Egy magas végzetű prostituált élete minden részletében befelé mutat A barátnő élmény nem az, amire a néző számíthat. Természetesen a pénzbeli kompenzáció jólesik ezeknek az egyéneknek, de a kísérő érzelmi terhe, amikor találkoznak a helytelen vásárlóval vagy egy heves javaslattal, úgy tűnik, csaknem enyhíti a jutalmat. A kísérőszolgálat számos aspektusa, amely egyformán „a lány élménye” is ismert, élőben szemtanúja volt a kiváló forgatókönyvű Showtime tévéműsor néhány epizódjának. Egy hívó lány titkos naplója , ahol a kísérő egyformán imádja magát a szerető hölgy barátjával a patrónusa még sokáig tart szerződött elkészíteni stb. Christine ( Sasha Gray ), akinek a jelenlegi neve a Chelsea, az a jövedelmező, de illegális aggodalma, hogy eladja magát szexuális szívességért. A pezsgőben való feltűnése miatt elit ügyfélkör látogatott el, egy riporter (a szintjének megfelelően) az ogrékon kívül (Glenn Kenny) próbálta orvvadászni azt, amit fizikailag elbűvölnek, ügyes írást ígérve neki. felfelé is a továbbiakban „feladat” lehetőségek.
Christine külseje és személyisége, az őrzött személyiség micsoda megrázkódtatása valóban megmutatkozik a filmben, megragadta benne élő barátja, Chris (Chris Santos) vonzalmát és egyetértését (tudja, mit csinál a megélhetésért).
Félig fényűző életmódjának nem-lineáris boncolgatásában a néző követi Christine-t életének néhány napján. A néző a csúcsait is a mélypontjait látja. Noha Christine fizikailag nincs csapdában a szakmájában, úgy tűnik, túl van azon az életstíluson, amelyhez hozzászokott (ezt egy elegáns lakás és a vásárlás is mutatja, ha a költségek nem számítanak), és innentől gyalázatos pályaválasztásának hosszú élettartama. Ahogy John Pierpont Morgan mondta (átfogalmazva): „Ha sokat foglalkozol a költségekkel, úgy tűnik, nem engedheted meg magadnak.” Ugyanez vonatkozik Christine-re és másokra is, akik munkája során dolgoznak.
Mint A barátnő élmény halad előre, Christine elmeséli az előző munkanapok könnyelműségeit a caputjában vagy a laptopján. Miközben ezt teszi, az, amit gondol, vagy amit gépel, egy elkülönült, monoton énekhangot sugároz, amely csupán azt mutatja meg, mennyire távol van attól, ami mégis megtörtént. Ennek eltolási példájában Christine fifty-fifty kétszer megismétli, amit gondol, ugyanabban a dörömbölésben, tovább terelve a jelzést, talán közel Humbert Humbertre emlékeztet Vladimir Nabokov filmjéből. Lolita .
Steven Soderbergh-é A barátnő élmény egy független mozi, amely egy találó kezdő színésznővel van felszerelve, de hiányzik egy erős padlóvonal, amely elfogadná, hogy ez a mozi több mint egy befelé irányuló független celluloidos gyakorlat, amely túlságosan művészi engedélyt ad. Christine utolsó érzelmi jelenete befelé A barátnő élmény , ugyanúgy magában ül összetört szívvel, az ón is felfogható siralomnak, hogy nem kapott mélyebbet a padlója, valamint hogy a színésznő az ő eljátszása debütáló mozifilm volt.
Értékelés : fél tucat /10