Zombieland nem a zombi horror műfajának újrafeltalálása, hanem annak újítása. A móka, amely nem a véren és a fröcskön alapul, hanem amiatt is előfordul körülötte, a horrorra és zombimozira váró nagy kilélegzés a birodalmon belül. Zombieland , vagy Zland, minden darabja túlél, az emberi lakosok egyformán hivatkoznak rá.

Mivel a Torture Horror túlságosan elutasítja a népszerűséget, bizonyos zombifilmek nem élik túl a hype-ot, 28 nappal később szintén 28 héttel később kivétel van, Zombieland a kevésbé megtett útvonalat választja, ráadásul a társadalom megszűnésének sokkal kevésbé reális megközelítését a zombik mellett zombivíruson keresztül is. Ugyanebben a negyedik dimenzióban a néző egy vígjáték-horror-film hibridet kap, amelyben zombik és élőholtak is akadálytalanul szaladgálnak szerte a világon.

A legnagyobb komikus tulajdonság Zombieland Ezeket a szabályokat a film főszereplője, Columbus Ohio (Jesse Esienberg) vezette be, és később is kibővítették, amikor Tallahassee-val (Woody Harrelson), Wichitával (Emma Stone) és Little Rock-al (Abigail Breslin) kerül kapcsolatba. A túlélési szabályok végigvillannak az elrejtőzés kezdési időpontján, minden egyes darabban annak a befelé vezető útnak a képviselője, amelyet Columbus Ohionak sikerült élőben maradnia, amikor a legtöbb mindenki más belső rend elpusztult. megtörtént. Mindenki betartja a saját kedvenc szabályait: 1. szabály. Kardió, 2. szabály. Dupla koppintás, iii. szabály. Óvakodj a fürdőszobáktól stb. A Double Tap az a szabály, hogy a közönség kedvence az akarattal ugyanúgy élhet, mint ahogyan az eseményeket sokszor felrobbantotta. A Double Tap nem puszta Columbus Ohio-i uralma a zombik által fertőzött világ túlélésére. Amellett, hogy figyelmeztetés a múlt főszereplői által tanúsított álszent viselkedésre sok korábbi zombifilmben, ahol azt hiszik, hogy a zombi holtan él  (idióta, mert már elhunyt), teljesen meg kell támadni, megharapni, túlságosan el van ítélve (a megharapott lény megfertőz téged a zombik között betegség) az alaposság hiánya mellett a felügyeletük miatt.

Zombieland nem tökéletes együtt soha nem volt célja a lényegi zombi celluloid megélése, a zombi műfaj A Keresztapa . Ez a bajnokság Romero-é A halál napja , amely egy zombifilm kontextusában vizsgálta a társadalmi viselkedéseket. A társadalmi kommentároktól való elterelés zombi betörés volt Shaun of the Dead , ahol a film főszereplői valójában emberi zombik, drónok voltak, akik megfeledkeztek a körülöttük lévő földről. Shaun of the Dead sikeresen kevert vígjáték egy zombijárvány közé, mint a befelé Zombieland de közel sem annyi fellángolás között, hogy minden apróság megvalósult ebben a celluloidban

A zombi szótár kitérőit félretéve, Ruben Fleischeré Zombieland , mint az utolsó helyi, egy szórakoztató közönséges zombik túl horror celluloid szerelmeseinek. A szereplők hiányzó attitűdjének következményei az apokaliptikus valósággal együtt (McCarthy könyvében) Az út és Matheson könyve Legenda vagyok ) maradnak az útvonal mellett, mint a lejárt Twinkiek. Mindazonáltal, mint Twinkies, Zombieland a cukrosság és az akarat gyorsan él ki a szervezetből, de szórakoztató varázslatot fogyaszt.

Értékelés : 8.5 /10