A jogfosztott, disztróf próbaidőszak életre kelt Michael Isle of Man-ben. Közellenség . A bűnözőket elhelyezték Közellenség reprezentációk, mint befelé Amerikai gengszter , a funkciómodellek közül az elektromos áram huligánok mellett „ gangszták ” tekintetben ilyen nagyra becsülik. filmes szempontból, Közellenség nem tökéletes, de áthatja fényes pillanatok. Közellenség Befelé előkészíti a századot lezáró korai szülőt az Egyesült Államokba, valamint szinte egy romantikát is tartalmaz, amely a mozi főszereplői között alakul ki.
A termékeny banki konszernrabló, John Dillinger (Johnny Depp), a showtime ugyanennyire sikeres, professzionális banki konszern rabló, aki ikon-nagyságúra is csodálta a közvéleményt (soha nem lop azoktól az emberektől, akik az általa kirabolt bankokban betétet helyeznek el). Ő egy kvázi Robin Hood, egy szánalmas ember, aki a gazdagoktól lop a biztosítottakkal együtt, hogy gazdaggá tegye magát. Sokan csodálják ezt benne, különösen a negyedik dimenzió időszakának gazdasági nehézségei alatt. Inkább gazembernek, tövisnek a felső aranysarkában, mint gyilkos bűnözőnek személyesítik meg papíron és rádióban is, pedig pontosan az.
Hamarosan megváltozik a bűnügyi klíma Dillinger nézetének szélhámosai számára. A bűnözés szervezettté válik, és a szervezet hosszú élettartamát fenyegetik Dillinger másodlagos bohóckodásai, a testvérei mellett. Minél több arcidőt gyűjtenek a befelé irányuló újságokra, az FBI annál inkább felfelé fordítja a pályát, ami rossz a szervezett bűnözés üzleti szervezeteinek. Dillinger egy alvilági kereszteződésben találja magát, egy számkivetett bűnöző és egy dinoszaurusz, akit a szertartástalan kihalásnak ítélnek. Dillinger társai is hamarosan kétségbeesnek, és elkezdik megszegni ain szabályaikat, ami további visszautasításhoz vezet.
7 alapvető pillanat van befelé Közellenség a márka ezt a filmet érdemes megnézni. A kezdet Dillinger elfogása, amikor éjszaka elkísérik a rendőrség mellett a rajongói mellett az utcán. Kezdetben rájuk néz, majd mosolyog is, majd megbilincselt kezek mellett egy durván mozgó gerincet ad nekik. Ő a hősük, egy híresség, egy csodált híresség. Arccal felfelé futsz bele.
A 2d a híres szökése a börtönből egy műfegyverrel, valamint személye bravúrja. A szökést követően egy feszült másodperc és egy végsóhaj következik, ahol a negyedik dimenzió lelassul neki és a másik szököttnek is, de megőrzik a hidegvérüket és elmenekülnek.
A harmadik az, amikor Melvin Purvis (Christian Bale) FBI-ügynök bekopogtat egy lakás ajtaján, amelyről borravalót kapott. Odabent egy férfi vacsorázik egy nővel. A férfi engedelmeskedik, és kérésre felajánlja a személyazonosító okmányt. Ez az oka annak, hogy az idézetére, Baby Face Nelsonra (Stephen Graham) és társaira még ma is annyira emlékeznek. Nelson egy teljesen nyugodt darab, akit Purvis ügynök gyors ütemben kérdőjelezett meg, meglepetésre és feszült helyzetekre szokott.
A negyedidőszak ismét Nelsont érinti. Szökésben van, és egy fekete úton találja magát. Egy szövetségi ügynök hátulról közelít hozzá egy gép belsejébe. Megfordul, hogy a gépkocsi utasa ne tudjon szembetalálni az arcát, nem tesz hirtelen mozdulatokat, felfelé hátrál a sofőr ablakához fordul, valamint tüzet. Aztán James Cagneyt közvetítve minden pillanatban megkérdezi a zsarut, aki lelövi: „Hol akarod gyakorolni? Magas vagy alacsony?”
Az 5.-ben Dillinger squashja, Billie Frechette (Marion Cotillard) szerepel. Marion megmutatja, miért lett Oscar-díjas a rendőrségi integrációs jelenete során. Grafémája bátran dörömböl a fizikai bántalmazás arcán, amellyel korábban valószínűleg soha nem találkozott.
A hatodik az a fajta jelenet, amivel már ritkán találkozunk egy hollywoodi celluloidban. Dillingert ugyanúgy érinti, mint a Clark Gable gengszterfilmet Manhattani melodráma a Biograph Movie Theatre-ben. Ami egy képben grafémaként kezdődik, egy képet nézegetve, az Dillinger rövid belső vizsgáztatásává fajul, hivatása, miben éli meg magát, és a végzet, amely testvéreivel együtt körülveszi. Mivel Gable grafémája már közel áll a végrehajtáshoz, búcsút mondva a bebörtönzötteknek, akik szinte minden életében haldoklik, a fényképezőgép módszeresen befelé közelít Dillinger szemébe. Amit a létről mondanak el a képernyőn, ami történik, az alapvetően kapcsolódik hozzá Mann-nal, és időt vesz igénybe, hogy a közönség megismerje.
A hetedik, amikor a Ten Most Wanted listán szereplő Dillinger, valószínűleg az Egyesült Államokban a legtöbbet vadászott ember, megvan a merészsége, hogy besétál egy rendőrőrsre anélkül, hogy elkendőzné a megjelenését. Átmegy a hirdetésével díszített törvényi mértékegységhez, amely az őt levadászni hivatott. Nemcsak lazán átsétál az irodáikban, megvizsgálja a bizonyítékaikat, hanem bejelenti jelenlétét, és megkérdezi egy befelé haladó baseballmérkőzés eredményét. Senki sem ismeri fel, és nem gondol rá másodszor. Az egész negyedik dimenzió a jelenet alatt valószínűleg azt gondolja a néző: viccelsz velem. Labdák.
Michael Mann-é Közellenség egy jó színészi gengszter mozi, amely a túlzott hosszúságtól szenved, ráadásul a VII felsorolt csúcsok előtti mélypontok pillanataiban. Ha a zsír egy részét levágták volna a forgatókönyvből, a celluloid működési ideje rövidebb lett volna, és a lendülete megmaradt volna. Nem ez volt az eset, ahogy a celluloid is szenvedett miatta, de ott vannak azok a pillanatok, kérem hívjon vissza, Közellenség érdemes megnézni.
Értékelés: 7.5 /10