Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Filmszemle Lucky Number Slevin: Quentin Tarantino egyAlfred Hitchcock mellett írt celluloidot rendezett volna

Mielőtt látná Szerencseszám Slevin , Olvastam egy kritikát erről a moziról, amely szerint ez az a film, amit megvennél, ha Quentin Tarantino egyAlfred Hitchcock mellett írt celluloidot rendezett volna. A film nézése és a párbeszéd figyelmes hallgatása után igazabb szavakat nem lehetett volna megírni Paul McGuigan mozija közelében. A teljesen más filmek, amelyeknéhány év alatt jelennek meg a terminál belsejében, az ilyen szórakoztató és jól megírt párbeszédek mellett: Durr, durr és csók , írta, valamint Shane Black rendezte Frank Miller'sec mellett Bűn város .

A fakó, átlagos és nyugtalanítóan megtévesztő televíziós vevőreklámok, valamint a kísérő trailer miatt Szerencseszám Slevin , a film perspektivikus nézőjét félrevezetik, és azt hihetik, hogy Slevin túlságosan elcsépelt származékos. Ez a film nem a második, hanem egy véres, szórakoztató túl érdekfeszítő film, nagyon hasonlít Wayne Kramer filmjére. Ijedten futva . Ahol a Kramer’sec celluloid a többszörös befejezés mellett a belső folytonosságban is megbotlott, McGuigan filmje meglepőbb narratívával, jó lekerekített befejezéssel együtt sikerül.

Ha ezen a helyen egy dolog hordozza ezt a mozit, akkor a szereplők mondanivalója, különösen Morgan Freeman (A főnök), valamint Sir Ben Kingsley (A rabbi) karakterei. Mindketten maffiafőnököt játszanak, akik gyűlölik egymást olyan okokból, amelyek végül világossá válnak. A mindkét bűnszervezetnél tevékenykedő bukmékereket egy olyan bérgyilkossal együtt gyilkolják meg, aki húsz éve nem járt New Yorkban, befelé hívják, hogy orvosolják az egyre fokozódó helyzetet. Ezt a szigorút a náthás merénylőn, Mr. Goodkaton kívül Bruce Willis játssza, aki korábban egy 60 megadolláros merénylőt játszott 1997 második felében. A Sakál . Willis őszintén játszik ebben a moziban; az ő szemén keresztül fut bele grafikus szimbólumának intenzitásához, amikor valakire néz. Josh Hartnett második Slevinje mindenki Szerencseszám Slevin hibákat valaki másnak az egész celluloidban. Itt érvényesül Alfred Hitchcock befolyása.

Két karakter befelé Szerencseszám Slevin végül megbeszélést folytattak Hitchcock másodikjáról Északon túl északnyugaton azt is, hogy az a celluloid hogyan párhuzamba állítja Slevin elektromos jelenlegi állapotát. McGuigan filmje azt szemlélteti, hogy honnan erednek a gyökerei ezeknek a ii karaktereknek minden darabjából. Északról északnyugat ’s cselekménye, valamint rámutat arra, hogy ha sokat telefonálsz valamit lónak, az lóvá válik, akármilyen eredetileg volt, akár nem. Ha mindannyian láttad északon túl északnyugat, akkor tudod, hogy a létezőség mire utal e szó mellett, valamint az ebből eredő kijelentést is.

Szerencseszám Slevin egy szórakoztató film, amelynek színházi előadása az első, debil marketingtől megszakadt. Gyakorlatilag garantált a nagy mennyiségű DVD-kölcsönzés is, mert senki sem fog vele találkozni a belső színházban. Ez szégyen, mert mindenki élvezni fogja, ha Willis és a közösség előadja a Kansas City Shuffle-t.

  Értékelés: 8.öt /10

0 Tovább

Filmszemle Inside Man: egy kiváló kapribogyó-film feszes akciója

Nem minden az, aminek belülről látszik Belső ember , az eddigi legklasszikusabb hollywoodi film a veterán ügyvezető igazgatótól, Spike Lee-től. A Lee’sec filmek egyik alapdarabja, Denzel Washington visszatér negyedidős filmjéért a menedzser között, ezúttal Keith Frazier New York-i nyomozóként, akit bűncselekményekkel gyanúsítanak. Washington második nyomozója, Frazier mellett a háromdimenziós megjelenést a mellékszereplőkbe illesztve számos más A-listás színész is. A legtöbb bankszámlára érdemes Jodie Foster Madeliene White-ja, a város második leghatalmasabb embere számára is gátlástalan közvetítés, Clive Owen szekciója, Dalton Russell, a kötelező „rosszfiú” és Washington második grafémája a filmben.

Belső ember nagyon Kutyanap délután -ish, és olyannyira, hogy Frazier nyomozó megemlíti annak a mozinak a nyilvánvaló párhuzamait a megismerkedési helyzetükkel, amikor Dalton Russell tételes követelést intéz a New York-i rendőrségtől. Ami ezt a filmet különbözteti meg a többi „kapribogyós” filmtől, az az, hogy a szabályszereplők milyen jól vannak megírva. Az ane vagy ii jeleneteken belül valaki, aki ezt a mozit nézi, mindent tudni fog, amit a legtöbb főszereplő megismerése érdekében kér. Tudni fogják, hogy Christopher Plummer'sec Arthur Case, a Case Banks igazgatótanácsának tagja, van valami, amit el akar rejteni, hogy Madeleene White ismeri a létezés művészetét, a szakértő üzleti szervezet lélek a létezés egy szakértő közvetítő. hogy Dalton Russell nem közönséges banki rabló, és Frazier nyomozó a karrierje előmozdítása mellett a stabilizálásra is fordítja ezt a lehetőséget.

A társadalmi kommentárok többsége a belső Lee’second-ot alapozza meg A jó dolgot csinálni és az ő porrá Bambuszos nem ismerik belülről Belső ember de maradék ónjuk szennyeződését még mindig láthatja a figyelmes néző. A jelenetben, amelyben Dalton Russell és az egyik banki cég foglya gyereke közli, egy sztereotip videojátékot játszanak, amelyben afro-amerikaiak vesznek részt a gyerek mellett, Russell második rémületére is. Ez nyilvánvaló utalás volt a Rockstar Games leghírhedtebb videojáték-vonalára, Grand Theft Auto , valamint arról, hogy a szülők mennyire nem veszik észre, hogy gyermekeik milyen tépőjátékokat játszanak. Lee szintén egy nagyon különleges italnövény-típusra hivatkozik befelé Bambuszos megszűnésekor Belső ember , ami egyértelműen utal arra, hogy valakinek a mentális vitalitását is milyen eredménnyel járja.

Spike Lee Belső ember egy intelligens bűnügyi mozi, amelyet intelligens karakterek népesítenek be. Nem olyan zsigeri vagy ugyanolyan vad, mint Michael Man második és ez nem a klasszikus, hogy Sidney Lumet’sec Kutyanap délután olyan jó, mint amilyennek a legvalószínűbb, hogy soha nem is tervezték. Belső ember egy határozott film, amely fejleszti karaktereit, szórakoztatja is meglepi a nézőit.

Értékelés:   8.5 /10

 

 

0 Tovább

Filmkritika: Köszönöm, hogy dohányoztál

Köszönöm a Dohányzást egy szatíra, amely a műfaj számára készült legmagasabb vonalú mű szakadékán billeg. Jason Reitman mozija komoly problémákkal foglalkozik, de rengeteg komédián keresztül szűri őket át, és a néző szinte észre sem veszi, hogy egy fontos igazsághangzott el a szereplőgárdán túl, amíg a szomszédos jelenet el nem kezdődött, talán soha. Aaron Eckhart alakítja Nick Naylort, a cigarettaipar vezető lobbistáját. Ha valakinek a cigarettaiparról kell beszélnie egy világszínvonalon belül, Nick Naylor áll a lista élén. Naylor az a fajta amorális szónok, akire a legtöbb PR-szakember együtt vágyik. Gyakorlatilag bárkit képes megmondani, hogy lássa a nézőpontját. Azt mondja éretlen fiának, Joey-nak, hogy amikor kerítésben vagytok,sokan nem fogadjátok el annak bizonyítását, hogy gondolatai helyesek; Ön sok esetben kizárólag elfogadja annak bizonyítékát, hogy a másik srác meggyőződése téves. Ha ez megtörtént, már csak a te nézeted marad meg, tehát a helyesen kell élnie.

Ez csak én a sok elhangzott igazság közül, valamint az egyik alapvető pont abban, ahogy Naylor eladja a lobbista lét életképességét a fiának. Naylor emellett tagja egy három halandó társadalmi csoportnak, amely Maria Bello alkohollobbista és David Koechner lőfegyver-lobbista alkotja. Magukat a nagy.O.D. (Merchants of Death) Az osztag is hetente összefut egy helyi étkezdében, hogy szocializálódjanak és megvitassák a különféle témákat, például, hogy melyik iparáguk öli meg a legtöbb embert évente.

Naylor életének e bizonyos tizenkét hónapja alatt a vermonti szenátor, Ortolan K. Finistirre, William H. Macy által politikai borjúhússal alakított alul maradt. Finistirre úgy véli, hogy Naylor egy alsó adagoló, és folyamatosan meghívja őt, valamint a cigarettagyártás más képviselőit a szenátusi meghallgatásokra több cigarettával kapcsolatos kérdésben, többek között elsajátította a toxikus címkét minden cigarettacsomag elején. Katie Holmes is létfontosságú szerepet tölt be a moziban, mint újságriporter, aki egy emeletet ír Naylorról. Naylor sok aggasztó helyzetből tud kilábalni, amelyek miatt a házimunkája a múltbeli pörgési gyakorlatba készteti. Nem fifty-fifty tudása elegendő ahhoz a problémához, amelyről Holms Heather Hollowayjével való későbbi találkozásain beszéli meg magát. Ezekben a részletkérdésekben Naylor nem okolható. Meggyőzték, hogy információkat tárjon Holloway „dicsőséges” újságírói tehetségének múltbeli befolyásáról.

Köszönöm a Dohányzást Az Amerikai Egyesült Államokban a vezető iparágakban sok legbefolyásosabb ember erkölcsi zűrzavarát is megőrzi a politika. Humoros és informatív, akárcsak Warren Beatty Bulworth-je. Az étterem belsejében egy tábla lóg, hogy a thou.O.D. Osztag találkozik, amiben ez áll: Amerika a legnagyobb kormány, majd alatta befelé kisebb betűk: hogy a bádog megvehető. A celluloid perccselekedetének megszűnése közelében látszik, de addigra a jel azt mondja el, amit már tudunk.

Értékelés: 8 /10

0 Tovább

Filmszemle Hard Candy: David Slade ellenzi a pedofíliát

Keménycukor túlságosan durva feszültséget ér el ahhoz, hogy a PG-13 korszakán kívül nagyon kevés horrorfilm kerüljön bezárásra, a politikai korrektséggel együtt. Ami Slade celluloidját még hatásosabbá teszi, az az, hogy soha nem látod, hogy jön. Keménycukor nem egy horror mozifilm, hanem egy dráma, amely egy tizennégy éves egykori lánya, Haley Stark (Ellen Page) és egy 32 éves egykori fotós, Jeff Kohlver (Patrick Wilson) között játszódik. Ők ketten korábban találkoztak egy internetes csevegőszobában, három hétig beszélgettek, és elhatározták, hogy a Nighthawks nevű helyi kávézóban találkoznak az első befelé irányuló halandó szerzéssel.

Ez a film a legelső képkockától fogva egy figyelmeztető mese, de nem az, amilyennek egyszerre csak képzeled. Lehet, hogy azt hiszed, hogy tudod, mi fog következni, és látod az elkerülhetetlen eljövetelét, de ez a beteg sors nem az. Sötétebb, torzabb sors vár mindenkit, aki lát Keménycukor . Ezt a bravúrt nagyszerű szerkesztéssel és kamerakezeléssel éri el az első helyen álló celluloid manager. A karakterek nem azért jönnek elő, mint életlen, nem azért, mert David Slade rendező megmutatkozik, hanem azért, mert hatékonyabban mutatja meg, mi történik egy adott jelenetben. Ahogy a helyzetek kibontakoznak amellett, hogy a satu könnyedén szorosabbra fordul erkölcsi pályánk körül, észrevesszük, hogy a filmben lévő ragadozó volt a préda.

Brain Nelson forgatókönyve folyamatosan meglepi a nézőt, a felismerések mellett, amelyek közel állnak a főszereplőkhöz. Ellen Page olyan erőmű működést ad, amely a hozzáértő nézőt Evan Rachel Woodra emlékezteti 2003-ban. Tizenhárom . Woodhoz hasonlóan Page is egy Golden Globe-jelölés zárja a legjobb szereplésért, mint női színésznő a dráma belsejében. Az oldalvezérlők és a legtöbb, ha nem az összes jelenet dominál, amiben benne van. Nagyon figyelmesen hallgassa meg, mit mond Hayley a celluloid elején Jeff Nighthawkban való első találkozása közben. Ez nagyon fontos az alapvető személyisége szempontjából. Szintén a bankszámlán belül ez a mozi Patrick Wilson. Tudtam, hogy felismerem, de nem gondoltam volna, hogy a karaktertelen Raoul a 2004-es évekből Az operaház fantomja ami olyan erős működésbe lépett, amíg a film véget nem ért.

David Slade-é Keménycukor egy film, amely közel áll annak veszélyeihez, ha valakivel az interneten keresztül találkozunk, és nem tudjuk, ki vagy micsoda. A második első 2 felvonás a legerősebb és leglenyűgözőbb. 3. emberi tevékenysége inkább macska-egérjáték, valamint szilánkok, amelyek az első 2 felvonást emlékezetessé tette. Ez a film második középső tette, mégis mocorgást kiváltó jelenetekkel népesítve be, amelyek amellett, hogy nyugtalanítanak, olyan kínzóvá teszik a mozit. Ezt a tettet akarva elfogadja a legtöbb ember, aki jól beszél, miután elhagyta a házat, és bejelentkezett a WWW-re.

Értékelés : 9.v /10

 

 

0 Tovább

Filmszemle A romok: 31 nap halloween horrorfilm

Carter Smithé A romok egy horror kép, amitől nagyon hasonló lesz az ülésed Eseményhorizont együtt atmoszférát csinált Keménycukor javaslat mellett tette. A romok , amely Scott Smith azonos felhívású regényéből készült, a szokásos horrorfilmes show-nak indul, de a rengeteg előre megfontolt film között valóban időt kell hagynia a nézőnek a film főszereplőinek megismerésére, hasonlóan a film kezdő tettéhez. Wolf Creek.

Néhány nyálas testlövés, egy kacsintás a horrorrajongónak A romok a következő az 1980-as években bevezetett slasher/horror szabályozás (vér, belek és t&a), és elindulunk a maja romokhoz. Ez az, ahol a horror mozgókép arckifejezése A romok beindul, egy mozi részleg, amely eredetiségnek, brutalitásnak és vérbőségnek ad otthont. Nem akarom tönkretenni (nem szójáték célja), hogy ki, mit vagy hol az esetleges antagonista(k) befelé A romok származik. Ez különbözteti meg ezt a filmet a szokásos horrorfilmektől. Azt akarom mondani, hogy ha biztos támadások jönnek, akkor a pare crawl-je lesz. Ezek az esetek a váratlan, a nem hirdetett dolgok mellett A romok ’ reklámok, valamint előzetesek, a problémák és forgatókönyvek befelé feszegetik a könyv amelyek átkerültek ebbe a filmbe, ezek teszik A romok egy magasabb helyátlaghoz horror mozgóképes műsorhoz.

A színészi játék a közben leadott előadásokkal együtt A romok A futásidő is miatt ez a celluloid átlag alatti értékelést kap. Az amerikai turisták közül Jeff (Jonathan Tucker), egy törekvő orvostanár, lánya, Amy (Jena Malone), Amy barátja, Stacy (Laura Ramsey), valamint Dimitri (Dimitri Baveas), egy német nyelvű turista, akivel a csoport találkozik, akivel nyaral. Mexikó. Amit ez a 4 karakter szenved, megtesz amellett, hogy foglalkozik vele, az több, mint együtt még extrémebb, ráadásul még – bár a karakterek kétdimenziósak, nagyon sajnálod őket is a helyzetükben. Valójában egy igazi rémálomban élnek, amelyből ezen a helyen nem lehet felébredni.

Mindezek a csúcspontok azért A romok ne tagadja le mélyedési pontjait: felszíni karaktermélységet, archetipikus karaktereket, valamint egy próbakő hollywoodi befejezést. Tudtam, hogy a 2. kezdőrúgás nagy valószínűséggel élni fogja a példát, de reménykedtem egy lényegibb befejezésben, valamivel, ami több, mint ütés. Carter Smithé A romok egy mozgókép, amely úgy tűnt, hogy mindent elfogad: egy regény, amely azon személy mellett íródott, aki adott nekünk Egy tökéletes terv , forrásanyag, amelyre a forgatókönyv javítására és gazdagítására is lehet élni, Donnie Darko barátnője egyformán szereplőtárs, jó támogató tehetség, innovatív antagonista az ügyes képességek között, valamint egy ügyes reklámkampány, amelyet egy rendkívül szórakoztató trailer fedi le. Amikor leülsz az őrszemhez A romok Ezzel együtt sokat tapasztal, hogy a befejező produkciót hollywoodi fókuszcsoportok, emeleti átalakítások és egy eseménydús, de végül halvány harmadlagos emberi tevékenység befolyásolta. Nagy reményeket fűztem hozzá A romok . A remények egy része teljesült, mások nem.

Értékelés : fél tucat.öt /10

 

0 Tovább

Filmszemle Tropic Thunder: The summer of 2008 broke history

Mint paródia-vígjáték mozdony, trópusi vihar játéka közeli pályáján áll. Barackos színészek alakítják a karaktereit, világosan körülhatárolt cselekmény, abszolút vidám pillanatok és néhány szép aktív jelenet. Az író, a producer, a histrion és az ügyvezető rendező, Ben Stiller egy mozit hozott létre kellő szatíra mellett, a komédia mellett aktivitással, hogy jóllakjon a humorral együtt a legtöbb műfajra vágyó emberrel.

A cselekmény trópusi vihar okos, de nem eredeti. A filmen belül egy mozgókép készül, amelyet a néző néz. A film egy filmben majdnem a vietnami háború, ismerős vicc, ha sokat láttál Hamburger Hill , Teljes fém dzseki továbbá Apokalipszis most (hogy néhányat említsek). A színészek úgy döntöttek, hogy ezt a mozit a második könyvvel együtt közvetítsék az életbe, a mesterektől a feltörekvő rapperekig.

Sokan befelé lopják a műsort trópusi vihar , de egyik sem javít, mint Kirk Lazarus (Robert Downey, Jr.), valamint Les Grossman (Tom Cruise). Befelé haladva a néző (miután megnézte trópusi vihar 'sec trailer) tudja, hogy Downey rendkívül vicces lesz, de Tom Cruise minden jelenetet ellop, amiben benne van. Downey ellopja a legtöbb jelenetet, amiben benne van, de Cruise mindet ellopja. Ő a középső darab minden jelenetben, amelyben él. Ami a Grossman fifty-fifty-t erősebbé teszi, az az, hogy az összes „Tom Cruise-féleséget” a márka felfelé ívelésével, a protézisekkel együtt elvitték. Tom Cruise nem teljesen meglepetés trópusi vihar . Van néhány másik, köztük a modelleken kívül más híres színészek, színésznők kameói is. Ha a néző látta Stillerét Zoolander , ez nem érhet meglepetést.

Hogy a Tropic Thunder'sec öntörvényű színészeit a földre vigyük az egójukra, a film technikai felügyelője (valamint a jelenleg forgatott film alapjául szolgáló könyv szerzője), John „Four Leaf” Tayback (Nick Nolte) , azt javasolja, hogy dobják be őket egy begyakorolatlan állapotba, lövöldözött gerillastílusba, távol minden olyan felszereléstől, amihez hozzászoktak a mozgóképsorozatokon, túlságosan belemerülnek a műsoridőbe, a „szarba”.

Ez a befelé jelzés trópusi vihar ahol a fikció a valóság mellett befelé fonódik össze, kevésbé nyilvánvaló és belsőbb utakon, mint ahogy a nézői hatalmasság kezdetben a celluloidba szánja. Igen, trópusi vihar néhány figyelemre méltó hasonló film hamisítása Szakasz túl más tevékenység/háborús filmek, de magát a mozipart és annak minden résztvevőjét is kigúnyolja. Ebben a moziban a stúdióvezetők, az ügynökök, a rendezők, az asszisztensek és a színészek mind-mind messzire játszanak. nem tudom, ha trópusi vihar Bármilyen részlettel kigúnyolja a hollywoodi egyént, de nem lepne meg, ha néhány nevezetes figyelne, amikor a mozi 1987-ben Stiller mellett megszületett, és ezt követően is ő, Etan Cohen és Justin Theroux írta.

A belső erőszak trópusi vihar ingyenes, de nevetséges ugyanabban a negyedik dimenzióban. Az összes karakter közül Ben Stiller játssza az egyik legérdekesebbet. Stiller játssza Tugg Speedmant, egy halványuló akciósztárt, aki megpróbál felpattanni, miközben ugyanabban a negyedik dimenzióban komolyabbnál komolyabb színészi szerepeket vállal (néhány sikeresebb, mint mások). Tugg a Four Leaf-et jeleníti meg a Tropic Thunder film belsejében trópusi vihar .

trópusi vihar több kifejezett öröm-hangos pillanattal rendelkezik. Stiller ügyesen megadta azt a karaktert, akit Lázár fekete arccal ábrázol, Sgt. Lincoln Osiris, egy hiteles afroamerikai szereplő, Alpa Chino (Branden T. Jackson) fóliája, hogy eloszlassa a Kirk által propagált sztereotípiákat. 1-kor beszéd trópusi vihar , Chino szerint Lázárnak az egyedüli ügyes etnikai célt adták a moziban amellett, hogy teljesen igaza van. Amikor az ausztrál sztereotípiákat a második ausztrál Kirk arccal felfelé veti hátul, nem nagyon hasonlít ehhez. Ennek ellenére a filmben a néző közömbös minden etnikai kényelmetlenség iránt, amelyet Lázár érezhet. Végül is a turnabout fair play.

Nincs benne karakter trópusi vihar tökéletes (azonban Jack Blacket is átfutja Jeff “Fats” Portnoy), ahogy Chino sem, aki szemérmetlenül belelopja magát a Tropic Thunder forgatásába. A Chino'sec „Booty Sweat” energia imbibe egyértelműen a rapper Nelly második hasonló italának ütése, a Pimp Juice minden kicsit egyformán. Yonica Babyyeah befelé War, Inc. Britney Spears egyik tagja volt.

trópusi vihar nem egyformán folyamatosan vicces minden Old school vagy Rossz Mikulás (a vágatlan változata Rossz Mikulás ), de ha vicces, akkor felháborító. Amikor egy biztos grafikai szimbólum utánozni kezdi a kölcsönös otthont befelé, néhány rapvideó együtt táncolni kezd egy spot lite alatt, az ennek szöveges kötetes esete, és az is, hogy hogyan lehet megállítani egy vígjátékot, sajátosan egy hamisító komédiát, ugye.

Értékelés : kilenc /10

0 Tovább