olyan kínzóvá teszik a mozit. Ezt a tettet akarva elfogadja a legtöbb ember, aki jól beszél, miután elhagyta a házat, és bejelentkezett a WWW-re.

Értékelés : 9.v /10