Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Filmszemle Slumdog Millionaire: kitartó és szerető fiú a szeméttel teli nyomornegyedekből

Gettómilliomos van egy trükkje, hogy eladja magát a közönségének, amellett, hogy elmeséli a világnak azokat a szörnyű történeteket, amelyeket a közép- és alsó polgároknak kell elviselniük az indiai Bombay nyomornegyedeiben és gettóiban. Ez a trükk a Kavin Banega Crorepati tévéműsor, ennek az indiai változata Ki akar milliomos lenni? . A mestergraféma befelé Gettómilliomos , Jamal Malik (Ayush Mahesh Khedekar, Tanay Chheda, Dev Patel) részt vesz ezen a kiállításon. Nem mindenki hiszi el, hogy Jamal tudja a választ a kérdésekre Ki akar milliomosként élni! , amelynek eredményeként befelé a korábban keretrendszer Gettómilliomos 9

A vita Jamal megjelenése mellett Ki akar milliomos lenni? ez az oka annak, hogy a dráma nagy része befelé alakul ki Gettómilliomos . A másik maga az élet az Indiai Köztársaság Mumbai nyomornegyedében. Bombayben a rászorulók körülményei harmadlagosak. Az Egyesült Államok szegény, jogfosztottai, túlságosan hajléktalanok, valójában minden szerencsésnek érezhetik magukat, ha testvéreikhez, szintén az Indiai Köztársaságban élő nővérekhez hasonlítják. Erőszakot követnek el a keresztények és a muzulmánok közötti vallási különbségek miatt, a gyerekeket prostitúcióra vagy ami még rosszabb, az olyan világszolgák, mint a rendőrfelügyelő (Irrfan Khan) és Srinivas rendőrtiszt (Saurable Shukla) agresszív cselekmények mellett megszerezhetik. a valódi emberek elleni kínzás mellett, akiket meg kell védeniük. Ez a Föld Jamal és bátyja, Salim (Azharuddin Mohammed Ismail, Ashutosh Lobo Gajiwala, Madhur Mittal), akik belül élnek. Miután anyjukat (Sanchita Choudhary) megölték a muszlimellenesek mellett, a testvérek teljesen magányosan maradnak a földön. Indián belül nincs hasonló gyermekszolgálat, mint az USA-ban, ha van, túlterhelten kell élniük. A testvérek egyszerre kapaszkodnak, hogy lenyeljék és meghátráljanak. Mindketten találékonyságról tesznek tanúbizonyságot, túl gyors gondolkodás, de éppen Salim az, aki kettejükre figyel, és a legtöbb esetben befelé, az ane befelé irányuló töltés. Egyedül lévén közelebb kerülnek egymáshoz a szereplőgárdával, több mint egy egységgel. Salim az a testvér, aki túl öreg az életkoron. Sokkal érettebb annál, mint ahogyan te egy normális korú gyermekkel találkoznál. Amikor Latika (Rubiana Ali, Tanvi Ganesh Lonkar, Freida Pinto) bemutatkozik, vagy inkább 1 napsütéses napot mutat felfelé, Jamal apace összebarátkozik vele, és pillanatnyilag le is nyűgözi. Salimot ezen túl fenyegetik, a testvéregység kiszorításával együtt, amikor eljön a lehetőség Latika eldobására, megragadja azt. Ez az emberi tevékenység befelé mozgatja Jamal második rögeszméjét, hogy megtalálja Latikát, újraegyesüljön közötte, és az ő ainjává tegye. Ez a motiváló változó a Jamal döntéseinek többsége mögött Gettómilliomos , beleértve a versenyzővé válást a Ki akar milliomosként élni? .

Nagy a kísértés, hogy az egyetlen narratív, egyesítő kémiai elemet befelé továbbadjam Gettómilliomos de ez csökkentené a celluloid nézésének érzését a kezdetekkor. Meglepő módon nem ment tönkre a celluloid'sec trailerek belsejében sem, itt sem fog élni. Biztos lehet benne, hogy ötletes és ötletgazdag. Ez egy igazán lebilincselő módja annak, hogy egyszerre két történetsort mondjunk el, a vízvezeték-szerelvények befelé rögzítik őket úgy, hogy mindketten jót tesznek az építkezéstől.

Danny Boyle sec Gettómilliomos egy intenzíven releváns, narratíve innovatív film, amely rendíthetetlenül várat a föld egy részének néhány sáros aspektusára, amelyet a nyugatiak közül sokan elnéznek vagy egyáltalán nem tudnak. Bár a keret szerepe egy popjáték-demó körül forog, Gettómilliomos ’s szeme gyakorlatilag emberi jogi kérdések és egy olyan mézpadló, amelyet bárki megérthet.

Értékelés : 9 /10

0 Tovább

Filmszemle: Benjamin Button különös esete

Benjamin Button különös élete egy celluloid, amely egy egyedi születésű egyén életét követi nyomon. Ez az egyén, amint azt már a film címén is kitalálhatta, Benjamin Button (Brad Pitt), ő is rendkívüli módon született. Már csak a fele az oka annak, hogy születése különleges. A 2d iroda az, hogy visszafelé öregszik, és az évek múlásával egyre fiatalabb. Külső megjelenése miatt Benjamin sokkal hamarabb képes megtapasztalni a biztos dolgokat a belső életben, mint ahogyan azt tenné, ha normálisan túl öregnek nézne ki. Ez gyakran eredményezi a celluloidon belüli könnyedség pillanatait, csakúgy, mint minden egyes karakter-bevezetést és néhány kilépést.

A keret munkája Benjamin Button különös élete egy haldokló nőé, akit valaki más naplójából olvasnak fel. Az írott oldalon lévő szavakon és a haldokló nő hangján keresztül bontakozik ki Benjamin Button emelete.

Az egyik legszebb eleme Benjamin Button különös élete Benjamin egy fekete nő, Queenie (Taraji P. Henson) mellett nevelkedik fel egy nyugdíjas lakhelyen, az ő külső történelmi időszakában. Benjamin örökbefogadó otthona, ahol túlságosan is szívesen látják, egy menedék a számára, azon kevés hely egyike, ahol normálisan érezheti magát. Az a tény, hogy egy fekete nő fehér gyermeket nevel Amerikában (1918 körül), az egyik legérdekesebb aspektusa ennek a filmnek.

Amíg a nyugdíjas házban tartózkodik, hamarosan meglátogatnak egy regényes lakót rubinvörös hajú unokája, Daisy Fuller (Cate Blanchett) mellett. Miután bemutatták, Daisy szinte állandóan jelen van Benjamin életében, függetlenül attól, hogy mellette van-e a címlapon, vagy nem.

Benjamin Button különös élete több, mint egy mozi, amely csaknem fiatal, amellett, hogy haldoklik, egykor növekszik, egy eposz az egyén élete során, az Amerikai Egyesült Államok múltjában. Nem a polgárháború hátterét tartalmazza Elment a szél közé , de éppen annyira tiszteli az általa képviselt korszakokat, szereplőivel együtt több mint hiteles. A fent említett filmhez hasonlóan a lejárat a legtöbb embert befelé érinti Benjamin Button különös élete bizonyos értelemben semmi sem jellemzi a személyiségjegyeiket, vagy mennyire érdemesek rá.

Bár egyes területeken unalmasak (soha nem kanyargósak), mint ahogy egyes területeken is Arábiai Lőrinc , ez a váratlan befelé Benjamin Button különös élete amelyek a filmet kiemelik a többi korabeli darabfilm közül. Benjamin sokrétű embercsoporttal találkozik, és fiatalodik is, olyanokkal, akik a világról alkotott képét adják ki, mások mellett, akik új tapasztalatokat visznek át az életébe. A Benjamin Buttonnál a legmélyebb eredményt elért emberek közül ketten a vontatóhajó kapitánya, Mike (Jared Harris) és a kezdő felnőtt nő, akit minden alkalommal szeretett, Elizabeth Abbott (Tilda Swinton). A nyugdíjas lakhelyen kívüli világ funkciói, valamint bevezetik a földi eseményeket, amelyek közül néhány Benjamin aktív szerepet vállal befelé. Mindezen események során Benjamin minden pillanatban fiatalodik, Daisy öregszik. Sok év után a sok megpróbáltatáson túl (némelyik gyönyörű, hol durva) minden egyes életükben (bár Benjamin sok éven át levelezőlapokat írt Daisynek), végül újra találkoznak, és az ősz kedves. Igazán érdekes látni, ahogy egy emberi lény, valamint anő markolja a létezést egy olyan kapcsolatban, ahol mindketten a fordított irányításban öregszenek. A gyakori disztich-témák felfelé bukkannak fel, mint például a bizonytalanság, a megjelenés, a kompatibilitás, a hosszú élettartam stb.

Benjamin Button különös élete A hatalom elveszít néhány embert, aki mást várt a mozitól, miközben mások figyelmével együtt megnyeri a részvételt.

David Fincheré Benjamin Button különös élete egy gyönyörű film az életről és a halálról is, pazar díszletekkel és részletekkel. Ilyen irányvonalú és ambiciójú filmek nem készülnek gyakran, szinte az élet turbulenciájáról és a haldoklás kozmikus megszakításáról szólnak.

Értékelés : ix /10

 

0 Tovább

Filmszemle Amerikai tini: film és tévéműsor szokott lenni a tinédzsereknél

Amerikai tini egy dokumentumfilm, amely bátran megy oda, ahol kevés film és tévéműsor szokott lenni a tinédzsereknél: A fejükbe. Tizenhárom ezt minden porcikájában teljesítette az MTV Kétnaponta de kevesen veszik. Amerikai tini 5 létező tinédzser krónikája a felső tizenkét hónapban a Varsói Közösségi Középiskolában, Varsóban, Indianában. Ezek a tápláléklánc túllépésétől a Varsói Közösségi Gimnáziumon át a láthatatlanokig és a figyelmen kívül hagyottakig terjednek. Megan Krizmanich az egyik legnépszerűbb lány az iskolaházban. Jómódú családból származik, emellett rengeteg barátja van. Hannah Bailey kívülálló, de több, mint válogatásból, mint társadalmi alapértelmezésből. Nem konformista, sem befelé irányuló mentális attitűdje, sem tettei, sem öltözködése. Colin Clemens a varsói kosárlabdacsapat egyik legjobb kosárlabda játékosa. Minden álma a jövőben ezen a kosárlabdás ízen utazik. 8

Miután a helyszín is kialakult a „szereplők” történetei (néhány később a filmben alakult ki), a néző végignézi őket, ahogy haladnak a felső évében. Ahogy az 1 várna, a néző megismeri a szereplők szinte összes álmát és törekvését. Amerikai tini feltárja, hogy a középiskola még mindig a sokak által kiáltott társadalmi, kliensek által vezérelt csatatér, amely a feltörekvő érzelmek, hormonok, barátságok, csalódások, remények és törekvések pusztulása mellett terül el.

A nézőt meglepheti, de lehet, hogy nem az a merészség és szándékos kegyetlenség, amelyet egyes hallgatók múltán másokon belülről követtek el. Amerikai tini . Csupa-szintű kegyetlenség és a legabszurdabb iroda az volt, hogy az elkövetők ezeket a cselekményeket kamera előtt követték el, embergyűlölő tetteikről minden időre felvették a teljes találkozón kívül. E kegyetlenség egyik címzettje, Ericának nagy elismeréssel kell élnie. Nyilvánvalóan sírni akart, és valószínűleg többször is volt, „bármilyen is”, de összetartotta, amikor a kamera előtt állt.

Egyes nézők sok kelléket adhatnak Jake-nek ahhoz, hogy elmenjen az új, Lauren nevű új bandatag lakhelyére, bemutatkozzon, és virágot adjon neki. Ehhez kellett egyfajta bátorság, amit senki más nem tanúsít befelé Amerikai tini Ez is megmutatja, hogy Jake mennyire rosszul ítéli meg bizonyos területeket. Amellett, hogy Lauren rossznak bizonyul, minden apróságban Martin Lawrence megjegyezte Nincs vesztenivaló , „csaló kurva”. Jake a rejtély befelé Amerikai tini , rejtély. El akar jutni a társadalmi elköteleződésekhez, de nem akar befelé részt venni, ha egyszer ott lesz. Miért mész el a bálba, és a megaláztatáson túlmenően túléled ezt a sok problémát, hogy ne táncolj, amikor a lány, akit a bálba kértél, arra kér? Mi az, ami boldoggá teszi az eljegyzésedet? Felmerült benne a bál utáni felfelé akadás fogalma? Jake egy ügyet akar, és így annak rovására cselekszik másokban, így kívülállóvá teszi a zörgő emberek között, akik között szeretne élni, túl közel a Varsói Közösségi Gimnáziumban.

Az érettségi közeledtével a varsói hallgatók szembesülnek azzal, hogy a felsőoktatási intézményekkel is foglalkozzanak, mit hoz számukra a jövő. A v tanulók befelé követték Amerikai tini nincs másképp, de a következmény a tanulók közül 2 életében fifty-fifty-vel hangsúlyosabbá válik. Megannek megvan az a súlya, hogy feljebb éljen családja leszármazási vonalához, valamint a Notre Dame Egyetemre való felvételével kapcsolatos elvárásokhoz. Colin családja nem engedheti meg magának, hogy egyetemre szállítsa. Vagy kosárlabda-ösztöndíjat kell szereznie, vagy csatlakoznia kell a katonai gépezethez, hogy elhagyja lakóvárosát. Egy zörgő, árulkodó pillanat, gyakorlatilag az utóbbi válogatás valósága, amikor egy üvegbevonatú fegyveres szolgálati emlékmű gyakorlatilag hemzseg az emlékek között, a Varsói magaslat halotti képeivel együtt.

Ez a kinyilatkoztatások befelé a 2. mellett a harmadik felvonások Amerikai tini hogy az intrika és a meglepetés is. A néző elgondolkozhat azon, hogy vajon miért viselkedik úgy az ember, mint a biztos karakterek. Számos kinyilatkoztatás révén bepillantást nyerhetünk a pszichéjükbe. Nem enyhíti és nem magyarázza meg mindazt, amit mondanak vagy tesznek, de sokkal emberibbé teszi őket a hibásságokkal együtt, mint a mi maradékunk.

Nanette Bursteiné Amerikai tini egy tinédzseréletű dokumentumfilm, ami közel áll ahhoz, hogy tinédzser középiskolásnak lenni a Közép-Nyugaton belül (de a múltban rejlő következmények mindenhol), a múlt hasonló filmjeinek kiegészítői nélkül Michael Moore . Amerikai tini elég nyers belülről néhány dolog, amit ábrázol, amellett, hogy nagyon őszinte. Sokan, akik átfutják ezt a filmet, valószínűleg úgy élik meg, hogy találkozhatnak saját magukkal 1 vagy többen belül, vagy a főszereplőkkel a moziban valamilyen formában, de hogy ez jó vagy rossz dolog, az csak ők döntik el.

Értékelés : 8 /10

0 Tovább

Filmszemle Felvett: remek akciófilm jó cselekménylel

Felvett A Pierre Morel mellett rendezett thriller nagyon jó. Liam Neeson főszereplője Bryan Mills, a CIA volt ügynöke, aki otthagyta a Központi Hírszerző Ügynökséget, hogy megmentse a lánya közötti emberi kapcsolatát. Bryan már feláldozta házastársi kapcsolatát volt nőjével, Lenore-ral (Famke Janssen) a földje szolgálatában, és nem vágyik a történelem megismétlésére.

Miután Bryan megment egy tántorgó énekest egy élő támadótól, majd egy élő fellépést követően Bryan olyan helyzetbe kerül, amelyet végtelenül veszélyesebbnek talál. Bár tétovázik, Bryan megengedi „tinédzser” lányának, Kimnek (Maggie Grace), hogy Párizsba ugorjon barátja, Amanda (Katie Cassidy) társaságában, hogy múzeumokat nézzenek meg, bár ezek valóban a következő U2-esek lesznek Európában. Hamarosan lefelé érintve, a férfiak felfüggesztik, ahol Amanda mellett Kim is tartózkodik, és elrabolják őket.

Kim az emberrablás nagy részében Bryan mellett van a ringben, így Bryan tanácsot adhat neki a válság idején. Ez jól mutatja, hogy Bryan milyen szakértelemmel rendelkezik. A legtöbb szülő hisztérikus lesz; Bryan túlságosan is nyugodt. Utasítása miatt Kim értékes információkat tud adni Bryannek az emberrablóinak közelében, mielőtt túlságosan öklendező módon kiveszik a szobából.

Amikor Bryan megérkezik Párizsba, és a lányát keresi, nem vagyok biztonságban, mivel koncentrált tombolásra indul, és nyomokat keres, és felkutatja az emberrablásban résztvevőket. Bryan egyik régi ismerőse; egyszerre kényelmes az íróasztal mögött, amellett, hogy el akar menni mellette, ami azt jelenti, hogy mennyi segítséget ad, de jobban érdekli a házimunka biztonsága, mint Bryan befelé segítése. Felvett majdnem ugyanolyan megbocsáthatatlan bosszúcelluloid, mint Égő ember , ami még ennél is brutalitásabb, mint ez a mozi, amivel együtt kicsit kemény, mint a Marvelé A büntető a filmeknek élniük kell.

Amikor Bryan megkínoz valakit, szinte nem mondja ki, hogy mit fog tenni; csak megteszi, majd felteszi a kérdéseit. Ez nem hasonló a televízióban Álnév vagy A büntető (2004), ahol verbalizálnak, valójában soha nem csinálnak semmit (vagy nem vágnak le, amikor csinálnak), vagy valaki csodával határos módon közbelép az utolsó pillanatban. Ez csak Bryan, akit kínoz, és Marv fájdalmai is Bűn Város tudná értékelni.

Felvett A versengő jelenetek nem befelé dobnak, hogy felfelé fűszerezzék a dolgokat, hanem a helyzeten túlmenően a grafikus szimbólumhoz is igazodnak. Egyúttal a hosszú karrierről és az ezalatt megszerzett készségeiről is beszélnek, amelyekre korábban utaltak a celluloid belsejébe. Néhányukon túl lenyűgözött, de mivel Luc Besson a producere Felvett , nem kellene annyira meglepődnöm. Azt hallottam, hogy ezek a harcjelenetek belülről azokra a növényekre emlékeztetnek A Bourne-rejtély sorozatszám. Mivel én csak az induló filmet tartom abban a sorozatban (a Richard Chamberlain főszereplésével készült idióta doboz verzió inkább a kötethez hű), nem tudom őket ezek közé sorolni. Amit mondok, az az, hogy Bryan hatékony és gyors gyilkos a vérveszteség nélkül. A nedves működés is a celluloid egyéb kedvező tulajdonságaival, Felvett nem minden hibája. Soha nem mutatják meg nekünk az embercsempészet problémáit olyan próbatételekkel együtt, amelyeket Kimnek is Amandának kellett elszenvednie, miközben Byran kereste őket. Ha ezek az elemek bekerültek volna, az kiszélesítette volna a mozit, és több lett volna, mint puszta akciócelluloid, hanem dráma is számos tevékenységi szegmens mellett.

Pierre Morel-é Felvett egy ütős utazás, egy thriller, amely amellett, hogy soha nem engedi, hogy a figyelmed egy pillanatra is lemerüljön. Már ha csak más bosszúról, aktivitásról szóló filmeknél is lehetne sorban állni Felvett , a mozi jobb hely lenne.

Értékelés : kilenc /10

0 Tovább

Filmszemle JCVD: virtuóz egyetlen felvétel, amelyben Van Damme küzd

JVCD az egyik legjobb film, amelyet Jean-Claude Van Damme néhány éve befelé bámult, ami megegyezik a közelmúltban tett erőfeszítéseivel Halál ébredése továbbá Replikáns. Van Damme tulajdonképpen a korábban említett filmek belsejében is felveszi a színészi sapkáját. A három közül, Replikáns ennek ellenére a legjobb, amit követ 8 akkor Halál ébredése . JVCD a leginvenciózusabb a három közül, a kezdő mozival együtt, ahol Van Damme valósággá válik a nézők között. 8 egy celluloid, gyakorlatilag Jean-Claude Van Damme második élete, a felügyeleti csatája, a drogfüggőséggel vívott múltkori harca, valamint mozikarrierjének elektromos áramköre. A néző legkínosabb pillanatainak töredékeit őszintén, manipuláció nélkül mutatja be, hogy jobb fényben mutassa meg. A néző szégyellte élőben, amikor lát néhány ilyen pillanatot, hogy a film előtt ismert volt-e vagy sem. Semmilyen ütést nem húznak, mivel Van Damme is beleszólt az alkotási folyamatba, kiderült, hogy bátrabb szerepjátékos és halandó is, hogy filmjei többsége elfogadja a Pb-t a nézők mellett, hogy a nagyközönség elhiggye. Semmi sem marad ki a táblázatos tömbből, beleértve az idióta (túl sajnálatos) kijelentéseket, amelyeket a múltkor a televízióban tett. Még soha senki nem kapott ekkora betekintést a Van Damme aktív személyisége mögött álló valakibe.

A kerete 8 Van Damme gyors készpénzbeáramlásra irányuló második követeléséből áll, felkeresett egy bankcéget is, azt a letéti pénzintézetet, miután rablásért felfelé tartották. A legtöbb JVCD ezen a rabláson belül olyan külső események mellett történik, amelyek a belgiumi Brüsszel felé vezetnek, ennek eredményeként vagy azzal párhuzamosan intézkednek, miután a helyi rezsim tudomására jutott. Van Damme a brüsszeli városlakók hőse. Csodálják, hogy a fifty-fifty is felfelé vár rá, bár manapság filmjeinek nagy része egyenesen videóba kerül. Ő az övék, az egyikük, egy vidéki, aki eljutott egészen Hollywoodig.

Alatt JVCD , a néző töredékeket kap arról, hogy mi történik a letéti pénzintézetben befelé egy nemlineáris formátumban, gyakran a lekérdezés előtt kapja meg a választ. Az, hogy ki rabolja ki a banki konszernt, sok humor tárgya JVCD , mint az érvek megszakítása kifűzve könnyedséggel közel a bevezetni szorult helyzetbe, valamint hogyan lehet elhagyni. Az egyik beállítás, különösen az a szándék, hogy a felnőtt celluloid rajongókat vigyorogják. Mind a befelé, mind a banki társaság külsejében Van Damme gyakran szembesül azzal, hogy aktív sztár a létező világon, egy igazi földön, ahol a hős nem legyőzhetetlen, mindig gyorsabb ellenfelénél vagy okosabb a helyzetnél. Néhány jelenetben Van Damme látja, mit gyakorolna, ha a rablás egy aktív celluloid lenne, amelyet befelé bámul, így a néző látja, mit választ.

Bár ez a legjobb részem 8 , talán a legemlékezetesebb egy 6 perces jelenet, amelyben Van Damme áttöri a „negyedik falat”, végignézi a nézőhöz való beszélgetésekkel együtt sok minden, amit George Lazenby tett röviden befelé. A Her Majesty’sec titkosszolgálatán . Van Damme engedi, hogy belső fájdalmai nagy részét a szabadba engedje. Rettentő bátor jelenettel találkozni. Azok a nézők, akik e monológ alatt nagyon odafigyelnek, a film hátralévő részében nyilvánvalóan befelé látnak valamit, amiről később hivatkoznak.

Mabrouk El Mechri 8 legbelül rettenthetetlen, amit leginkább Jean-Claude Van Damme életét ábrázolja a fényképező előtt és mögött. A néző akarata a legvalószínűbb és önkéntelenül megnőtt, hogy megfigyelje Van Damme-t, vagy a legalacsonyabb fokon megértse őt néhány fokkal módosítani a film megtekintése után.

Értékelés: 8 /10

0 Tovább

Filmszemle Red Cliff 1. rész: Mesteri kínai harci eposz

Az első off aspektusa vörös Szikla A celluloid nagyszerűségét a díszletek aprólékos odafigyelése a jelmeztervek mellett. Sokakat emlékeztet majd rá Az utolsó császár , A Repülő Tőrök Háza , Hős stb. vörös Szikla ’sec dráma valósággal is átitatott történelem. Az vörös Szikla ’s hatékony, vad harci jelenetek, befelé mártva, amit egyes hatalmasságok fantasztikusnak neveznek, amelyek a mozit túlságosan is kiemelik. A csatajelenetek mindegyike rendelkezik valami egyediséggel, ami elválasztja őket egymástól, és némelyikük különbözik Bátor szív .

vörös Szikla Xuchangban, a Kínai Népköztársaságban, i.sz. 208 nyarán játszódik, és a cselekményét is a történelmi vörös sziklás csata (Chibi csata) körülményeiből vezeti le. Ezek olyan katonai összecsapások voltak, amelyek a Han-dinasztia szürkülete, valamint a három királyság idejének menstruum (Kr. u. 220-280) eltolódása között történtek Kína szárazföldi részén. Cao Cao (Zhang Fengi) miniszterelnök, aki a múltbeli konfliktus elindításáért felelős, manipulálva az éretlen és befolyásolható Xian császárt (Wang Ning) a Keleti Han-dinasztia császári udvarában, könnyen a legkarizmatikusabb graféma. vörös Szikla . Erőteljes, tudja, hogyan kell megszólalni az emberek között, és mindig is úgy tűnik, hogy tudja, mit kell tennie egy adott helyzetben. Szinte mindezt az ónos élőben elmondták a katonai főtanácsadóról/stratégáról, Zhu-ge Liangról (Takeshi Kaneshiro), aki Xian császár nagybátyjának, Liu Beinek (You Yang) tartója, aki ellenzi Cao Caót és hadigépezetét.

Ban ben vörös Szikla , Lui Bei és Cao Cao egyaránt bátor harci vadállatokkal háborús állapotot hirdetnek értük, de egyiket sem mutatják be többet, vagy mutatják meg, hogy minden részletében bátran éljen Lui Beu'sec tábornok, Zhao Yun (Hu Jun) közül. Mint Yun harci jelenetei között, a jelmezek is befelé helyezkednek el vörös Szikla , szinte minden esetben nagy figyelmet fordítanak a párbeszédére és a csaták közötti helyzetekre. Sok ilyen jelenetben a szereplők tréfálkoznak a helyért, a felsőbbrendűségért, párosodnak, tornászok a beszélgetések során. Tehát belülről egy valóban létező ügynökség, néha néztek egy vívást a képernyőn megjelenő karakterek között, ami belülről sok szempontból emlékeztet a Bob Hauk és S.D. közötti beszélgetésre. „Kígyó” Plissken az elején Menekülés New Yorkból . Ezek a „vívómeccsek” be vörös Szikla elérje a témákat, kezdve mások meggyőzésétől az alkalmasságukról, valamint a kiábrándultak bátorításáig.

Egyetlen jelenetben sem befelé vörös Szikla Ez több mint evidens, mint amikor Liang elmegy a Sunday Quan (Chang Chen) tárgyalótermébe Vörös-Kína déli részén, hogy meggyőzze őt, hozzon össze erőket Lui Bei között, miután Bei vereséget szenvedett a csangbani csatában. Liang bebizonyítja, hogy befelé irányuló verbális ügyessége megpróbálja rávenni Quan-t, hogy csatlakozzon Lui Beihez, és hadiállapotba kezd Cao Cao és fegyveres szolgálataival szemben. A párbeszéd dugaszoló pillanatai mellett ehhez hasonló a befelé irányuló harci sorozat vörös Szikla , azon a helyen több, mint néhány más figyelemre méltó jelenet élő intézetben. Az egyik a tigrisvadászat, ahol bizonyos grafémák is bátorságra találnak, a másik az, amikor Cao Cao a fantáziáját használja amellett, hogy a néző megpillantja valódi motivációját a hadiállapot elindításához.

A lendület pillanatai beültek vörös Szikla gyakrabban járul hozzá Lord's Day Shangxiang ( Zhao Wei ), Dominicus Quan nővére. Shangxiang Quan bizalmasa, az ane, aki elfogulatlan tanácsokat ad neki. Ő az egyik felelős azért, hogy Dominicust inspirálják, és a biztos események igazságával találkozzon a múlt időiben is. Amellett, hogy a nyomásszint-pontok nevelője, nem fél attól, hogy ezt a megismerést akkor működtesse, amikor szükségesnek tartja.

John Woo’sec vörös Szikla az egyik a módosított tempójú, finoman hangszerelt eposzok közül, amelyek az elmúlt években készültek. Ez messze módosítani, mint 300 továbbá Spartacus de minden erőssége ellenére nem minden részletében jártas A mennyek királysága: rendezői vágás , a bővített kiadás A Gyűrűk Ura: A király visszatér , Arábiai Lőrinc , Ben-Hur vagy az előbb említett Bátor szív . A közönség nem robbant együtt képekkel a cselekmény felett, valamint a lényeghez hasonló 300 val vel vörös Szikla . Ha valami befelé vörös Szikla , a tevékenység a dráma hátterét foglalja el, valami sokkal ritkább, szinte hasonló ehhez a filmhez.

Értékelés: 8.v /10

0 Tovább