Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Filmszemle Quantum of Solace: nem olyan jó, mint a Casino Royale

Egyedülálló James Bond celluloidként, A Quantum csendje lemaradt kiváló elődjétől, Casino Royale . Minden apróságot javítónak tekintettek Casino Royale , a következő fejezet közvetlenül utána, A Quantum csendje sikerül.

Sok néző A Quantum csendje felfelé így fogja összefoglalni a filmet: nem mindenben egyformán ügyes Casino Royale , menstruáció. Ez egy igazságtalan összehasonlítás. Casino Royale James Bond újjászületése volt, egy valósághű Bond megalkotása, amelyet a Föld még nem látott, egy Bond, amely több mint szorosan kapcsolódik Ian Fleming eredeti alkotásához. Ban ben Casino Royale , a közönség bemutatta Bond hátterét, a nőt, aki a kezdő időpontban megragadta a szívét, Vesper Lynd-et (Eva Green), valamint azt, aki az árulásával összetörte. Néhány néző elvárása A Quantum csendje ugyancsak magas, éljenző belső szerepe volt a celluloid showtime első osztályú előzetesének, amely A Quantum csendje egyúttal egy újabb graféma-tanulmány Bondról, amely egyformán jó, egy bosszúfilm, amelyet Bondnak a Vesper lejárta miatti fékezhetetlen dühe táplál.

Ez nem csak a belső eset volt A Quantum csendje még ha így is lett volna, hogyan gondolták a nézők, hogy ez a film esetleg felülmúlhatja a cselekmény/érzelem kombinációt? Casino Royale ? Az egyetlen olyan Bond-celluloid, amelyik fifty-fifty egyformán ügyesen közelíti meg a létezőséget Casino Royale van Őfelsége titkosszolgálatáról . A nyulak ritkán bukkannak fel egy kalapból, amely egyformán teljesíti a második negyedik dimenziót. Tehát mit a gyártók A Quantum csendje az volt, hogy megtartotta a már kialakult történetszálat Casino Royale 60 perccel később a film az olaszországi Garda-tónál ért véget. Bond gyászolja Vesper halálát. Tickere szereti őt, a hallgatása utálja. Bond nem akar aludni. A vespera várja, amikor behunyja a szemét, de még egy darab ébren is, folyamatosan rendel egy itatót, amit róla elnevezett Casino Royale .

Hasonló jelenetek ezek, amelyek szórványosan előfordulnak A Quantum csendje vonalvezetéséig Casino Royale . Egy másik ilyen időszakos eset, amikor egy bizonyos grafikus szimbólumot egy utcán belül haldoklóval együtt lőnek ki. Bond tartja ezt a grafikus szimbólumot. Megható, letisztultan megírt, pörgős jelenet az érzelmi alapáramlatok mellett feltörő színészi játék mellett. Ez is az egyetlen idők közé tartozik A Quantum csendje amikor a néző valóban megtapasztalhat valamit a celluloidban lévő graféma számára.

Minden előnye ellenére, beleértve a pumpáló bevezetőjét, amikor Bond az olaszországi Siena felé hajt a Garda-tótól egy speciális csomaggal a csomagtartóban, ezen a helyen számos mínusz nem található a franchise előző részében. A bejáráson kívül több lassú pillanat is van a sivatagokkal, az őslakosokkal A Quantum csendje . Az unalmas pillanatok befelé Casino Royale egy No Limit Texas Hold'em (póker) versenyből állt, befelé Casino Royale Montenegróba. Alatt Kvantum Az unalmas jelenetek azon a helyen rejtjelezhetőek, és ezen a helyen nincs felfelé irányuló konstrukció vagy várakozás. Hogy megfűszerezze a dolgokat, több intrika jelenet is van, köztük egy találkozó, amely Giacomo Puccini drámájának nagy szünettel készült produkciójában. Tosca a Vesper halála mögötti árnyas elrendezéssel. Ez a Quantum néven ismert szervezet Dominic Greene (Mathieu Amalric) mögött áll, aki egyben a Greene Plant ökológiai rendszer elnöke is. Az összefogás mellett a néző azt is élvezheti, hogy Puccini játékának intenzív jelenetei hogyan keverednek az erőszakkal, amikor Greene emberei Bond meggyilkolását írják.

Camille Montes (Olga Kurylenko), egy orosz-bolíviai ügynök, a fő Bond lány. A Quantum csendje de mivel valójában nem szunnyad mellette, vajon Bond lányának minősül? Camille egyik figyelemreméltó pillantása az, hogy valóban képes megbirkózni az emberrel való belső harcban, és ő maga is gondoskodik az üzletszervezésről. Szeretném, ha azt mondták volna, hogy nincs szüksége homokra sem, hogy megmentse, de ezt megmagyarázza a háti története. Emiatt a néző megérti az adott jelenet során kialakuló állapotát. Giacinta „Jinx” Johnson (Halle Berry) képes volt magára figyelni, és Pussy Galore (Honor Blackman) és Tracy di Vicenzo grófnő (Diana Rigg) is belement a megfelelő Bond-filmjeikbe, de nem voltak olyan érzelmesek. a dolgok állása egyaránt Camille. Camille-t Bond kettőseként hozták létre, egy sérült, bosszúálló egyénként, akinek a története minden darabig a testére van írva, minden részében a motivációi és a tettei.

Noha Bondnak nincs szexuális tevékenysége Camille között, mégis Strawberry Fields ügynök (Gemma Arterton) mellett folytatja, aki a brit konzulátus bolíviai belterületén lévő ipari üzemét végzi az MI6 számára. Paul Haggis, Neal Purvis, Robert Wade és Joshua Zetumer ejtették el a labdát az arc mellett. A Quantum csendje forgatókönyve. Lehetőségük volt olyasmire, amit Bond tudtommal korábban még soha: megtagadták egy gyönyörű nő fizikai fejlődését. Bond befelé gyászol A Quantum csendje , akarja-e elismerni bárkinek vagy sem. Kétféleképpen lehetett kezelni A Quantum csendje : A.) Bond megfázik, távolságtartóvá válik, amellett, hogy bizalmatlan az ellenkező szexuális gyakorlattal szemben egy tapaszért vagy B.) A depresszió, a bánat és a belső szomorúság érzéseit próbálja ellensúlyozni valamilyen módon. A forgatókönyvíró stáb A Quantum csendje a Bond által majdnem bejárt utat választotta, valamint a B-t választotta. Ez a nézőnek is rossz, Bond maga a film is. Mennyivel érdekesebb lett volna a Fields és Bond közötti hotelszobás jelenet, ha Fields odajön Bondhoz, átkarolja a méhszájat, és megcsókolja, hogy Bond ne hunyja be a szemét, ne csókolja meg a hátát. karjait a méhszája körül, lökd el, menj el együtt, miközben becsapod maga mögött a szobája ajtaját. Ez a reakció sokkal több lett volna, mint izgalmas (túl valósághű) az őrszem számára, ha Bond fürtjeit látja az ágyban egy másik eldobható szépség között. Csodálatos lett volna látni azt a zsebméretű betekintést Bond jelenleg rendkívül bizalmatlan természetébe ("Te nem bízol senkiben, ugye James?" "Nem." "Akkor mindannyian megtanultad a leckét.") és az elhatárolódásról. és javította volna az általános minőséget A Quantum csendje zsebméretű mértékben. Talán a forgatókönyvírók ötlete, Bond elég növekedést tapasztalt az i inkarnációhoz, és úgy döntött, hogy lefelé hangolja, és visszaviszi Bondot ahhoz, amiről azt hiszik, hogy egy Bond-mozi Bond-celluloidnak számít: James rengeteg dögös csajjal csap össze.

Az őszinte befelé figyelés mellett a megpróbált, a nézők csörömpölve meglepődhetnek a mozi antagonistájának vadságán, amikor a film utolsó felvonásában fizikai konfrontációba kerül a főszereplővel. A Quantum csendje . Greene valóban szakértő harcot vív ki anélkül, hogy a csata létezését hamisítványok vagy mesterkéltségekkel sújtva. Van néhány röpke másodperc, amikor a néző felfüggesztheti azt a hiedelmét, hogy Bond valóban nyerni fog Greene ez utóbbira tett hajthatatlan próbálkozásai miatt, de ezek már nem is olyan gyorsan.

Marc Foresteré A Quantum csendje az mi A Gyűrűk Ura: A két torony az, hogy A Gyűrűk Ura: A Gyűrű Szövetsége . Nem egyformán dugaszolja a felálló-magányos celluloidot, hanem egy összeillesztett film az azt megelőző mozgásfestményhez. A Quantum csendje felfelé csomagolja az érzelmi történetszálat és néhány másikat Casino Royale de amit bevezet a nyomába, az nem egyformán erős, vagy szinte minden részletében lenyűgöző. Remélhetőleg ez az a nyugalom, amivel korábban a Bond-vihar volt A Gyűrűk Ura: A két torony továbbá A Gyűrűk Ura: A király visszatér .

Értékelés: hét.v /10

0 Tovább

Filmszemle The Midnight Meat Train: Egy rohadt pszicho-thriller

A horror szerelmesei éppúgy örülnek, mint a gore kopók; kéréseid nem maradtak meghallgatatlanok. Az éjféli húsvonat beváltja ígéretét is, majd néhányat. Az éjféli húsvonat jól sikerült, valószínűleg a 2003-as évek koszos csillogására emlékeztet A texasi láncfűrészes mészárlás . Az éjféli húsvonat van egy megfélemlítő antagonistája Mahagóni (Vinne Jones) alakjában, egy szimpatikus főszereplő, Leon Kauffman (Bradley Cooper), valamint az előfeltételként szolgáló szemcukor, Leon hölgybarátja, Maya (Leslie Bibb), bár a második túlságosan harmadlagos emberi akcióban Az éjféli húsvonat , Maya valóban aktív szereplővé válik a filmben.

A Leon egy olyan fotó, amely New York City-t próbálja megörökíteni az objektívjén keresztül, a létező New York Cityt, amelyet korábban még soha. Leonnak Susan Hoff (Brooke Shields) azt mondja, hogy ha az ő galériájában szeretne élni, akkor nem tud kihagyni egy jót. végig kell követnie a természetes következtetésig. Pontosan ezt teszi Leon, amikor sötétedéskor későn kezd bemerészkedni New York metróállomásaira. Csak azt látja, amit Susan keres együtt, majd néhányat. Leon lehetőséget kap ebben az áramlásban, hogy kimutassa utcai okosságát, és egy leányt megmenthet a szorongásban, és megtalálja azt a fényképezési területet, amely a térképre helyezheti. Leon tudta nélkül a sorozatgyilkos mahagóni nyomába lépett az emberhúsból is, akit 2 a.100 után ütöget. elkezdi felfalni Leont és életének minden lényeges oldalát.

A mahagóni ölései belülről is kitűnően tükrözik a vérességet, a brutalitást és a filmművészetet. Ha ezekben a jelenetekben a fényképezőgépet nem a helyére helyeznék, nem élnének egyformán emlékezetesen. Ryuhei Kitamura rendező tulajdonképpen egy támpontot vett a Pofák modus operandi of less több, mint egyes ölések során, leköti a néző elméjét és képzelőerejét, hogy betöltse befelé azt, ami nem látható. Az éjféli húsvonat befelé akadozik a 3. felvonás megszűnése egy cselekmény feltárása mellett, ami teljesen szükségtelen, de nem minden cselekmény változtatja meg vagy károsítja a befelé jelenlévőt Haute Tension . Az éjféli húsvonat Szerkezetileg hangosabb horrorfilm lett volna, ha a felfedezést 1-gyel többel együtt kimetszették volna, mint a munkavégzés során, hogy mi történt felfelé, hogy megszólaljon benne. Azzal, hogy megpróbálunk összeadni valami mást, esetleg belső kísérletet tenni arra, hogy megkülönböztessük a filmet a csomagtól, Az éjféli húsvonat véletlenül megsérül az eljárás során.

Ryuhei Kitamura Az éjféli húsvonat A befelé irányuló horror szerző Clive Baker „Books of Blood” című gyűjteményén alapuló, bejáratott horror mozi, amely roppant, ha nem a befejező cselekményről árulkodik. Az éjféli húsvonat egy stílusos horrormozi, amely gyakorlatilag teljes mértékben kihasználja a benne rejlő lehetőségeket. Annak ellenére, hogy a megszűnésben ez nem egészen így működik, mindannyian köszönetet mondunk Kitamurának, hogy bekerült a feltűnő ázsiai színésznő/modell Nora mellé egy nem újrafutózott horrorfilm mellé.

Értékelés: 8.v /10

0 Tovább

Filmkritika Vicces játékok (1997): felejthetetlen mese az idegtépő feszültségről

Nagyon kevés pszichológiai thriller rendelkezik a nyers erővel, és olyan lelkes előadókkal, mint amilyenek benne vannak Vicces játékok 1997-ből. Nem tudom, hogy ezt a celluloidot horrorfilmnek nevezzem-e, vagy nem, de minden olyan elemet tartalmaz, ami a legtöbb modern horrorfilmből hiányzik: feszültség, terror, létező emberi horror, fenomenális színészi játék és létező élet, rémálomszerű állapotok.

A film egy nyaraló családi egységben kezdődik, akik egy festői tóparti céghez látogatnak el. Egy szépség, Peter (Frank Giering), belül fehér ruhában, felfelé mutat a konyhájuk ajtajában, és tojást kér kölcsön. Bár a fiatalember eleinte teljesen hétköznapinak tűnik, elhúzódó jelenléte, kesztyűs kezekkel együtt egészen kitartottsága elárulja, hogy valami nem stimmel. Aztán párja, Paul (Arno Frisch) felfelé mutat, és a fázis felkészült a feszült, egyre szadisztikusabb kérdésekre és hallgatásokra.

A ii antagonisták befelé Vicces játékok nem vérre hasonlítanak a „normális” szociopaták a befelé forduló horrorfilmekben. Ez a két csavart egyén egyaránt élvezi a zsákmányuk felett gyakorolt ​​hatalmasságot. A foglyaik irányítása, rávenni őket, hogy akaratuk ellenére teljesítsék a parancsaikat, legyen az akár döcögős, akár nagy házimunka, ez a későbbi ii. Ami figyelemre méltó, hogy ezt a célt a család tudta nélkül is el tudják érni a korábbi tojásjelenetek során. Talán ez volt a hajlékonyságuk és az érzékenységük vizsgája. Lehet, hogy ha a női szülő, Anna (Susanne Lother) megbukott volna ezen a vizsgán, az ellenfelek magányosan hagyták volna őket, és egy másik családot választanának, hogy a túlzott kínzások között játszhassanak.

Mint minden ügyes horror/suspense film, a váratlan megtörténik, de belülről Vicces játékok , ez befelé történik. Ezek az események teszik emlékezetessé a mozit. Ezen esetek egyike, a „visszafordítás”, minden valószínűség szerint semmihez sem hasonlítható, amit a néző korábban látott a befelé történő bejutási sorozaton kívül. A vonzás szabályai . A néző érdeklődhet a celluloidban való szerepeltetéséről, de a további beállítást szolgálja Vicces játékok a többi horrorfilmtől eltekintve, akár jót tesz, akár a celluloid kárára.

Sok nézőnek eszébe juthat Haute Tension mert Vicces játékok A főszereplők körüli központúság, az érzelmi föld nyomorúsága mellett egy elképzelhetetlen állapot, amelyet kénytelenek elviselni. A néző ugyanúgy látja érzelmeit, fájdalmát, ahogy ők is elszenvedik Vicces játékok Az egyik legjobban eljátszott horrorfilm, amely mindig is készült, és befelé helyezi a labdarúgó-pályán Idegenek és Az ördögűző de sehol a belterületük.

Michael Haneke'sec Vicces játékok egy igazán emlékezetes horrormozi, sok olyan szerkezeti elem birtokában, amelyek manapság nagyon hiányoznak a horrorfilmekből. Az antagonisták szörnyek, de nem külsőleg, majd mint Jason Voorhees, Michael Myers vagy Leslie Vernon . A feketeségük olyan belül van, mint Hannibal Lecter másodperce, így ők is Vicces játékok sokkal izgalmasabb.

Értékelés: ix /10

0 Tovább

Filmszemle Csoda Szent Annánál: kanyargós jelenetek szakítják meg

Csoda Szent Annánál egy hadiállapotú képsor, amely egy rejtélyes celluloid mellé szőtt. A néző valószínűleg látott már háborús képsort, de ehhez hasonlót még nem látott.

Csoda Szent Annánál egy „véletlen” emberi erőszakos cselekmény között kezdődik, nyilvánvaló indítékok nélkül New Yorkban 1983. december xx.-én. Ez az első rejtély. A 2d rejtély akkor kezdődik, amikor egy felbecsülhetetlen értékű, könnycsepp műtárgyat találnak az elkövető szekrényében. A rettenthetetlenül buzgó riporter, Tim Boyle (Joseph Gordon Levitt) megnézi a vádlott gyilkosságát, Hector Negron (Laz Alonso) tizedes, ráadásul az interjú során a leglényegesebb arckifejezést. Csoda Szent Annánál elkezdődik. A mozinak ez a része a második világháború idején, Toszkánában, Olaszországban 1944-ig. A Negron a Buffalo Soldiers mértékegységének, a 92-es gyalogos hadosztálynak a funkciója. Szinte a 92-esek folyó felé menetelésének kezdete óta a magasabb rangúak nem gondolják, hogy képesek lesznek átkelni. Spike Lee menedzser lefelé fekteti le a fekete katonák valóságát, amelyek egy olyan földért harcolnak, amely a szívdobbanás mellett elnyomná őket. megtagadják tőlük polgári szabadságjogaikat. Ezeket az igazságokat nem véletlenül adják át, ahogyan az erőszakos cselekményeket a harmadlagos emberi tevékenység során a zavargások során. New York-i bandák . Ban ben Csoda Szent Annánál , csábító, német akcentusú hang sugározza őket egy kicsit csábító német nyelvű felnőtt nő mellett, aki valószínűleg soha életében nem látott valódi fekete személyt.

A másik három elsődleges karakter befelé Csoda Szent Annánál , 2. sz Aubrey Stamps törzsőrmester (Derek Luke), Bishop Cummings őrmester (Michael Ealy) szintén az első osztályú Sam-vonat (Omar Benson), a Negron mentén, a folyó túloldalán fedezik fel magukat az ellenség belső területén. Itt találkoznak egy zsebméretű olasz fiúgyermekkel, Angelo Torancellivel (Malteo Sciabordi), aki úgy tűnik, demenciában szenved. Angelo hajlamos arra, hogy egy Arturo nevű képzeletbeli barátjával (Leonardo Borzonaca) beszéljen mindenki előtt. Amikor ők öten felfelé megállnak egy Appenni-szigeteki falucskában, a helyiek által Az alvó emberként emlegetett hegy hadműveleteinek tövében, számtalan olaszlal találkoznak, olyan emberekkel, akik valamikor nem viseltek faji előítéletet velük szemben. .

Csoda Szent Annánál , ahogy a neve is sugallja, bővelkedik a vallási témák mellett, és amikor az ötfős banda teljesíti a falut, akkor többet mennek amellett, hogy több, mint elterjedt. Amint viszonylagos biztonságba kerültek, a katonák személyiségei kezdenek kirajzolódni, különösen Bishop, és mindenekelőtt Train személyisége, aki a filmben a vallásilag legharcosabb lélek. A 4 katona meglepetés háttere Bishopé. A legtöbb néző soha nem becsülné meg Bishop háború előtti, falusi kitelepítésén túli állását. Ez majdnem megegyezik John H. Miller kapitány (Tom Hanks) kinyilatkoztatásával Ryan közlegény megmentése . Mindent végig Csoda Szent Annánál azon a helyen ehhez hasonló grafikai szimbólum-alakító pillanatok, visszaemlékezések, barátságok, árulásokkal megerősített kötelékek. Ez segít, ha a mozi unalmas drámai eseményeket ér el.

Míg a falu belsejében van, a fent említett ii rejtélyek benne Csoda Szent Annánál késve szálljon rá a feltárásra az új cselekményelemek bevezetése mellett, amelyek közül az egyik indul a partizánlázadók vezére, Peppi „A nagy pillangó” Brotta (Pierfrancesco Favino), emberei, valamint egy német nyelvű fogoly.

Spike Lee Csoda Szent Annánál A James MacBride-on túli Sant'Anna csodája alapján nem egy hibátlan filmszínházi alkotás, de a rejtélyek középpontjában egyéb részletein kívül bőven meg kell felelni a nézők érdeklődésének. Nem csak Csoda Szent Annánál a népi civilizációs generáció figyelmébe ajánlja azt a szörnyűséget, amely 1944. augusztus 12-én Sant'Anna di Stazzemában történt a II. világháborúban, ahol 560 ember halt meg (ebből 116 gyermek), ez egyúttal lehetőséget ad arra is, hogy elgondolkodjanak a hősiességről. fekete katonák abban a hadiállapotban, ami egy fontos lábjegyzet ritkán adott ennyire rejtőzködő negyedik dimenziót.

Értékelés : 8 /10

0 Tovább

Filmszemle Purple Violets: Egy második esély az első szerelemre

Lila Ibolya kapcsolatközeli dráma, kisebb mértékben a szépirodalmi írás világával együtt. Az elsődleges fókuszpont a Lila Ibolya Patti Petalson (Selma Blair), aki hét éve házasodott össze Chazz Coleman séffel (Donal Logue). Patti egy létező ingatlaneladó valaki, de vágyik igazi szenvedélyének, a szépirodalom írására. Egykori főiskolai kollégája, Brian Callahan (Patrick Wilson) valójában ezt az álmát éli, és híres regényíróvá vált. Akkor vált híressé belső tény, hogy Lovag nyomozós sorozatából karakteres filmek készültek, és legjobb barátja, ügyvédje, Michael Murphy (Edward Burns) a tárgyalások mellett intézi a gondjait.

Egy este Patti és Kate Scott (Debra Messing), Patti legjobb barátja az egyetem óta, elmennek enni egy étterembe, és összefutnak Briannel és Michaellel. Sparks szárny a találkozás során, de nem romantikus. Kate is Michael már évekkel a beiskolázás előtt részt vett, és a felfüggesztésük felfelé nem volt baráti 1.

Az egész osztályban Lila Ibolya , Patti folyamatosan tesztelik együtt kihívásokkal erők mind a külső túl belső. A próbát az ő rohamosan széteső kapcsolata és annak belső emberi kapcsolata adja. A kihívás abból fakad, hogy Brian'sec újszerű jelenléte az életében, valamint az a siker, amit a megélhetéséért szeret gyakorolni. Patti szereti ugyanazt a viszonyt, és minél többet van Michael közelében, annál inkább kezd kicsírázni az elméjében, mint a kérés, hogy engedje el az elnyomott. Patti újra álmodozni kezd, és szeretné életének ezt a részét. Ez az elem Lila Ibolya Az akarat minden valószínűség szerint eltalálta, valamint visszhangot kelt a nézők mellett, akik azon siratják a régmúlt időket, amikor az önkényeztetés és a gyapjúgyűjtés mindennapos volt. A felelősségvállalás, a banki csekk megszerzése és a háztartás második jövedelméhez való „hozzájárulás” Patti számára hamarosan nem sok és nem kielégítő, sok ember második életében. Pattinak többre van szüksége, mint, több, mint, és Brian ezen keresztül újra rájön.  

Nem Patti az egyetlen grafikus szimbólum Lila Ibolya hogy önmagukról önmegvalósításhoz jussanak. A filmben szereplő többi epifánia nem egyformán hatásos Patti másodikára, és Michael mellett Kate-é is. A néző nagyjából tudja, hogy mi fog kijönni Kate és Michael között a jelenlegi fokú haragból, túlságosan egymásra irányuló ellenségeskedés miatt. Ez a mértékű gyűlölet a régi szerelmesek között csak akkor lehet, ha az ellentéte előbb azon a helyen lakott.

Edward Burns Lila Ibolya egy romantikus dráma, amely néhány lépcsőfokkal jobb, mint gondoltam. Mivel a gúnyos Norton a mozi szerzője, ott a könnyed pillanatok vannak, de a csendesebb pillanatok, mint a mozi utolsó fél tucat perce Lila Ibolya érdemes megnézni, különösen, ha valaki különleges ember közé tartozik.

Értékelés : 6.öt /10

0 Tovább

Filmszemle The Babysitters: hogy pénzt keress az egyetemre

A Bébiszitterek egy celluloid sok témát: vállalkozói szellem, hogyan változnak az emberek a házastársi kapcsolatokban, összetörések, család a tiniprostitúció mellett. Ami Shirley Lyner (Katherine Waterston) és Michael Beltran (John Leguizamo) között minden pillanatban egy ártatlan iskolalány-szeretettel kezdődik egy idősebb férfiban, az hamarosan sokkal több lesz. Felbujtó összetevője Shirleyben, szépségében vagy személyiségében rejtőzködik, de inkább Michael növekvő elégedetlensége a férjes asszonyával, Gail-lel (Cynthia Nixon) való kapcsolata miatt. Shirleyben Michael annak a ügynökségnek a tükörképét látja, amely Gail volt (gondtalan, lakonikus) házasságuk előtt. Michael megtalálja elhanyagolt személyiségének bizonyos aspektusait, például a legkedvesebb vonatát, amelyre Shirley túlságosan is bevonja a figyelmet. Shirley lelki érdeklődése Michael iránt végül testi érdeklődést vált ki, ami nem kizárólag azért tilos, mert Michael házas, hanem azért is, mert törvénybe ütközik.

Egy kardinális pillanat után a nem megfelelő emberi kapcsolatukba, ahol az esetleges románcból csak aggodalomra okot adó szervezetté válik, megszületik az ötlet, hogy az egyszerűen megtörténtből üzletet csináljanak. Ez egyben a beszéd is A Bébiszitterek ez a vagy olyan hatalom megfigyelni gusztustalan, hiszen Shirley nem egyedül megy prostituálni a bébiszitter ügyfeleihez, ő is alsó tagozatos középiskolás. Hamarosan Shirley sok kérést kap a „bébiszitter” szolgáltatásaira; több mint középiskolai alkalmazottat kell felvennie, hogy segítsen találkozni a keresettel. Mivel Shirley az egyén felállítja a kinevezéseket, 20 százalékot kap minden utalt feladatból, valamint befelé irányuló hatást, asszonyom lesz.

A tinédzser fiúk az értelmes szexet az élvezetért tett fizikai cselekedetként értelmezik. Ritkán látni, hogy a tizenéves lányok befelé ésszerűsítik, hasonló módon rejtik el, leértékelik a hasonló filmeket. GYEREKEK . A lányok befelé A Bébiszitterek racionalizálja a szexuális gyakorlatot ötven-ötven alapszintre. Üzleti. Ez mind csak üzleti szervezet. A tinédzserek Shirley történelmi korszakában a felébredt hormonok és késztetések között virulnak, nemtől függetlenül. Ahelyett, hogy az iskolaházban szexuális tevékenységet folytatnának fiúkkal, ami ronthatja a hírnevüket, vagy nem, a bébiszitter lányok babáznak, kiélik a vágyaikat, sértetlenül ápolják a hírnevüket (de többé-kevésbé nem figyelik önmagukat), valamint pénzt serdülőkori szívük vágyának enyhítésére vagy megvásárlására.

Az egyetlen bébiszitter, aki érzelmi reakciót mutat arra, amit csinál, és akit érzelmileg érint, az Shirley, aki szintén a bébiszitter csapat felső tagozatos tagja, Brenda (Louisa Krause). Az érzelmi és a fizikai költségek is kezdik felemészteni Brendát, elhalványul az a csillogás, hogy nagy összegeket kereshet valami kellemes tevékenységért, és már csak az a leépülés marad, aminek szabadon aláveti magát. Egyetlen jelzésre leendő ügyfelei közül én kijelentem, hogy „nem éri meg”, és Brenda is rájön, hogy igaza van, több szempontból is. Ez a perc és annak utóhatásai is a közvetítést szolgálták A Bébiszitterek lefelé, hogy a világ egyformán egy egész. Ami minden kicsit (jövedelmező) szórakozásnak indult, az a szexuális tevékenységgel kapcsolatos áruk valóságába alapozódik.

A szereplőgárdája A Bébiszitterek ügyes, de a Leguizamo és a Waterston, amelyek a legtöbb nehéz emelést a film belsejében végzik. David Ross-é A Bébiszitterek A kiskorúakon túli szexet pénzérméért a következmények mozijává változtatja, ahol az egykori mondás: „Azt aratod, amit felfutsz” valóban nagy szerephez jut.

Értékelés : 8 /10

0 Tovább