Doug Liman Jumper nem teljesen ügyes a celluloidban, mivel az előzetesei a 82-es atomszámot hinnék. Jumper egy tűzijáték magas és mélypontokkal együtt. A történet David Rice (aki Max Thieriot és Hayden Christensen mellett) fiatal életét követi, egy középiskolás, aki legyőzte Millie Harrist (Anna Sophia Robb és Rachel Bilson mellett). Amikor egy befagyott tónál bekövetkezett baleset veszélybe sodorja David életét, biztonságba teleportál, és felfedez egy rejtett erőt, amiről nem is tudta, hogy rendelkezik. Ezzel a lelettel úgy dönt, hogy otthagyja azt az életet, amelyet nemzője, William Rice (Michael Rooker) mellett ismert, ugyanúgy, mint női szülője, Mary Rice (Diane Lane), amikor ő vívta a harcot. rögtön Hayden Christensent alakítja. Kapott egy IOU-ból kilépő hivatásos személy letéti pénzintézeti rablót, akinek működési módja sajnos felkeltette a Paladin figyelmét. A Paladinok egy titkos vallási szekta, akik úgy gondolják, hogy az ugró képessége olyan hatalom, amellyel csak Istennek kell rendelkeznie. Ez a csoport, amelyet talán Nagy Konstantin római császár hozott létre a Scholae Palatinae-ban, évszázadok óta vadászik megölt ugrókkal együtt az egész földön Isten nevére.

A Paladin 82-es atomszámú operatív tagja ebben a celluloidban Roland Cox (Samuel L. Jackson), a fehér pilus homoja (a lélek tisztaságát vagy a küldetést jelöli) túl szigorú meggyőződéssel. Mindenképpen banki aggodalomra okot adó rablás-szakértőnek állítja a rendőrséget, amikor tudomást szerzett egy közelmúltbeli banki rablás szokatlanságáról. Amikor Roland végre utoléri Dávidot, összeütközés alakul ki az aktív szegmenssel együtt. Jumper határozottan sebességbe rúg. Sok akciósorozat befelé halad Jumper jól sikerültek. Ezek a szekvenciák hamar azt jelzik, hol éppen „kötött effektusokat” nézel, a szereplőkhöz fűződő érzelmi kötődéseddel együtt, ha már volt, együtt csökken, csökken, amíg nem létezik. Ezenkívül a kampány és az eredmény, hogy mekkora feszültséget szenvedhet az emberi törzs ónjának károsodása mellett, az alapvető középiskolai fizika stb. Jumper ’s félúton jelez.

Nemrég láttam Alien versus Predator: Requiem és megállapítsa, hogy a mozgókép sokkal több, mint szórakoztató. Ne szerezz nekem rosszat, Jumper gondolatébresztő ötleteket tartalmaz (féreglyukak és onnan is) darab Alien versus Predator: Requiem egyáltalán nem hoz le semmit ( Alien versus Predator: Requiem egy lxxx akciómozgóképe, amely 2008-ba tolódik). Azonban hol Alien versus Predator: Requiem megtartotta lendületét (többé-kevésbé) az egész film alatt; Jumper elpazarolja azáltal, hogy befelé fűzi a Christensen és Bilson közötti elcseszett románcot is, így sokat kell várnia a következő „ugrásra” vagy tevékenységsorozatra. A romantika gyakorlatilag semmit sem ér, a legrosszabb szerep pedig az, hogy a néző már látta. A Sétáljon az Emlékezethez L.O.U.S.E.Y. egy dandy kötet adaptációja, de a legalacsonyabb fokon a romantika szikrát kevert némi eredetiségbe. Ban ben Jumper a romantika az elejétől a végéig lakásmunka. Pontosan nem törődik vele, vagy a résztvevőivel. És amit majdnem csinálsz, a túl ugráló Jumperek köré épített misztikust a 3. felvonás kissé hanyagul adja elő. Ennek a filmnek a reménye alábbhagy az emberi tevékenység mellett, és az egyik példa arra, hogy miért érinti a cseh csatateret. A film szereplői egy Csehországon belüli harcba csapnak be, körbejárnak a konfliktus alatt, és nem is lőnek, vagy éppen céloznak. Ez most reális. Mivel ez a mozgókép egy könyvön alapul, egy elnyújtott mentális folyamat konstrukciója, amely számos átírásra és átdolgozásra is hajlamos, többet vártam, mint. A celluloid hibái a legvalószínűbb, hogy a forgatókönyvírók David délre nyúlnak vissza. Goyer, Jim Uhls, Simon Kinberg mellett Steven Gould sem.

Jumper Azon filmek egyike, ahol a trailer jobb és szórakoztatóbb, mint a reklámozott celluloid. Koncepciós mozgóképként Jumper sikerül, de minden részletében aktív mozi, elmarad az előbb említettektől Alien versus Predator: Requiem is Rambo . Ez azért is rossz, mert nagy reményeket fűztem ehhez a filmhez.

Értékelés: vi.5 /10