Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Filmszemle Trick ‘r Treat: az Ultimate "Halloween Night" film

Hasonló a váratlan utazáshoz, amikor a kifogástalan Piroska Anna Paquin végül egy éjszakai magányos utat tesz meg, amelyet nem hívnak, de mániákusan figyelnek. Csokit vagy csalunk A horror rajongókat nagy adag eredetiség mellett lepi meg, egy kígyózó, amit keményen próbálnak elérni a horror pic műfajt lakhelyének nevező, elfáradt, érzéketlen tömeg miatt. Csokit vagy csalunk egy horror antológia celluloid, amely négy összefonódó történetszálból áll: Meglepetés Party, The Halloween School Bus Massacre Revisited, Meet Sam és The Principal.

Mielőtt belemerülnénk ezekbe a történetekbe, egy rövid Federal Reserve megjegyzés: Minden benne van Csokit vagy csalunk Halloween-orientált, beleértve a quondámot, valamint az újszerű gyilkosokat (Mi a fene volt az a tökös dolog, Sam, akit Quinn Lord mellett játszottak? Ez a rejtély a mester hasonló anejére emlékeztet Fekete karácsony ), még a biztos gyilkos második fegyverei is Halloween témájúak.

Ami megtévesztően a leghétköznapibb horror történetnek, a Surprise Party-nak indult, amely egy mért horror női szemcukor mellett teljesedik ki Laurie (Anna Paquin), az „alom kifutója”, húga, Danielle (Lauren Lee Smith) szereplőiben. 2 barátjukon, Janeten (Moneca Delain) kívül Maria (Rochelle Aytes), aki mind Disney-regáliákba öltözött, hogy segítsen Paquint elveszíteni 22 éves szüzességét, kiderült, hogy a legjobbak közé tartozik, ha nem legjobb, történetvonalak befelé Csokit vagy csalunk . A párbeszéd feladata: „Milyen nagy szemeid vannak” csak ízelítő a sivár mesesorokból a befelé talált paradigmavarázslókon kívül Csokit vagy csalunk , amit Tim Burton neo-macabre elméje felfelé álmodhatott volna, és ezzel együtt egy analóg emeletívet hozott létre. Hogy mi történik a Surprise Party végén, az egyszer csak sejthető, és Sherlock Holmes olyan finoman tenné a fiatal nőt. Bár nincs nagy epifánia, nagyon meglepő, túl kielégítő.

Az Csokit vagy csalunk A második történet, a The Halloween School Bus Massacre Revisited a „misztikus” horror műfajjal foglalkozik: egy graféma egy olyan incidensről/bűncselekményről beszél, amely az elmúlt időkben történt, valamint arról, hogyan született meg egy legenda abban a 24 órás intervallumban, amely majdnem egy izgalom volt. , halott „különleges” gyerekek és Jack-o-Lanterns. Természetesen oktatás Csokit vagy csalunk megvan a mértéke az ilyen típusú mesékhez, de a film egy enyhe csavart ad, mielőtt ez befelé történne, egy jól hangszerelt eltűnési szekvencia, minden egyes lépésben lift ereszkedik lefelé egy építmény helyszínén lévő tó oldalához. A The Halloween School Bus Massacre Revisited történetében az az üdítő, hogy valóban valódi tinédzsereket tartalmaz, nem xx-esek, akik a serdülőkor utáni serdülőkorhoz közelítenek. Ez hozzáadja mindazokat az immateriális javakat, amelyek hiányoznának, ha régebbi proxykat használtak volna.

Rhonda (Samm Todd), nyilvánvaló okokból idióta Savant, a legérdekesebb grafikus szimbólum a Halloween School Bus Massacre Revisited történetében, és erejét arra használja fel, hogy Chipnek (Alberto Ghisi) a közönséggel együtt egy rövid történelemleckét adjon. Halloweenkor. A mentális állapota miatt is az esélytelenebbé vált. Amikor a végső kinyilatkoztatás elkerülhetetlenül megtörténik, Rhonda következtetése nem meglepő, azt gondoljuk, hogy korábban is láttuk, de az elégedettség összetevője, amelyet a néző ebből a negyedik dimenzióból nyer, nem biztos, hogy nagyon magas volt.

A szomszédos Csokit vagy csalunk a Meet Sam című bankjegy történetében az alapvető idegen zajok a főszereplő háztartásán kívül vannak, az említett zajok zseniális vizsgálata (nem látta Sikoly ), a konfrontációs képsorokkal együtt, de a főszereplő, Mr. Kreeg (Brian Cox), aki más karakterekhez hasonlóan befelé más karakterekhez kötődik. Csokit vagy csalunk egyenesen felelős a város legendájáért. A Halloween School Bus Massacre Revisited. Két bankjegy fordul elő befelé. Találkozz Sammel: Mr. Kreeg az elülső ajtó felé rohan, ahelyett, hogy idióta módon mélyebbre menne a házában, amikor a déli patak felé találja magát. Másodszor, amit a néző elvár, hogy megtörténjen a történet végén, az nem múlik el, a lépés örvendetes módosítása.

A fő történet Csokit vagy csalunk Könnyen átlagosnak tekinthető, amíg az utolsó képkocka el nem hangzott, ami sok apa, Steven Wilkins igazgató (Dylan Baker)/fia, Billy Wilkins (Connor Christopher Levins) következményeit vonja maga után. A vége meglepő volt, fifty-fifty, bár csak egy Jack-o-Lantern utáni vágy volt benne: „Segítened kell a szemem között.” Remek utolsó jelenet, nem rossz szelet a párbeszédből.

Michael Dougherty második Csokit vagy csalunk egy amerikai horror celluloid, amely kritérium horror beállításokat mutat be, mindazonáltal meglepetéseket okoz az eke ide és egy csavar között. Lehet, hogy az amerikai horror az eredetitlenség ízében is remake-ek, de Csokit vagy csalunk reményt ad az amerikai horrorrajongóknak, amiről úgy gondolják, hogy kétségbeesetten szükséges.

Értékelés : 8.5 /10

 

0 Tovább

Filmajánló Antikrisztus: Az ötvözetlen gonosz megtestesülése

A néző nagy valószínűséggel soha nem fogadta el egy horrorfilmet egyformán szexuálisan kockázatosnak Antikrisztus . Erőteljesen túl sokkolóak azok a szavak, amelyek a műsoridőben eszünkbe jutnak, amikor utoljára gurultak ennek a celluloidnak a kreditjei. Antikrisztus befelé zavarja a nyers, kirívó képeket, amelyeket anélkül jelenít meg, hogy azokat vagy önmagát kábult értékre aknázza ki, egy kötélhez hasonló, egybehangzó bravúr, amelyet sikeresen végrehajtott a film menedzsere, Lars von Trier. Kellemes meglepetés a filmben az Antikrisztus nem teljesen sokkoló a szexuális/erőszakos tartalma miatt, hanem a gyönyörű képek miatt is, amelyek életre kelnek, ahogy a képek leszállnak az oldalról, és összeolvadnak a moziban zajló események között.

Charlotte Gainsbourg ugyanolyan bátor színésznő Antikrisztus 9 Rekviem egy álomért valamint még több és sok esetben így is. Gainsbourg nem mesterkélt, hanem valódi gyötrelmet tud érzékeltetni, így a nézőt is ez vonzza befelé, szorongatva érzi magát azért, amit elveszített és átél. Ugyanebben a negyedik dimenzióban a néző hálás azért, hogy ő maga nem ugyanazon a megpróbáltatáson megy keresztül. A néző ón át tud futni a megdöbbentő érzelmi súlyán, ráadásul hálás is, hogy rejtve van, nem pedig a szívébe.

William Dafoe évek óta a legjobb teljesítményeit mutatja be Antikrisztus . Dafoe szó szerint kihelyezi magát ezen a helyen, hogy növelje a film tartalmát. Antikrisztus az érzelmi horror celluloid mellett egy nem hasonlító céh találékonysága erős színészi alakítása miatt, mint pl. Vicces játékok (1997 ) . Mert Antikrisztus 5 fejezettel kiemelve: Prológus, Első fejezet: Gyász, Második fejezet: Fájdalom (Káosz uralkodik), Harmadik fejezet: Kétségbeesés (Gynocide), Negyedik fejezet: A három koldus is Epilógus, sok néző elhiheti. hogy ez nem a hagyományos értelemben vett „horror” film, ahogyan azt tették A hatodik érzék . Ez is egy érv amellett, hogy mire jutottak a mainstream horrorfilmek, amire sajnos a közönséget megtanították a horrorfilmektől.

Kezdetben úgy tűnik, hogy az öt fejezet minden darabja Antikrisztus a The Five Stages of Grief Kubler-Ross-modelljéhez köthető, de hamar kiderül, hogy valami sokkal feketébben élnek. Antikrisztus a szinte zavaró, erotikus, vizuálisan túl érdekes képek egy része mindig befelé vezeti Kubrick horrorfilmjét. A ragyogás . Ezt mondtam korábban Mártírok volt az idei év legjobb horrorfilmje, de Antikrisztus emberi kémiai elemének mélysége alapján kiélheti befelé. A klasszikus horror birodalmában, Mártírok uralkodik de Antikrisztus a horrorfilm művészi típusa, amely kellene uralkodik. Ha az emberi kémiai elem laikus vetítési idő, és egy horror celluloidban jól működik, akkor kifizetődik, mind a celluloid számára, mind a nézők számára. A köd bebizonyította.

Az operatőr benne Antikrisztus (a képalkotás), amelyet Anthony Dod Mantle készített,kiváló. Mindannyian láttunk vágott jeleneteket, fekete és fehér képeket, és fárasztó befelé mozgófilmet korábban, de valószínűleg nem az első óta is 2 nd megöli James Bondot Casino Royale Vegyük úgy, hogy egyformán a film tényezőjeként és nem kiegészítő eszközként használták őket. A lassú mozgás befelé Antikrisztus bizonyos jelenetekben az intimitás részévé, résztvevőjévé válik. Ugyanígy van ez a természetsorok között is befelé Antikrisztus ahol eső és makk is hull az égből. Ezeket a szekvenciákat úgy is értelmezhetnénk, hogy a józanság elcsúszik a rejtett karakterek elől, vagy a „The Beast” fokozatos egyetértésének egy példánya. Antikrisztus ’s főszereplői.

Miközben Dafeo karaktere, a terapeuta igyekszik átsegíteni feleségét gyászán, a néző valóban tudatában van annak, hogy valami baljóslatú vár, vagy éppen figyel a háttérben. Mint Antikrisztus előrehaladtával a néző észreveszi, hogy a „The Beast” hatása Gainsbourg grafémájában már jóval korábban megjelent, amikor gyermeke, Nic meghalt. Ez kétféleképpen mutatkozik meg befelé: Nic cipőjével ellensúlyozva a rossz lábra állított lény állandóan női szülője mellett befelé a múltba, valamint A három koldus azonnali megjelenése, akik a celluloidban kétszer is felfelé, befelé mutatnak különböző formákat. a néző várhat. Kezdő megjelenésük körültekintő szemrevételezést igényel a Prológ alatt.

Az osztályzat Antikrisztus , Handel Rinaldóját felhasználva, a nyugtalanságot hivatott fokozni, megfélemlíteni még így is leegyszerűsítve, kizárólag a celluloid jeleneteihez szükséges.

Lars von Trier Antikrisztus egy komoly, érzelmes, ötletgazdag horror mozi ruhával, ami a grafikán kívül lehet azoknak, akik nem olvasták amerikai pszicho amellett, hogy ne a dráma legsötétebb szakadékában időzzön horrorfilmekkel együtt.

Értékelés : 9 /10

 

0 Tovább

Filmszemle The Descent:ijesztő és laza, magasra hajtott yeecch faktorral

John Carpenter második The Thing-jének, Below-nak, az Event Horizon-nak és sok másnak a hagyománya szerint érkezik Neil Marshall The Descent-szekciója. A magasabb helyen említett filmekhez hasonlóan a The Descent is zárt a atmoszférát a karakterei számára a futási idő első 20 percében. Mint manapság sok horrorfilm, a The Descent is tele van kritériumokkal: meredek, hangos zajok, gyorsan a képkockákba ugró dolgok stb. De ami a The Descentben van, xx vágóhíd, amit érdemes pontosan élni, az a vér, ami belülről hiányzik a közelmúlt mozgásából. PG-13 remake-ek gerince az Amerika horrorfilmekkel együtt általános.

A Descent brit színésznők főszereplője a legtöbb amerikai közönség számára ismeretlen lesz, és ugyanaz a helyzet, mint a 2000 másodperces Pitch Black esetében, kivéve Vin Dieselt, Keith Davidet és Cole Hausert. A Descent alacsony árú szereplőgárdája mindazonáltal lehetővé tette a mozi második producerének, hogy a pénznél többet adjanak át bizonyos effektusokra és teljes általános filmvonalra. A The Descent sziklás, földalatti környezete, valamint a benne élő és benne lakozó titokzatos lények egyébként is a celluloid létező csillagai.

A filmben szereplő lényeket (Csúszómászóknak hívják) eltekintve a The Descent valójában ii filmek: (1) egy dráma, szinte baráti társaság, amely megvigasztalja egyiküket egy baleset után, valamint (2) az általuk készített horrorfilm. végül mindenki befelé találja magát. Ez a koromfekete belsejében kialakult helyzethez hasonló zörgő, amelynek szintén két megosztott története van, amelyek összefolynak: (1) egy tevékenység celluloid egy együgyű gyilkos közelében, valamint (2) a horror mozgókép azt mutatja, hogy a maradékon kívül a mellette rekedt emberek észreveszik magukat. Ezek a drasztikus és elképzelhetetlen szituációk minden moziban kirajzolják a szereplők igaz, rejtett természetét.

Egy évvel a fent említett baleset után a The Descentben az azonnal kibővült baráti társaság úgy véli, hogy a negyedik dimenzió megerősíti barátságukat, és úgy dönt, hogy barlangi búvárkodást végez az Appalache-hegység belsejébe. A barlangokban, majd az anyatermészet mellett csapdába esett film hősnője végül észreveszi, hogy nem magányosak, és kezdődik a horror mozgókép, amihez a nézők hozzászoktak: kiszakadnak a torkok, eltörik a végtagjait, ráadásul több mint néhány ragacsos. , csípős, ujjnyalogatós jó meglepetések derülnek ki, amit nem teszek tönkre. Ugyanígy van egy igazi finom al-cselekmény is, amely magában foglalja a csoportosulás vezetőjét, Juno-t, aki Natalie Jackson Mendoza mellett, a legjobb barátja, Beth (Shauna MacDonald) mellett Beth férjével, Paullal (Oliver Milburn) játszott együtt, amit csak sejteni lehet. a szemmozgások között, hasonlóan a házasságkötési szertartáshoz, a Braveheart belsejében. Ha a néző nem figyel, és nem hallgatja a szavak mögött meghúzódó szavakat később a celluloidban, akkor a költségmentesen áramló plazma akarat eltakarja a látást, ráadásul teljesen hiányozni fog.

Bár a celluloid sec eredeti befejezése nyitva áll az értelmezésre, és valószínűleg vitatkozni is fog, a The Descent egy jól kidolgozott horrormozi, sok lebilincselő aktív jelenettel, szakszerű szerkesztéssel a használható zenei minőség mellett. „Szolgálhatónak” tartom a vitát, mert a The Hill Have Eyes legutóbbi remake-jének jegye sok szempontból belsőleg felülmúlta, bár egyik sem közelíti meg a The Thing’s kiválóságát. A The Hills Have Eyes remake-hez hasonlóan a The Descent sem fél attól, hogy néhány esetben undorító legyen, egyértelműen meghatározva, hogy az ilyen típusú horror mozgóképekben egyébként milyen horror élhet ón.

Értékelés : ix /10

 

0 Tovább

Filmszemle Szakítás: Christopher Smithé Végkielégítés

Christopher Smithé Végkielégítés egy vicces amellett, hogy rohadtul jártas negyedik dimenzió. Későn indul, kialakítja a karaktereket, a kapcsolatokat és a háttérszintet, hogy miért veszik ezt az elvonulást. Ez az egész jóformán csapatépítés és marketing részlegük egységesebb, túl világos vállalati függelékké történő fejlesztése. Miután egy elszigetelt kabinkomplexumban rekedtek, a horror műfaj próbaköves forgatókönyv-beállításaiban a szereplők megpihennek, és nekivágnak a rusztikus tájnak. Humor és poénok töltik ki a vetítési időt a fifty-fifty mozi felében, bár az őrültek menedékházairól, a katonákról és a háborús bűnösökről szóló, előre sejtető mesék mellé fűződik. A szereplők automatikusan felhívják a figyelmet ezekre a történetekre, csakúgy, mint a márkahitben is, a közönség is. Sajnos az egyszeri alkalomra is hálát adjon az istennek az utóbbiért, ezek közül a történetek közül a legkeményebbek egy nagyon is létező valóságot szánnak megélni.

Ami csupa visszavonulásnak indul, egy haszontalan gyakorlattal együtt, a legtöbb marketinges elméje a mozi közepén túl a valódi túlélésért folytatott küzdelemmé válik. A szituációk mellett néhány durva esemény is megtörténik ebben a moziban, néhány kegyetlen és megbocsáthatatlan varázslat szatírába fűződik. Ez a keverék igazán emlékeztet Eli Roth-ra Cabin Fever . Ez a celluloid withal sokkal valósághűbb, mint Cabin Fever , pedig mindkét film cselekménye eleve komikus belső természetű. Ez a humoros irányzat a tréfa más aspektusait is kölcsönzi Végkielégítés de ugyanakkor a negyedik dimenzió komolyabb tulajdonságainak létjogosultságát is befolyásolja. A legtöbben a film marketinges hadjárata miatt tudják, hogy mit akarnak megszerezni, ha belemennek a filmbe, és akkor a realizmus legitimitási problémái némileg enyhíthetők.

Ezt a kérdést félretéve, Végkielégítés egy meglepetésekkel teli film. Amikor azt hiszed, sokat látod, merre halad a celluloid hatalmassága, ki vagy mi a gazember, váratlan történik. Érezhető egy pillanat a moziban, ahol Végkielégítés végső komolyságától egy felsőbbrendű ellenséggel való heves konfliktussá válik. Ettől a jeltől kezdve taposóaknák, lefejezések összegzése sok más kreatív haláleset vár a főszereplőkre. Ha figyelmesen hallgatta az egyik korábbi történetet, a közelben, hogy egy esetben a környező kiterjedés mellett mi is volt az ő nyaralókomplexusuk, akkor nem is olyan meglepő, hogy ki vagy mi a gonosztevő. De ugyanígy mondtam korábban is, ez az emelet úgy van befelé mondva, hogy a hallás elején nem gondolja komolyan.

Végkielégítés egy horror-vígjáték, anélkül, hogy a horror műfajában más filmek nyíltan ostobasága lenne, bár néhány gyerekesebb nevetését fifty-fifty előtt táviratozza. Ezek a könnyedségek, a celluloid cselekménye mellett a főszereplők esetleges veszélybe sodorása is szórakoztató elterelővé teszik ezt a filmet. Nem egy emlékezetes elterelés, hanem egy szórakoztató i.

Értékelés: vii /10

 

0 Tovább

Filmszemle Zombieland: egy zombi film annyira élvezetes

Zombieland nem a zombi horror műfajának újrafeltalálása, hanem annak újítása. A móka, amely nem a véren és a fröcskön alapul, hanem amiatt is előfordul körülötte, a horrorra és zombimozira váró nagy kilélegzés a birodalmon belül. Zombieland , vagy Zland, minden darabja túlél, az emberi lakosok egyformán hivatkoznak rá.

Mivel a Torture Horror túlságosan elutasítja a népszerűséget, bizonyos zombifilmek nem élik túl a hype-ot, 28 nappal később szintén 28 héttel később kivétel van, Zombieland a kevésbé megtett útvonalat választja, ráadásul a társadalom megszűnésének sokkal kevésbé reális megközelítését a zombik mellett zombivíruson keresztül is. Ugyanebben a negyedik dimenzióban a néző egy vígjáték-horror-film hibridet kap, amelyben zombik és élőholtak is akadálytalanul szaladgálnak szerte a világon.

A legnagyobb komikus tulajdonság Zombieland Ezeket a szabályokat a film főszereplője, Columbus Ohio (Jesse Esienberg) vezette be, és később is kibővítették, amikor Tallahassee-val (Woody Harrelson), Wichitával (Emma Stone) és Little Rock-al (Abigail Breslin) kerül kapcsolatba. A túlélési szabályok végigvillannak az elrejtőzés kezdési időpontján, minden egyes darabban annak a befelé vezető útnak a képviselője, amelyet Columbus Ohionak sikerült élőben maradnia, amikor a legtöbb mindenki más belső rend elpusztult. megtörtént. Mindenki betartja a saját kedvenc szabályait: 1. szabály. Kardió, 2. szabály. Dupla koppintás, iii. szabály. Óvakodj a fürdőszobáktól stb. A Double Tap az a szabály, hogy a közönség kedvence az akarattal ugyanúgy élhet, mint ahogyan az eseményeket sokszor felrobbantotta. A Double Tap nem puszta Columbus Ohio-i uralma a zombik által fertőzött világ túlélésére. Amellett, hogy figyelmeztetés a múlt főszereplői által tanúsított álszent viselkedésre sok korábbi zombifilmben, ahol azt hiszik, hogy a zombi holtan él  (idióta, mert már elhunyt), teljesen meg kell támadni, megharapni, túlságosan el van ítélve (a megharapott lény megfertőz téged a zombik között betegség) az alaposság hiánya mellett a felügyeletük miatt.

Zombieland nem tökéletes együtt soha nem volt célja a lényegi zombi celluloid megélése, a zombi műfaj A Keresztapa . Ez a bajnokság Romero-é A halál napja , amely egy zombifilm kontextusában vizsgálta a társadalmi viselkedéseket. A társadalmi kommentároktól való elterelés zombi betörés volt Shaun of the Dead , ahol a film főszereplői valójában emberi zombik, drónok voltak, akik megfeledkeztek a körülöttük lévő földről. Shaun of the Dead sikeresen kevert vígjáték egy zombijárvány közé, mint a befelé Zombieland de közel sem annyi fellángolás között, hogy minden apróság megvalósult ebben a celluloidban

A zombi szótár kitérőit félretéve, Ruben Fleischeré Zombieland , mint az utolsó helyi, egy szórakoztató közönséges zombik túl horror celluloid szerelmeseinek. A szereplők hiányzó attitűdjének következményei az apokaliptikus valósággal együtt (McCarthy könyvében) Az út és Matheson könyve Legenda vagyok ) maradnak az útvonal mellett, mint a lejárt Twinkiek. Mindazonáltal, mint Twinkies, Zombieland a cukrosság és az akarat gyorsan él ki a szervezetből, de szórakoztató varázslatot fogyaszt.

Értékelés : 8.5 /10

0 Tovább

Filmszemle Tökéletes menekülés: ráadásul a nézőre

Ideális átjáró egy olyan mozi, amely kacéran izgalomba hozza a varázslatot, egyszerre kacsintva önmagára, műfajára, ráadásul a nézőre. A nézőt kezdettől fogva jól megszerkesztett megtévesztések és szándékosan kihagyott narratív szegmensek vezetik félre. A néző megismerkedhet a hagyományos finomságokkal, Cliff ( Steve Zahn ) túl Cydney ( Milla Jovovich ), nászútjukra, szeretve az életet. Szédülnek és ujjonganak, amit a nosotros elvár a thriller főszereplőitől.

A néző elé kerül a zinger: A közelmúltban gyilkosságok történtek Hawaii paradicsomi szigetén, ahol az ii szerelmes madarak nyaralnak, gyilkosságokat követtek el egy homo, de felnőtt nő is. A nézőt bemutatják két másik párnak, én, Kale ( Chris Hemsworth 8 Marley Shelton ), társadalmi lemondások, a másik, Nick ( Timothy Olyphant ) és Gina ( Kiele Sanchez ), nyaralók Amerika közép-nyugati részéről. Egy disztich büntetlen előéletű náluk; néhány másikban nyugalmazott katona és húsfaragó lakik.

Író/ügyvezető David Twohy ügyesen tologatja a néző gyanúját a két pár között, mindegyik a rosszindulat, valamint a gyilkosságok elkövetésének viselkedési és mechanikai hangjaival. Ahogy a főszereplők gyanakvása túlságosan beszűkül egy-egy duádon, ugyanúgy a gyilkosok is, így a nézőé is. A néző elkezdi látni a dolgok állását, ahogy a főszereplők átfutnak rajta. Ott rejlik a ragyogása A Tökéletes menekülés forgatókönyve. A filmet minden tekintetben reklámozták, ezért a néző alapértelmezett feltételezést fogalmazott meg, ami az ajándékozást igazi meglepetéssé teszi.

Az eszközök mentén, A Tökéletes menekülés következetesen kommentálja műfaját, túl múltbeli vonatkozásait, magát. A Red Herrings szóba kerül, és elárasztják a nézőt velük a ii párok és a gyanú sem. Szinte a múltjukat mesélik el, az életükben történt eseményeket, amelyek Hawaiira vitték őket, vagy amelyek személyiségük hivatalát formálták. Az egyik történet befelé, a néző akarata nagy valószínűséggel soha nem ad 2d-s ötletet a megtekintés kezdetén, de meg kell tennie. Ez egy Red Herring is a valós kapcsolat mutatója 2 karakter között, valamint a kapcsolat kezdete.

Amikor az akciójelenetek beindulnak A Tökéletes menekülés , azon a helyen gerincét a graféma elmúlt időiből származó összetevők amellett, hogy a vörös heringek utaltak rá. Klasszikus sötét és fehér képsorokat is kapunk, amelyek megvilágítják a múltat, és megvilágítják, hogy soha nem volt minden az, aminek látszott.

David Twohy 's A Tökéletes menekülés egy jóval javuló aktivitású thriller, mint amennyire a néző várhat a kezdő 2 felvonáson túl. Ez olyan, mint egy varázslatos trükk Nolan-től Az elismertség : az első két felvonás A Tökéletes menekülés a Pledge és a Turn, a 3. felvonás pedig a Prestige. Ez a presztízsben rejlő felismerések, valamint a márkát körülvevő tevékenység vonalvezetése. A Tökéletes menekülés egy jó kiruccanás egy félórára együtt.

Értékelés : 8 /10

 

0 Tovább