Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Filmszemle Street Kings: abszurd, ha véletlenül szórakoztatja a bográcsot

Street Kings egy zsaru thriller/akciófilm, amely sokkal beljebb van Edzésnap továbbá Narc , amely számos kockázatot vállal karakterei között a cselekmény mellett, amellett, hogy a közelükben sikerül. Tom Ludlow (Keenau Reeves) zsaru, és tagja annak a mértékegységnek, amely Jack Wander (Forest Whitaker) mellett haladt el. Ludlow a csapat szemetese, a lándzsahegy; ő végzi a piszkos munkát, ráadásul Wander, a kapitánya védi legjobb barátjával együtt. Ami az elsőnél azonnal nyilvánvaló Street Kings 7

Az osztag szemetese, Ludlow önvédelem leple alatt bűnözőket öl meg, amit Biggs (Hugh Laurie), a Belügyi Iroda (IAB) kapitánya nem vásárol. Nem is Reeves régi partnere, Terrence Washington (Terry Crews), akiről Reeves úgy véli, hogy ellene tanúskodik az IAB-nek. Nem minden az, aminek látszik Street Kings és ahogy a hagyma rétegei elhúzódnak, a karakter második motivációja világossá válik, rejtett napirendek derülnek ki, és néhány karakter ane-lxxx-et hajt végre. Ez az a szempont Street Kings amit szinte érdekesnek találtam: a viszonylag szakértőnek tűnő ügynökségi emberek (bár ők meggyilkolnak bűnözőket a hidegvérűek befelé), egy szempillantás alatt rosszul (vagy rosszabbul) szántanak befelé.

A karakterek befelé Street Kings nem írnak olyan jól, mint azok a növény befelé Narc és bár rendkívül boldogító, Street Kings nem olyan zsigeri, mint a fent említett film, vagy minden darabja szórakoztató Ijedten futva (2006). Ennek ellenére van néhány kivétel. Az i lövöldözés végeredménye sajátosan nyugtalanító befelé, hogy az áldozat nem jár le rendesen. Megmutatják a golyók által okozott károsodást, szembetalálod a fájdalmat a szemükben, és ez mindannyian érez valamit, akaratot, hogy mennyire jól sikerült a jelenetet túl filmezni.

David Ayer második Street Kings több mint érdekes celluloid, mint amilyennek látszik. Barbár fegyveres harcokat és akciókat vársz és szerezhetsz. Ez az összes olyan dolog, amire nem számít; a tesztoszteronos színészi játékkal együtt, amelyek hozzásegítik ezt a mozit befelé, hogy ne felejthető vagy középszerű legyen. utca Királyok egy szakértői erőfeszítés egy zsaru akció/thrillerben, amely soha nem éri el a vonal vonalát Pokolügyek , a grafikus szimbólum mélysége Narc vagy a hullámvasút aktivitási szélsőségei Ijedten futva (2006).

Értékelés : 7 /10

0 Tovább

Filmszemle 88 perc: Megragadó, eredeti akciófilm

88 perc A Jon Avnet mellett rendezett film egy olyan film, amelyet el kell fogadni, hogy közvetlenül videóra is adják. 88 perc unalmas az átlagos mellett, befelé segitett semmilyen funkciót Al Pacino jelenlétén túl. Nyilvánvalóan Pacino a legvonzóbb, hogy átfusson a celluloidon, de eltekintve egy bizonyos másodperctől a celluloid belsejében, pontosan azt adja, amit várna tőle, nulla tovább. Pacino eljátszhatta grafikus szimbólumát 88 perc , Dr. Jack Gramm, befelé az álmába.

Egyik szereplőnek sincs mélysége befelé 88 perc , ami valójában nem a színészek hibája. Csak ezért sok mindent megtehetsz egy nyájasan megírt grafikus szimbólum mellett, amelyet ábrázolsz. Dr. Gramm, barátja mellett Frank Parks FBI-ügynök (William Forsythe) mellett minden tőlük telhetőt megtesznek az emberi akciókért azzal, amit a forgatókönyvíró, Gary Scott Thompson néhány esetben együtt adott nekik, és ezzel magasabbra emelik a film mércéjét.

A cselekmény 88 perc egy jómódú törvényszéki pszichiátert követ az egyetemi tanáron (Al Pacino) kívül, miközben várja a sorozatgyilkos Jon Forester (Neal McDonough) kivégzését, akinek pszichológiai profilja és tanúvallomása mellett segített rács mögé ültetni. A kivégzés napsütéses napján Dr. Gramm egy rejtélyes telefonhívást kap egy modulált vokalizáción túl, és tájékoztatja, hogy még 88 perce van életben.

Moziként, hol 88 perc Az sikerül, hogy Dr. Gramm komolyan gyanakszik körülötte, esetleg Foresterrel együttműködve, a néző folyamatosan találgatja a bűntárs kilétét is. Ahol 88 perc kudarcot vallott, még mielőtt a celluloid elkezdődött volna, hogy a celluloid befelé irányuló több mint sátoros akciósorozatok egy részét elrontotta a reklám oka. A hasonlóan sújtott filmekkel ellentétben azonban 88 perc néhány nevezeteset zárt ajtók mögött tart, amíg le nem ül a celluloid őrszemére. Az egyik ilyen példa a 88 perces valódi terhes, hogy ez mennyire releváns, hogyan befolyásolja története Dr. Gramm személyiségét, valamint azt a veszélyes helyzetet, amelyen belül találja magát. Még a jelentések jól végrehajtott szabadítása között is, 88 perc nincs megmentve a „normál” zsaru/nyomozós thriller befejezésétől vagy a „Láttam ezt korábban”-től. Amire a „normál” szóval utalok, az az, hogy a néző próbakövet, erkölcsi mesebarát következtetést kap: kiderül a rosszfiú, azon a helyen konfrontáció, ami általában történik, megtörténik, majd a kreditek körbejárnak. Korábban láttad az egészet, néhány esetet befelé a tévén, de ettől függetlenül azt látod, hogy jobb, mint ebben 88 perc .

Értékelés: 4 /10

0 Tovább

50. felülvizsgálatom / 50. BÁRÁNY

Arra gondoltam, hogy az 1 mérföldkövet egy olyan csoport mérföldkövével fogom megünnepelni, amelyhez kapcsolatban állok. Ma megírom az ötvenedik „hivatalos” mozikritikámat. Valóban együtt írtam a megjelent l-i filmkritikákkal, az offset 1 létezését A texasi láncfűrészes mészárlás (2003), de nem találom ezt a recenziót sem nehéz erőfeszítésem miatt, sem azon a helyen, ahol korábban megjelent. Azt akartam, hogy a hivatalos ötvenedik kritikám egy bankjegyigényes mozi legyen, ne valami hasonló eldobható film Kr.e. 10.000 . Ezért vártam akkor, hogy az ötvenedik celluloid áttekintésem szinte megélje azt a független celluloidot, amely képes Juno .

Mivel tudtam, hogy az ötvenedik kritikám felfelé halad, úgy döntöttem, megvárom, hogy bejelentsem, hogy a Film-Book point Com az 50. th BÁRÁNY.

A LAMB jelentése a Filmes Blogok Nagy Szövetsége . Tagjait LAMB-oknak hívják. Ez az egyesület kapcsolatba hozott néhány igazán menő filmesekkel, köztük Evan Derrick-kel, valamint a cinefilek egyensúlyával Movie Zeal (49. BÁRÁNYA). Itt a második az l, száz, egy K további fájlértékelés mellett száz új és értékes tagokkal együtt a LAMB-hoz.

0 Tovább

Filmszemle Juno: kissé feltűnően

Juno Ez az, ami a legtöbb tinifilm nem: nem kereskedelmi, a forgatókönyvi oldalak között szerepel a napirenden. Ez nem egy filmzenét népszerűsítő film, ráadásul mert egy depressziós költségvetésű mozgókép, aggodalom nélkül vannak kockázatai is, amellett, hogy a szerencsejátékot csinálja, nagyon hasonló a 2003-as Tizenhárom . A padlója Juno A tinédzser terhesség körül forog, de a legtöbbnél több a lánya, aki teherbe esik, az ő mókás személyisége, valamint az, hogy mit kezd a sütőben lévő zsemlével.

Juno egy gimnáziumban fekszik, ahol egy lánya, Juno MacGuff (Ellen Page) szeret egy fiút; Paulie Bleeker (Michael Cera), akit „főnöknek” tart, és úgy dönt, hogy szexuális tevékenységet folytat közötte. A szexuális találkozás eredménye Juno második terhessége. Mint film, Juno 1995 óta a legfrissebb, legfurcsább túlságosan egyedi párbeszédekkel rendelkezik, amelyeket egy tinidrámában/vígjátékban hallottam. Tanácstalan (bár Tanácstalan újszerű szlengnek tűnt: ugyanúgy ha, tengerparti stb.), sokkal mulatságosabb, mint a benső próza Nagyon rossz . A kifejezések közül sok szleng a befelé irányuló hivatkozásokkal együtt Juno Hallottam már, de másodszor összekeverik, csomagolják és csomagolják egy olyan ügynökségben, amely észreveszi, mosolyog, amellett, hogy néha örömöt is kifejez.

A terhesség, annak eredménye Junón, emberi kapcsolata élő serényével, szülei, iskolaháza, mind-mind egy szürreális könnyedség, nem igazán jól gyökerező belső valóság között zajlik. Juno grafikus szimbóluma már korán kialakult a celluloidban, így sokat kell gondolkodni azon, hogy miért tud alkudozni a nehéz helyzetben, amikor befelé találja magát a bravúrral és a befelé irányuló móddal, amit csinál. Ennek eredményeként a celluloid fő hibája a legnagyobb erejévé válik. Nagyon üdítő tinédzserek körében látni egy filmet, aminek nem kell az autók, kerékpárok, tánc vagy verekedések közt egyszerre filmzenét és más kapcsolódó termékeket forgalmazni. A filmek egyike sem utalt arra, hogy a kortárs tinédzserek fennálló problémái között alkudozzak; nem mint Juno . Vita tárgya, hogy miként kezelik a kérdést a moziban, de legalábbis feljebb kerül a kérdés, ráadásul újszerű vitát vált ki. Mivel Jamie-Lynn Spears lövésként jelenti az xvi-t (szokásos jelenség az 1300-as évektől az 1700-as évek végéig), egy elterjedtebb és nyitottabb fórum a tudományágról eltérő eredményt hozhatott volna neki és sok más szexuálisan aktív tinédzsernek. .

A támasztóöntvény befelé Juno valóban hatékony, köztük Vanessa Loring (Jennifer Garner) is Mark Loring (Jason Bateman), Juno második meg nem született gyermekének leendő örökbefogadó szülei. Juno sec apja, Mac MacGuff (J.K. Simmons), valamint Juno nyomdoka-szülője, Brenda MacGuff (Allison Janney) amellett, hogy ügyesen zörgetik befelé ezt a mozit, amellett, hogy istállóként szolgálnak a Juno'sec hozzáértő elemeivel együtt élet. Ezek a karakterek a célok mellett a reális elemek befelé Juno . Ha nem lennének ezek a karakterek néhány drámai pillanat mellett, Juno power live látható csak egyformán egy vígjáték, mint Felcsinált a dráma helyett a komikus elemek között.

Az érzelmek hatóköre, amelyet Juno a mozi során átél, igazán dicséretesen beszél Ellen Page-ről, mint színésznőről. Jennifer Garner és a karaktere alakításának módja is örvendetes meglepetés. Vanessa alapvetően az ellenkezője Juno második grafémájának: Vanessa szeretne gyereket, Juno nem. Vanessa gyereknek készült az életében, Juno nem. Vanessa teljes mértékben képes támogatni a megszületett regényt; Juno maga is gyerek, még a középiskolát sem fejezte be, ráadásul munkanélküli. Vanessa hajlandó újra alakítani az életét, hogy üdvözölje a lakóhelyén született regényt, Juno pedig hajlandó odaadni a gyerekét, hogy biztosítsa annak gyakorlott lakhelyét, valamint minden mást, amire a jövőben szükség lehet.

A gyors döntések miatt Vanessa a Juno márka mellett Vanessa férje is válaszúton találja magát az élete felé, csak más szereposztásban. Mark válaszútja magában foglalja azt az életét, amikor Vanessával „hozzájárul”, ambícióinak halála mellett a létezés, a caput kezd az apaságba. A figyelmes néző hamar rájön, hogy be Juno , nem egy, de három ember van élete befelé vezető útkereszteződésében: egy értelmes tini születendő gyerekének 2 örökbefogadó szülője mellett.

Minden szándékkal együtt, Juno egy vicces mulatságos kép, amely tinédzsereket, tinédzser romantika mellett a tinédzser terhességét is magában foglalja. Az, hogy ez a film az utóbbi problémát kezeli, bizonyosan vitát vált ki, de legalábbis Juno nem fogadja el a jól megtett útvonalat, eredeti és jól meg van írva.

Értékelés: ix /10

0 Tovább

Filmszemle Kr.e. 10.000: játékos, demonstratív és nevelő

Kr.e. 10.000 van Apokalipto szuper-lite. Kr.e. 10.000 a pattogatott kukorica, amely tömegek számára készült Apokalipto . Azt akartam, hogy ez a film ügyes legyen, szerettem volna élvezni, de nem tudtam. Soha nem nagyon reménykedtem felfelé, utána megjelent a celluloid második előzetese is, és mindenki beszélt angolul, mellé a tény, hogy Emmerich egy flash, látványügyvezető, hasonló Michael Bay, túl nem főnév, mint Terrence Malick.

Kr.e. 10.000 Még csak nem is okozott csalódást, mert befelé haladva azt tudtam, hogy halványan fog élni. Pontosan reméltem, hogy rosszul érzékelem az előzeteseket és a későbbi reklámokat. Nem voltam. Az a tény, hogy végigültem a teljességén Kr.e. 10.000 filmkritikusi lelkierőmről, a színházi székek kényelméről, valamint az intézmény visszatérítési kötelezettségének hiányáról tanúskodik.

Az alapvető cselekményvonal a Kr.e. 10.000 az, hogy egy DâLeh nevű mamutvadász (Steven Strait) egy Evolet (Camilla Belle) nevű lánya között van mézben, Evoletet ellopják a rosszfiúk, DâLeh ambuláns úton is üldözi őket, legyőzi a rosszfiúk, van egy hollywoodi, kissie-confront is sikerül, aztán pörögnek a kreditek.

Alatt Kr.e. 10.000 , azon a helyen a Federal Reserve jegyzetének iii pillanatai, amelyeket idéznem kell, nehogy azt higgye, hogy utáltam a celluloidot. Amikor a Yagahl törzs vadászai, köztük DâLeh a TicâTic (Cliff Curtis) nevű graféma mellett, felsurrannak egy sárálcaruhát viselő mamutcsordára, amelyet az óriási terrormadarak állítanak fel, Phororhacos Wikipedia tudatja velem, hogy egy erdőben, és amikor gyakran találkozik a „skarlát szárnyú madarakkal”, a rosszfiúk simán továbbrepülnek, hogy visszaszerezzenek városi táborhelyükre. Ezek mind csúcspontok Kr.e. 10.000 az általa képviselt mezolitikus időszakon kívül. Sajnos a 3 említett jelenetből kettő nagyon durva, és gyorsan véget is ért. Ezen kívül egy nagy logikai pot lyuk felfelé fordul. Miért nem követi DâLeh és a többi vadász a folyót üldözés közben, ahelyett, hogy a sivatagba sétálna a H2O-tól távol? Miért nem sétál a folyó mentén, hogy mindenki ón tudjon élni hidratáltan, életben és erősen? A 82-es atomszámú folyó nem oda vezetne, ahová a foglyokat vitték? Úgy gondolom, azt feltételezték, hogy a nézők nem szándékoznak közben Kr.e. 10.000 végtelenül kicsi futási idő.

Említettem Mel Gibsonékat Apokalipto előtt. Kr.e. 10.000 szinte teljesen az ellenkezője, karakterbölcs, minden apró celluloid. Kr.e. 10.000 (Tim Barlow). Sztereotipek, és soha nem különböztetik meg magukat egymástól. DâLeh és Evolet sem. DâLeh a kritériumod (és a fárasztó) őszinte kék hős,Evolet pedig a klasszikus, belső szorongásos leány, akinek abszolút nem kell tennie. Egyszerűen arra vár, hogy éljen, és megnyerte DâLeh-t a kezdőjáték során Kr.e. 10.000 az egymás melletti két felvonáson kívül megmentésre vár. Nem tudom, hogy Belle ügyes színésznő-e vagy sem. Soha nem láttam benne olyan célt, amely megmutatta tehetségét (vagy annak hiányát). Ez a funkció sem kivétel.

Kr.e. 10.000 egy olyan film volt, amiről reméltem, hogy legalább szórakoztató látványt fog élni. Emmerich vasúti rekordja alapján ez tisztességes feltételezés volt. Sajnos egy nyájas, hosszú, ihletetlen filmet kapunk, epikus méretekkel.

Értékelés: öt /10

0 Tovább

Filmszemle Jumper: Egy borzalmasan elromlott világban

Doug Liman Jumper nem teljesen ügyes a celluloidban, mivel az előzetesei a 82-es atomszámot hinnék. Jumper egy tűzijáték magas és mélypontokkal együtt. A történet David Rice (aki Max Thieriot és Hayden Christensen mellett) fiatal életét követi, egy középiskolás, aki legyőzte Millie Harrist (Anna Sophia Robb és Rachel Bilson mellett). Amikor egy befagyott tónál bekövetkezett baleset veszélybe sodorja David életét, biztonságba teleportál, és felfedez egy rejtett erőt, amiről nem is tudta, hogy rendelkezik. Ezzel a lelettel úgy dönt, hogy otthagyja azt az életet, amelyet nemzője, William Rice (Michael Rooker) mellett ismert, ugyanúgy, mint női szülője, Mary Rice (Diane Lane), amikor ő vívta a harcot. rögtön Hayden Christensent alakítja. Kapott egy IOU-ból kilépő hivatásos személy letéti pénzintézeti rablót, akinek működési módja sajnos felkeltette a Paladin figyelmét. A Paladinok egy titkos vallási szekta, akik úgy gondolják, hogy az ugró képessége olyan hatalom, amellyel csak Istennek kell rendelkeznie. Ez a csoport, amelyet talán Nagy Konstantin római császár hozott létre a Scholae Palatinae-ban, évszázadok óta vadászik megölt ugrókkal együtt az egész földön Isten nevére.

A Paladin 82-es atomszámú operatív tagja ebben a celluloidban Roland Cox (Samuel L. Jackson), a fehér pilus homoja (a lélek tisztaságát vagy a küldetést jelöli) túl szigorú meggyőződéssel. Mindenképpen banki aggodalomra okot adó rablás-szakértőnek állítja a rendőrséget, amikor tudomást szerzett egy közelmúltbeli banki rablás szokatlanságáról. Amikor Roland végre utoléri Dávidot, összeütközés alakul ki az aktív szegmenssel együtt. Jumper határozottan sebességbe rúg. Sok akciósorozat befelé halad Jumper jól sikerültek. Ezek a szekvenciák hamar azt jelzik, hol éppen „kötött effektusokat” nézel, a szereplőkhöz fűződő érzelmi kötődéseddel együtt, ha már volt, együtt csökken, csökken, amíg nem létezik. Ezenkívül a kampány és az eredmény, hogy mekkora feszültséget szenvedhet az emberi törzs ónjának károsodása mellett, az alapvető középiskolai fizika stb. Jumper ’s félúton jelez.

Nemrég láttam Alien versus Predator: Requiem és megállapítsa, hogy a mozgókép sokkal több, mint szórakoztató. Ne szerezz nekem rosszat, Jumper gondolatébresztő ötleteket tartalmaz (féreglyukak és onnan is) darab Alien versus Predator: Requiem egyáltalán nem hoz le semmit ( Alien versus Predator: Requiem egy lxxx akciómozgóképe, amely 2008-ba tolódik). Azonban hol Alien versus Predator: Requiem megtartotta lendületét (többé-kevésbé) az egész film alatt; Jumper elpazarolja azáltal, hogy befelé fűzi a Christensen és Bilson közötti elcseszett románcot is, így sokat kell várnia a következő „ugrásra” vagy tevékenységsorozatra. A romantika gyakorlatilag semmit sem ér, a legrosszabb szerep pedig az, hogy a néző már látta. A Sétáljon az Emlékezethez L.O.U.S.E.Y. egy dandy kötet adaptációja, de a legalacsonyabb fokon a romantika szikrát kevert némi eredetiségbe. Ban ben Jumper a romantika az elejétől a végéig lakásmunka. Pontosan nem törődik vele, vagy a résztvevőivel. És amit majdnem csinálsz, a túl ugráló Jumperek köré épített misztikust a 3. felvonás kissé hanyagul adja elő. Ennek a filmnek a reménye alábbhagy az emberi tevékenység mellett, és az egyik példa arra, hogy miért érinti a cseh csatateret. A film szereplői egy Csehországon belüli harcba csapnak be, körbejárnak a konfliktus alatt, és nem is lőnek, vagy éppen céloznak. Ez most reális. Mivel ez a mozgókép egy könyvön alapul, egy elnyújtott mentális folyamat konstrukciója, amely számos átírásra és átdolgozásra is hajlamos, többet vártam, mint. A celluloid hibái a legvalószínűbb, hogy a forgatókönyvírók David délre nyúlnak vissza. Goyer, Jim Uhls, Simon Kinberg mellett Steven Gould sem.

Jumper Azon filmek egyike, ahol a trailer jobb és szórakoztatóbb, mint a reklámozott celluloid. Koncepciós mozgóképként Jumper sikerül, de minden részletében aktív mozi, elmarad az előbb említettektől Alien versus Predator: Requiem is Rambo . Ez azért is rossz, mert nagy reményeket fűztem ehhez a filmhez.

Értékelés: vi.5 /10

0 Tovább