A Bébiszitterek egy celluloid sok témát: vállalkozói szellem, hogyan változnak az emberek a házastársi kapcsolatokban, összetörések, család a tiniprostitúció mellett. Ami Shirley Lyner (Katherine Waterston) és Michael Beltran (John Leguizamo) között minden pillanatban egy ártatlan iskolalány-szeretettel kezdődik egy idősebb férfiban, az hamarosan sokkal több lesz. Felbujtó összetevője Shirleyben, szépségében vagy személyiségében rejtőzködik, de inkább Michael növekvő elégedetlensége a férjes asszonyával, Gail-lel (Cynthia Nixon) való kapcsolata miatt. Shirleyben Michael annak a ügynökségnek a tükörképét látja, amely Gail volt (gondtalan, lakonikus) házasságuk előtt. Michael megtalálja elhanyagolt személyiségének bizonyos aspektusait, például a legkedvesebb vonatát, amelyre Shirley túlságosan is bevonja a figyelmet. Shirley lelki érdeklődése Michael iránt végül testi érdeklődést vált ki, ami nem kizárólag azért tilos, mert Michael házas, hanem azért is, mert törvénybe ütközik.

Egy kardinális pillanat után a nem megfelelő emberi kapcsolatukba, ahol az esetleges románcból csak aggodalomra okot adó szervezetté válik, megszületik az ötlet, hogy az egyszerűen megtörténtből üzletet csináljanak. Ez egyben a beszéd is A Bébiszitterek ez a vagy olyan hatalom megfigyelni gusztustalan, hiszen Shirley nem egyedül megy prostituálni a bébiszitter ügyfeleihez, ő is alsó tagozatos középiskolás. Hamarosan Shirley sok kérést kap a „bébiszitter” szolgáltatásaira; több mint középiskolai alkalmazottat kell felvennie, hogy segítsen találkozni a keresettel. Mivel Shirley az egyén felállítja a kinevezéseket, 20 százalékot kap minden utalt feladatból, valamint befelé irányuló hatást, asszonyom lesz.

A tinédzser fiúk az értelmes szexet az élvezetért tett fizikai cselekedetként értelmezik. Ritkán látni, hogy a tizenéves lányok befelé ésszerűsítik, hasonló módon rejtik el, leértékelik a hasonló filmeket. GYEREKEK . A lányok befelé A Bébiszitterek racionalizálja a szexuális gyakorlatot ötven-ötven alapszintre. Üzleti. Ez mind csak üzleti szervezet. A tinédzserek Shirley történelmi korszakában a felébredt hormonok és késztetések között virulnak, nemtől függetlenül. Ahelyett, hogy az iskolaházban szexuális tevékenységet folytatnának fiúkkal, ami ronthatja a hírnevüket, vagy nem, a bébiszitter lányok babáznak, kiélik a vágyaikat, sértetlenül ápolják a hírnevüket (de többé-kevésbé nem figyelik önmagukat), valamint pénzt serdülőkori szívük vágyának enyhítésére vagy megvásárlására.

Az egyetlen bébiszitter, aki érzelmi reakciót mutat arra, amit csinál, és akit érzelmileg érint, az Shirley, aki szintén a bébiszitter csapat felső tagozatos tagja, Brenda (Louisa Krause). Az érzelmi és a fizikai költségek is kezdik felemészteni Brendát, elhalványul az a csillogás, hogy nagy összegeket kereshet valami kellemes tevékenységért, és már csak az a leépülés marad, aminek szabadon aláveti magát. Egyetlen jelzésre leendő ügyfelei közül én kijelentem, hogy „nem éri meg”, és Brenda is rájön, hogy igaza van, több szempontból is. Ez a perc és annak utóhatásai is a közvetítést szolgálták A Bébiszitterek lefelé, hogy a világ egyformán egy egész. Ami minden kicsit (jövedelmező) szórakozásnak indult, az a szexuális tevékenységgel kapcsolatos áruk valóságába alapozódik.

A szereplőgárdája A Bébiszitterek ügyes, de a Leguizamo és a Waterston, amelyek a legtöbb nehéz emelést a film belsejében végzik. David Ross-é A Bébiszitterek A kiskorúakon túli szexet pénzérméért a következmények mozijává változtatja, ahol az egykori mondás: „Azt aratod, amit felfutsz” valóban nagy szerephez jut.

Értékelés : 8 /10