Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Filmszemle Fearless: Mert van egy utóhatás

A befejező xx perc Rettenthetetlen gyönyörűek, valamint a legmeghatóbb harc/dráma, amit valaha is láttam harcművészeti filmekben. Ez az, hogy túlságosan izgalmas. A befejezés közel azonos mértékben megegyezik a befelé létesítéssel Bátor szív amikor William Wallace felkiált: „Szabadság!” Az indulás be Rettenthetetlen az, amit Jet Li második grafémája, Huo Yuanjia gondol, és befelé érzi ezeket a pillanatokat, az arcán felfelé is látszik, ráadásul az emlékezeten keresztül, soha nem verbalizálják.

Rettenthetetlen 9 Rettenthetetlen nem egyszerűen egy harcos evolúciója, valamint képességei, hanem az emberi szellem fejlődése az emberiséggel együtt. Yuanjia a film befejezése után megtudja, amit apja már a film kezdetekor megtanult. Csak azért, mert hatalmas vagy, és a legjobb vagy, még nem jelenti azt, hogy sokat kell gyilkolnod, hogy tanúskodj róla. Ugyanez volt a lecke, amelyre Oscar Schindler hiába próbálta utasítani a parancsnokot Schindler'sec lista . Amikor Yuanjia lelki ébredésen megy keresztül befelé, az utóbbi része Rettenthetetlen , a múlt év összes harci győzelme, az összes kitüntetés és trófea, amit szerzett és felhalmozott, értelmetlenné válik számára, mint ahogy az a követelmény is, hogy folyamatosan tanúskodjon kortársai előtt. Amikor Yuanjia renderel a versenytelefonra, már nem önmagáért, hanem az államáért és a nemzeti büszkeségéért küzd.

Ronny Yu rendező második értékes irányítása, valamint a kamera képességei Rettenthetetlen teljesen váratlan volt az általa készített felvételek a mozgókép mellett. Ki tudta, hogy a rendező és én az elsődleges hentesek a fantasztikus Freddy vs. Jason forgatókönyv volt ezek a képességek együtt képességekkel sem az övét egyformán rendező? Ez Philip Seymour Hoffman második befelé való fellépéséhez hasonlít Csuklyás köpeny . Úgy gondolja, soha nem látott Yu közvetlen javítani, mint ő volt ebben a moziban.

Internetes okoskodók, akikről hallani kell Rettenthetetlen jelenlegi USA és nemzetközi címei alatt: Huo Yuan Jia , Szellem , Egy harcos legendája (az angol fordítás) stb., már tudjuk, hogy ez a film csaknem fél tizenkét hónapja jelent meg Európán belül, valamint az ázsiai mozikban, emellett iv vagy 5 eltérő, nem Régió 1-es verzió is megvásárolható DVD-n ( a legtöbbnek ennek ellenére nincs angol felirata) és ez Rettenthetetlen lefelé csökkentette az eredeti 150 percet a több mint színházbarát 105 percre, leszámítva Michelle Yeoh és Somluck Kamsing jeleneteit.

Ronny Yu-é Rettenthetetlen egy olyan film, amely minden egyes darabjával egyre jobb lesz a meliorátummal, ami addig halad, amíg a néző el nem éri a borotvahegyét (végpontja xx perc), amelyen a celluloid könnyedén egyensúlyoz, és soha nem lankad. Nagyon kevés olyan harcművészeti filmet láttam, amelyik a 3. felvonásban sem akadozott meg egy-egy vita miatt. Rettenthetetlen nem 1 közülük. Ha ez tényleg Jet Li’sec, amely a tisztán harcművészeti mozit zárja, akkor a műfajt egy feledhetetlen smasherrel együtt egy megrázó sors között hagyta el.

Értékelés : 9 /10

0 Tovább

Filmszemle The Quiet: kacérkodik a kizsákmányolás csapdájával

A Csendes ez a képbemutató, amiben megvolt a jó lehetőség, de úgy döntött, hogy ledobja magát a pályáról a hatástalan cselekménycsavarokkal, amelyek kisiklik a film fő elemeit, és egy végzetes emberi tevékenységet, amely idióta, ami szintén szégyen, a tehetséges, éretlen színésznők kirívó aljas használata. A története A Csendes Dot (Camilla Belle) körül forog, egy süket kisasszony, akinek a férfi szülője későn halt meg, és aki a családi egység barátai mellé költözött. Paul Deer (Martin Donovan), a Dot befelé tartó család nemzedéke, nem megfelelő viszonyba kerül tinédzser lányával, Nina Deerrel (Elisha Cuthbert), miközben folyamatosan öngyógyító felesége, Olivia Deer (Edie Falco) tudta nélkül.

Camilla Belle eleinte egy érdekes grafémát kap, aminek az aprólékosságát végül tönkreteszik azok a szükségtelen és debil cselekmények, amelyeket egy éretlen shyamalai hack hatalmasság varázsol felfelé. Abdi Nazemian íróknak Micah Scrafton kívül szégyen a fejükkel kell érvelniük a filmen, amit megírtnak és hanyagnak tarthatnak, amit kivertek. Kisasszonynak lenni a középiskolában önmagában is élmény, de a süketnek lenni, akinek szájról olvasnia kell, egy teljesen más páholy középiskolai élménye. Hogyan fogadja el a jegyzeteket befelé menet? Ha tudja a választ a feltett kérdésekre, mihez fordulhat? Hogyan mondja ki az oktatónak, hogy mosdóba kell mennie? Hogyan szerezhet barátokat, ha senki sem ismeri meg a személyiségét? Hogyan mondhatja el egy fiúnak, hogy tetszik neki, amit érez, és hogyan tud randevúzni táncolni vagy a bálba? Ha ezeket és más kérdéseket is a Dot-on és a cselekményen keresztül tárgyaltak volna A Csendes , a mozi élne érdemes többször megnézni. A nézők hatalmassága valójában szurkol Dotnak, amellett, hogy elmerülve éli át a filmet a fent említett kihívások leküzdéséért folytatott küzdelmén túl. Belülről egyik sem igaz A Csendes .

Az egyik fő probléma mellette A Csendes a narrációt Camilla Belle szolgáltatja. Ha egy szerző vagy rendező szeretné tájékoztatni a közönséget, hogy mihez hasonlít belülről egy embertömeg mégis teljesen magányosnak érzi magát, akkor miért a nem show-ban élő emberek beszélgetnek a holmikon kívül az iskola folyosóján belül, majd Dotsec szemén keresztül ( az ő szemszögéből) visszaadja a jelenet maradékát teljes túl tökéletes csendben? Ez sokkal hatásosabb és megfelelőbb lenne a karakteréhez. Az elbeszélés befelé A Csendes kevésbé nő össze a kevésbé lényeges minden egyes a celluloid odáig halad, hogy tényleg tolakodó és szükségtelen befelé a végre néhány esetben.

A párbeszéd befelé A Csendes befelé több helyen magasabb, mint néhány helyen, de túl van árnyékolva minden máson, ami a film belsejében történik. A dolgok jó oldalát tekintve ez Elisha Cuthbert legjobb moziművelete az eljegyzésig. Cuthbert második Ninája a szinte grafikus kép zöme amellett, hogy zavarja a párbeszédet a filmben, különösen egy bizonyos ebédlői jelenet során, ahol a kamera felfelé csukódik Cuthbertre és Belle második arcára. Második ugyancsak rossz a celluloid, amiben felváltva van elhelyezve az eredetileg érdekesről a silányra korábban, harmadik emberi tevékenysége ötven-ötven befejeződött, és elkezdenek gördülni a kreditek. A mozi könnyedebb aspektusaival kapcsolatban bankjegyzetként említhető Connor (Shawn Ashmore), egy gimnáziumtárs, aki ezen kívül Dot-ra is van szeme, és az egész moziban van néhány szinte emlékezetes és váratlanul vicces párbeszéd.

Jamie Babbit A Csendes egy film az elszalasztott lehetőségekről, de kezdetben a 2 felvonás a negyedik dimenziód szórakoztató hulladékterméke. A film mögött meghúzódó ötletek jobb filmes bemutatást érdemeltek, mint amit kaptak. Cuthbert amellett, hogy Belle'sec karrierje megérdemelte a módosítást. A néző baromira jobbat érdemel, különös tekintettel arra, hogy manapság milyen belépőt kérnek a mozgóképszínházak.

Értékelés : 5.5 /10

 

0 Tovább

Filmszemle 13 (Tzameti): Ez egy történet a szerencsejátékról

A 13-ban (Tzameti) egy Sebastien (George Babluani) nevű, szerencsére ügyes ember botlik bele a nemrég elhunyt, illetve titokban nyomorgó munkaadójának postán küldött meghívóba, amely háza tetejét javítja. Sebastiennek csak a rászoruló családi egysége van befelé, amikor elfogadja a meghívást, és követi a benne foglalt utasításokat. A köpeny- és tőrös manőverek sorozata, valamint a testkutatások során eljut a meghívások valódi célpontjához, egy távoli üzleti céghez az erdőben. Ez a ahol befelé 13 (Tzameti), hanem a mit nem fogom kibontani. Ugyanúgy ügyes. Ha megemlítenék más filmeket, ahol hasonló szituációkat használtak, egyformán cselekményes eszközöket is alkalmaztak, akkor az adná. Ha Sebastien tudná, mihez szól a meghívás, soha nem követte volna az utasításait. Ami rá vár, az egy játék, a valaha kitalált, szinte vérszomjas játékok közül. Ez egy olyan torna, ahol a versenyzők, Sebastien lény, a 13. versenyző, minden körlevél elején fogadást tesznek a múltbeli gazdag nézőkre. A nézők túlságosan biztonságos közlekedést választanak ki, igazítanak útbaigazítással versenyzőik számára, hasonlóan Sebastien korábbi munkaadójához.

A 13. első felvonás (Tzameti) teljessége felfelé vezet a játékhoz is, a második felvonástól kezdve tárul elénk ez a film, valamint valódi aláhúzó cselekménye. Még korábban, amikor Sebastien megérkezik az üzleti céghez, a celluloid minden részletre felfelé kezd gőzölni, amikor telefonon azt mondják neki, hogy vegye le a vonatról, és a jegyre nyomtatott úti célnál korábban fog megállni. Fogalma sincs, miért kapott így utasítást, de megteszi, amit mondanak neki. A játéktól kezdve a tizenhárom (Tzameti) befelé fokozza az izgalmat, megmutatva az írás okosságát a film mögötti mellett. Ebben a mozgókép-showban a film noir elemek mellett nyilvánvaló Hitchcock is van, amelyek közül néhány: egyedül befelé, sötétben és fehérben készült felvétele, a fényképező kamera a mozi befejezése mellett a negyedik dimenzión túl hosszú ideig tartja a karakterek arcát. A remek fényképezőgép-futtatáson túl az operatőr mellett a xiii (Tzameti) létező sztárja George Babluani Sebastienje. Őt követi a néző a film elejétől a végéig. Találékonysága, rokonszenves természete, az esetleges higgadtsága és nyomási szintje az, ami ezt a filmet tulajdonképpen simává teszi.

Gela Babluani 13-a (Tzameti) egy jól kidolgozott thriller, amely lassan építi fel a belső intenzitást és a komplexitást. A néző a szereplőktől is csak azt kapja meg személyiségüktől, ami szükséges ahhoz, hogy a celluloidban egymással kölcsönhatásba léphessenek. Egy másik filmben ez rontana a film összképén, de belül ez a film egy erő. Ez azért van így, mert a karakterek a hátterükön kívül nem olyan fontosak, mint amilyeneken éppen átmennek. A Gela Babluani egy egyszerű koncepciót választott, és emlékezetes képérzetté varázsolta.

9 : 9 /10

0 Tovább

Filmszemle: Az ördög Pradát visel

Az ördög Pradát visel egy szinte nagy divat (vagy couture) mozgókép és a mögötte lévő föld, amely egy új jövevény szemével válik elérhetővé. A néző nagy valószínűséggel látta azt a képletet, amely a szerkezetében rejlik Az ördög Pradát visel korábban azonban: egy tágra nyílt szemű, naiv lélek egy idegen állapotba taszul, magába olvasztja a körülöttük lévő emberek viselkedését, elidegeníti régi barátaikat, megtanul néhány életleckét az ügynökségen keresztül, így a képen túl visszatér az uralkodó személyiségéhez. 'második termináció (pl. Mean Girls 8 Wall Street 8 Donnie Brasco stb.). Mi ment meg Az ördög Pradát visel , azokon a filmeken kívül is ebből a golden-oldies képletből az előadások a 2 Pb színésznője vagy színésze után.

Az első az összes ii Pb színésznők közül Az ördög Pradát visel az Meryl Streep. Nem vagyok benne biztos, hogy akar-e nyerni, mert Ellen Page második befelé működik Keménycukor de Streep Volition határozottan kap egy jelölést a legjobb színésznő kategóriában egy drámán belül. Streepnek nincs annyi képernyőideje, hasonló Judi Denchnek az 1996-oshoz Szerelmes Shakespeare , de amikor rejtőzködik, hasonló Dench, befelé teljes kontroll mellett a színészi szakma túllépése. Streep alakítja Miranda Priestlyt, egy rosszindulatú megalomániát, aki történetesen a Runway nevű előkelő divatmagazin szerkesztője és vezetője. Rendkívüli kiválóságot követel és vár el minden alkalmazottjától munkájuk minden irányában, valamint elviselhetetlenül nagyfokú intuitív improvizációt, amikor a korábban kitűzött feladatokról van szó. „Ha nem állod fel az ivarzást, menj ki a konyhából” egy nagyon ismerős idézet, de ha Harry Truman elnök a Runway-nél dolgozott volna, akkor a nyomvonalat lángra, a konyhát pedig pokollá változtatta volna, és így a következőt adja: Ha te ón nem bírja a lángokat, tűnj ki a pokolból.

A másik atomszámú 82-es színésznő befelé Az ördög Pradát visel , az újonc az aranyöregek képletében, amelyről már korán beszéltem, Anne Hathaway, egy éretlen származású, aki folyamatosan emelkedik felfelé a fiatal színésznő rangjain keresztül Hollywoodban, életképes idézetet teremtve magának. Hathaway játssza Andrea Sachst, egy újságíró szakost, aki frissen végzett az egyetemen, de New Yorkba költözött, és Streep'sec Miranda regénybeli asszisztenseként találta magát. Hathaway hatásos a választójában, és a néző néhány különösen harapós jeleneten keresztül érzi, hogy fáj neki, de a mozit hordozó felhatalmazáson túl Miranda mérge. Az ő csipkelődései, döfései is a megjegyzései, a divatglóbusz beállítása mellett tartják fenn ezt a celluloidot, amellett, hogy segíti az átlag feletti bójákat.

David Frankel sec Az ördög Pradát visel egy nagyon szórakoztató, kielégítő film, de egyben rendkívül kiszámítható is. Csak a „képletre” kell hivatkozni, hogy megtudjuk, mi történik ennek a filmnek mind a három felvonása során, vagy meggyőzni a korábbi filmeket, amelyek ugyanazt a receptet használták. Ha a film készítői Lauren Weisberger második regényének formátumát követték volna, amelyen ez a mozi is készült, és a címe is, a Prada a Hathaway-féle Andrea mellett nyitná meg, aki Miranda egyik második megbízatása során már asszisztensi feladatát is bevállalta. De mivel Aline Brosh McKenna, a képernyő írója úgy érezte, hogy a közönségnek be kell mutatkoznia a divatmagazinok világába és a filmsorozat főszereplőjébe, ezt az indulást úgy módosították, hogy adaptálják a „képletet”, és a nézőt a Hathaway-szekción keresztül viszik vissza. az Elias-Clark épület ajtaját beburkolja a Runway irodáiba, a nézőn kívül egy nyári mozgóképbe, az átlagon felüli nob, valamint karakterek mellett.

Értékelés : 8 /10

0 Tovább

Filmszemle Slither: Horrorfilm, ahol tisztességes állampolgárokat támadnak meg

A Troma-filmekhez írt, szinte feszültség nélküli óda, a Slither a humor és a gore nyálkás kombinációja. Amikor egy meteor a legtöbb horrorfilm hagyományos hátterének közelében landol, egy zsebméretű, ügynökségen kívüli város a városi emberek mindennapi életének normalitása cseppet sem zavart. Ez azért van így, mert nem én, de a Slithert néző emberek valóban feltűnően futnak át a hullócsillagokon.

A város lakossága, beleértve a seriffet is, akit Nathon Fillion és egy iskolai oktató, akit Elizabeth Banks mellett játszott, könnyedén végzik a mindennapi rutinjukat, méghozzá annál bölcsebben, hogy a halál közvetlenül lesújt városukra, és valami aljas dolog csírázik ki a város belsejében. a közösségüket határos erdők. Csak amikor közösségük egy prominens tagját a Michael Rooker által nagyon hatásosan alakított Bank karakterének férjével együtt egy parazita tűvel fecskendezik be a meteoritszekció lakójától, akkor kezdődik az igazi horror Slitherben.

Nem sorolom fel az összes kulcsfontosságú eseményt ebben a moziban, de az ebből fakadó halálesetek között azon a helyen a trágárságon túl sok poén is előfordul, hogy a stábtagot szinte megborzongják. A Comedy Centralhoz hasonló FX-hez hasonló tévéadóknak köszönhetően azonban a legtöbb nyelv azonnal közhelyessé válik. A moziban lévő prózától eltekintve van egy figyelemre méltó szekvencia a Slither belsejében, amelyet szorgalmasabban kezelve borzalmas, feszültséggel teli, túl emlékezetes lehetett volna, mint a The Hills Have Eyes remake-jének előzetese. Egy menhelyről van szó, amelyben 2 gyerek van, egy „tinédzser lány” mellett egy fürdőkádban, akit a 24 éves Tania Saulnier játszott. Van a második a.) az eszköz Jack Gunn rendező bemutatta ezt a jelenetet b.) az ügynökség, amelyet a Takashi Miike második kaliberű menedzsere elfogadna, hogy kezeljék a jelenetet. Ha már láttad Ichi, a gyilkost, a meghallgatást vagy a Visitor Q-t, akkor már tudod, hogy ennek a sorozatnak melyik változata lenne több mint borzasztó, és nem is kényelmetlen pikettezni.

Ezt leszámítva a Slither egy élvezetes mozgókép-műsor. Megszerzi, amiért fizet, egy tromai filmet egy regénygeneráció számára. Ha mindannyian az „egyszeri” nemzedékhez tartozol, akkor elfogadhatod, hogy minden Troma-film nagyapja, a Mérgező Bosszúálló a tévében játszik a féregcsiga női szülőjének háztartásában, és Brendán túl játszott. James, Rooker minden részletében egészségtelen éjszakai ellátást fizetett neki. A legtöbb néző számára ez a kis Troma-tisztelet a moziban észrevétlen maradt. Ne menj be egy ilyen formájú moziba bármilyen tévhit mellett. A Slither nem egy slasher fricska, bár valaki észrevehetően levágva szerez. Slither inkább ragacsos, túl nyálkás, mint véres. Igen, azon a helyen vér, de azon a helyen kétszer annyi sötétzöld hányás.

Értékelés : hét /10

0 Tovább

Filmszemle: The Fast and the Furious Tokyo Drift

Justin Lin kezdő tizenöt perce A Fast a Furious mellett: Tokyo Drift jobb, mint az egész ii Fast ii Furious az eredeti több mint felével együtt A Fast a Furious mellett 6.

Hadd javasoljam a legfájdalmasabbat, és a legkiemelkedőbb kérdést, amely később megjelenik, mi is bekerülünk ebbe a nem mindennapi versenykörbe. Ha egy nyolcvanötezer dolláros, utcai versenyautót készítesz, akkor önként kölcsönadnád egy tökéletes idegennek, aki nem tartozik az ön fajához/kultúrájához, ráadásul „frissen szállt ki a hajóból”, hogy megnézze, van-e a legkisebb versenytudás? Nem tudod, hol él, ki ő, hogy van-e jogosítványa az országodban vagy nem, milyen a pénzhelyzete, volt-e valaha versenyautó mögött, vagy mindig egy autó mögött volt-e. kerékpáros időszak. Megélhetne egy földalatti FBI-ügynököt, akit kölcsön ad a tokiói rendőrségnek, hogy felfüggesztse a zörgő földalatti versenypályát, amelyre jegyet ad neki. Lehet, hogy autótolvaj, aki egyszer elkezdődik a verseny; lehajt a versenypályáról, és visszatolja az autót egy várakozó kamionba. A teherautó elmegy egy szeletelő boltba, ahol Blacknek 30-5 ezer dollárt fizetnek az autóért; taxival kimegy a repülőtérre, és felszáll egy repülőre, vissza Amerikába, hogy soha ne mutasson. Honnan tudja Sung Kang, aki kölcsönadja Blacknek az autóját, hogy ezt nem gyakorolná? Lehet, hogy Kang karaktere (Han) a forgatókönyv megírásában volt benne, és már tudta, hogy Black grafémája (Sean Boswell) őszinte srác. Ez az a kizárólag racionális magyarázat, amely mellett felfelé tudnék jönni, és amely illeszkedik a rendelkezésre álló tényekhez.

Ez is a legirracionálisabb cselekmény jele az összes közül A gyors is a dühös filmeket. Még a filmérzettel is szembeszáll (a kölcsönös érzés celluloid helyettesítője). Tudod, a kép azt az értelmet mutatja, a valóságnak azt a vékony héját, amely itt és azon a helyen áthatol egy álságos előfeltétel határain belül. Ez manapság sincs a celluloid ezen felosztása alatt. Még ha hat hasonló járművet tartasz is a lakóházban, ahogy Kang karaktere teszi, akkor sem gazdag, egy közel százezer dolláros autóval együtt nem egy kereskedelmi kocsi. Ez kifosztotta azt, ami később bejött Tokyo Drift szinte bármilyen hitelességű.

Minden más benne The Fast is the Furious: Tokyo Drift : a token, az „anya kurva” dögös csaj, a mellékszálak, a felesleges karakterek, a „meglepetés” cameo, valamint a sok már meglévő zene hangsávja általános és olyan dolgok, amelyeket már láttál. Nemrég beszereztem a Wai Keung Lau egy példányát Siu Fai Makékkal együtt Kezdeti D , néhány másik mozgókép-műsor az utcai versenyzésről amellett, hogy Japánba sodródik. Még nem néztem meg teljesen, de darabokat is, de lehetetlen, hogy egyformán kiagyalt legyen Tokyo Drift mer élni. Egy záró gondolat: Miért van minden megoldva egy autóverseny/üldözési csata során? A Fast a Furious mellett filmek? Csak azért, mert a filmek a száguldó földről szólnak, nem utálatos, hogy mindennek a csikorgó gumik és az aszfalt mellett kell élnie.

Értékelés: 6 /10

0 Tovább