Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Filmszemle: The Taking of Pelham 123 (2009)

The Taking of Pelham 123 (2009) egy remake, amely meghaladja az eredeti, 1974-es inkarnációt a mélységben és a grafémafejlődésben. Az eredeti celluloidban a közönség azt látta, amit kapott. Scott celluloidjában nem minden az, aminek elsőre látszik. Az eredetiben a rezsim folyamatosan túl vidáman ellentétes (potenciálisan) a rablócsapat vezetőjét ennek a celluloidnak mind a három felvonásán keresztül. Feltételezik, hogy „gyümölcstorta”, mert az akcentusa az angol nyelv örökségét jelzi. Humoros és teljesen irreális. Scott mozijában a hatóságok eleve komolyan elfogadják a helyzetet, amikor tudomást szereznek a túszhelyzetről.

The Taking of Pelham 123 (2009) egy szinte utolérhetetlen rablómozi. nem úgy mint Az általános , nem ismerjük meg a mester karaktereket egyformán nosotrosnak tűnt befelé (különösen a lakáséletük). The Taking of Pelham 123 (2009) igyekszik azonban belemerülni az elektromos áram körülményei közé, miközben bizonyos szereplőket túlságosan felmentő magatartásra késztet az általuk gyakorolt ​​eszközökben. A celluloid egyik legjobb pillanata egy ilyen jelenet. Ez magában foglalja az igazságot Walter Garber (Denzel Washington) jelenlegi helyzete mögött egy olyan teremben, amely tele van kollégákkal, akik őt is túsztárgyalóként tisztelik. Ez a legjobb, jól eljátszott, nem aktív pillanat a filmben.

Az összes árnyalathoz hozzá kell adni ezt a megtestesülést The Taking of Pelham 123 (2009) , azon a helyen két másik készült ugyanannak a felhívásnak a kötetéből, amelyet Morton Freedgood múltán írtak, ez nem minden hibája. Mivel The Taking of Pelham 123 (2009) a Hollywood-viteldíj kritériuma, hasonló a neofita felépítéséhez Az ördög Pradát visel szintén 21 . A néző minimális logikát alkalmazva már tudja, hogy mi lesz az antagonistákkal, és azt is, hogy Ryder és Garber között mi a legvalószínűbb szándék. A legtöbb iroda számára The Taking of Pelham 123 (2009) a képletfilm is, mint mondtam, mellékes: bemutatják a főszereplőt és az antagonistát, azon a helyen egy ismerkedési időszak van, a főszereplő személyesen vesz részt az eljárásban, üldözi rosszfiú, azon a helyen a végső, öntörvényű szembenézés, majd a szövegkötet happy enddel együtt. Ez az állapot nem segített, mint a reklámok The Taking of Pelham 123 (2009) főbb cselekménypontokat adott a harmadlagos emberi tevékenységéért. Úgy tűnik, a tévéreklámokon kívül bárki nem támaszkodhatott arra, hogy egy Tony Scott moziról van szó, és alapesetben a tevékenység klipjei a vetítési 2 felvonás befelé történő bemutatásával elegendőek voltak a munka csábítására.

John Travolta színészi játéka és grafémája, Ryder, azaz Dennis Ford New York City iránti haragja feltűnő vagy hiányzik a mozi során. Travolta ugyanígy látszott, bár igyekezett Ryder üzenetét a Föld egészével együtt eljuttatni Garberhez, ahelyett, hogy finoman fogalmazott és számítgatna. Ugyanebben a negyedik dimenzióban Travolta is adja a film humoros pillanatainak többségét ("Szexi hangja van…. A börtönházban ő lenne a szukám."), lélegzetet adva a közönségnek az erőszaktól és a vérontástól.

James Gandolfini rögtön közhelyet játszik, a létező világi bohóckodások, a túlságosan nagy New York-i politika miatt, amely (korábban) úgy döntött, hogy szexuális vágyait a harci ágyon kívül teljesíti. Ő a sok vicc feneke befelé The Taking of Pelham 123 (2009) még így is nyájas mosollyal és a politico nemtörődömségével fejezi ki tompulását. Ezek az emberek végül is potenciális szavazók a politikai pártjára.

Tony Scotté The Taking of Pelham 123 (2009) egy akciórablás-celluloid, amely nem találja fel újra a motort a műfaj iszonyatos víztömegéhez, de futás közben tesz néhány fröccsenést. Ahogy Ryder kérdezi: „Azt hiszed, hogy a huszonnégy órás időszakod hasonló lenne, amikor ma reggel felhúzod a zoknit?” Ami ezt a mozit illeti, nagyjából.

Értékelés : 7.v /10

0 Tovább

Filmszemle The Girlfriend Experience: az emberi természetről

Egy magas végzetű prostituált élete minden részletében befelé mutat A barátnő élmény nem az, amire a néző számíthat. Természetesen a pénzbeli kompenzáció jólesik ezeknek az egyéneknek, de a kísérő érzelmi terhe, amikor találkoznak a helytelen vásárlóval vagy egy heves javaslattal, úgy tűnik, csaknem enyhíti a jutalmat. A kísérőszolgálat számos aspektusa, amely egyformán „a lány élménye” is ismert, élőben szemtanúja volt a kiváló forgatókönyvű Showtime tévéműsor néhány epizódjának. Egy hívó lány titkos naplója , ahol a kísérő egyformán imádja magát a szerető hölgy barátjával a patrónusa még sokáig tart szerződött elkészíteni stb. Christine ( Sasha Gray ), akinek a jelenlegi neve a Chelsea, az a jövedelmező, de illegális aggodalma, hogy eladja magát szexuális szívességért. A pezsgőben való feltűnése miatt elit ügyfélkör látogatott el, egy riporter (a szintjének megfelelően) az ogrékon kívül (Glenn Kenny) próbálta orvvadászni azt, amit fizikailag elbűvölnek, ügyes írást ígérve neki. felfelé is a továbbiakban „feladat” lehetőségek.

Christine külseje és személyisége, az őrzött személyiség micsoda megrázkódtatása valóban megmutatkozik a filmben, megragadta benne élő barátja, Chris (Chris Santos) vonzalmát és egyetértését (tudja, mit csinál a megélhetésért).

Félig fényűző életmódjának nem-lineáris boncolgatásában a néző követi Christine-t életének néhány napján. A néző a csúcsait is a mélypontjait látja. Noha Christine fizikailag nincs csapdában a szakmájában, úgy tűnik, túl van azon az életstíluson, amelyhez hozzászokott (ezt egy elegáns lakás és a vásárlás is mutatja, ha a költségek nem számítanak), és innentől gyalázatos pályaválasztásának hosszú élettartama. Ahogy John Pierpont Morgan mondta (átfogalmazva): „Ha sokat foglalkozol a költségekkel, úgy tűnik, nem engedheted meg magadnak.” Ugyanez vonatkozik Christine-re és másokra is, akik munkája során dolgoznak.

Mint A barátnő élmény halad előre, Christine elmeséli az előző munkanapok könnyelműségeit a caputjában vagy a laptopján. Miközben ezt teszi, az, amit gondol, vagy amit gépel, egy elkülönült, monoton énekhangot sugároz, amely csupán azt mutatja meg, mennyire távol van attól, ami mégis megtörtént. Ennek eltolási példájában Christine fifty-fifty kétszer megismétli, amit gondol, ugyanabban a dörömbölésben, tovább terelve a jelzést, talán közel Humbert Humbertre emlékeztet Vladimir Nabokov filmjéből. Lolita .

Steven Soderbergh-é A barátnő élmény egy független mozi, amely egy találó kezdő színésznővel van felszerelve, de hiányzik egy erős padlóvonal, amely elfogadná, hogy ez a mozi több mint egy befelé irányuló független celluloidos gyakorlat, amely túlságosan művészi engedélyt ad. Christine utolsó érzelmi jelenete befelé A barátnő élmény , ugyanúgy magában ül összetört szívvel, az ón is felfogható siralomnak, hogy nem kapott mélyebbet a padlója, valamint hogy a színésznő az ő eljátszása debütáló mozifilm volt.

Értékelés : fél tucat /10

0 Tovább

Filmszemle Red Cliff 2. rész: nagyszabású vizuális kínai háborús eposz

Az epikus küzdelem a Hu Birodalom belsejében kezdődött Red Cliff: 1. rész befelé folytatódik Red Cliff: 2. rész . Red Cliff: 2. rész meghaladja Red Cliff: 1. rész befelé egy 2 figyelemre méltó kategória: az intrika mellett a feszültség. Ha az intrikákról és a múltbéli kiterjesztésről van szó, a reflektorfény nagymértékben Dominicus Quan (Chang Chen) húgára, Sunday Shangxiangra esik ( Zhao Wei ) is Zhuge Liang (Takeshi Kanehiro), katonai gépek stratégája, valamint Lui Bei (You Yong) szolgája. Shangxiang pontosan azt csinálja, amit mondott, hogy a megállóban gyakorolni fog Red Cliff: 1. rész . Hogy bárki is összetévesztheti Shangxiangot egy fiúval, vitathatatlan, különösen azért, mert semmilyen módon nem változtatja meg emberi arcát vagy voksát. Hasonló érvelést lehet elmondani Clark Kentről is, amint az oknyomozó riporterekkel teli Daily Planetet végigjárta. Talán ez egy példa arra, hogy a rettenthetetlen kémek telefonálnak „látszólag befelé bújva”. Zhuge Liang ismét megmutatja, milyen okos stratéga, annak ellenére, hogy befelé halad Red Cliff: 2. rész . Nemcsak intelligens, képes az elmúlt időket, a nem összefüggő tapasztalatokat az elektromos áram hadigépezet-helyzeteire is alkalmazni, kívülről és sok esetben befelé is gondolva, tréfálva a darabot, Cao Cao (Zhang Fengyi) miniszterelnök.

A befelé fektetett alapokra építve Red Cliff: 1. rész , Red Cliff: 2. rész nem, és annyira túllépi a régit, mint inkább felkészíti a kialakult karaktereket, túlságosan szélesíti a Red Cliff: 1. rész , különösen a mögötte rejlő stratégiai szempontok. A két karakter, aki szinte az alcselekmények kiteljesedése óta tesz jót, Dominicus Shangxiang és Cao Cao. Shangxiang sokkal több, mint egy találékony ember, mint a befelé irányuló izzadság Red Cliff: 1. rész , mint bátor együtt a trükkök találó hasznosítójával is. Látva, hogy finoman manipulálja a körülötte lévőket, köztük egy különleges barátját, aki szereti a „Ride’em High”-t játszani, még akkor is, ha a lelkiismerete bűntudatot ébreszt, sokkal gazdagabbá teszi Cao Cao kempingjében a kémkedést.

Cao Cao nagyobb mértékben befelé humanizálódott Red Cliff: 2. rész , ami sokkal többet tesz, mint egy fekete-fehér gazember. Ugyanolyan ember, mint az emberek, akikkel szemben áll, mégis hatalmas éhség, ami a jelenlegi cselekedetekkel együtt okozza a kényét, ezzel ellentétessé téve őt.

Mindkét fél bebizonyította már, hogy megvan a képessége arra, hogy elméjével felvegye a harcot az ellenségével, úgy is, hogy befelé tart. Red Cliff: 1. rész . Ban ben Red Cliff: 2. rész , nyilvánvalóvá válik, hogy a hallgatás az import fegyver mindkét fél birtokában van. A mozi során a figyelmet arra használják, hogy a brush bukásokat jutalommá, valamint a katasztrófát kis győzelembe szántsák.

Végig Red Cliff: 2. rész ezen a helyen maradvány van az aktivitás és a dráma között, a csaták közepén és mögött. Az ilyen jellegű legnagyobb szegmensek a nyilak „adományozása”, a tífusz kitörése, valamint a hadseregek közötti végső összecsapás. A mozi e szakaszaiban zseniális stratégiákat alkalmaznak, de ami ezek során az akciók többségét motiválja, az mindenhol érdekfeszítő, néha ötven-ötvennel több is.

John Woo második része vörös Szikla több mint tevékenység alapú film, mint elődje, de ez semmiképpen sem akadályozza a mozi drámai vonatkozásait a legalacsonyabb fokig befelé. Emiatt, Red Cliff: 2. rész több mint néhány közös vonás van köztük A Háború Testvérisége ( Taegukgi Hwinallimyo ), Bátor szív , A mennyek királysága: rendezői vágás , szintén A Farkas Testvérisége ( Le Pacte des loups ). Mint ezek a filmek, Vörös szikla 2 zsonglőrcselekedetet hajt végre, iii. közönséget kielégítve ugyanabban a negyedik dimenzióban: a dráma, az akció és a történelmi dráma (a jó szerepek számára) szerelmesei.

Értékelés : 8.öt /10

0 Tovább

Filmajánló: Underworld: Rise of the Lycans

Underworld: Rise of the Lycans nem teljesen a legjobb mozi Alvilág celluloid sorozat, bevallottan, még csak egy apró ujjongást sem jelent, de egy tisztességes tevékenységfilm is, nagyon hasonló külföldi . Underworld: Rise of the Lycans hatalmas akadályokat kellett leküzdenie, nevezetesen a 2. vetítési időt Alvilág filmeket. Alvilág egy nyájas aktív mozi volt, amelyen kívül a Vérfarkasok is vámpírok szerepeltek Alvilág: Evolúció , minden felháborító igényessége ellenére megsokszorozta a kickoff mozi 10 kanyar nyájasságát, amely védőszentje mellett könnyen az egyik legnagyobb pazarlása a találékony koncepciónak, Van Helsing . Alvilág egy képernyőn kívüli ölős film volt, ahol a néző megszámolta, hányszor nyílt/nyitott ki egy ajtó amellett, hogy Alvilág: Evolúció egész csak együtt volt, merem mondani elég sokatmondóan, ürülékkel. Kikaparta ügynökségi körmét és őrlőfogát a Holtmocsarakból, abból a gennyes, bűzt átható mocsárból, más néven Alvilág: Evolúció , Underworld: Rise of the Lycans szegmenseket vesz át a start ii filmek hátulsó történetéből, és bölcsen jóformán minden mást hátrahagy.

Hamarosan elkezdődik a mozi, amellett, hogy a klikkek sztárok keresztezett szerelmeseinek forgatókönyve lép életbe, bár sokkal hatékonyabban, mint az előző filmekben, azonnal nyilvánvaló, hogy Underworld: Rise of the Lycans más évfolyamon működik. Underworld: Rise of the Lycans nem volt más lehetséges irány, hogy holtan, történetileg befelé hulljon Alvilág soros, mint felfelé. A fokozódó kölcsönös értelmi eltérések többsége nem ezt vezeti be Alvilág celluloid de egy vagy ii itt és azon a helyen van. A különbség befelé Underworld: Rise of the Lycans az, hogy nem túlságosan kirívóak, más témák is lekötik a néző figyelmét, amelyek közül Rhona Mitra (Sonja) szépsége. Kiáltva belőle a csillogást Nip/Tuck megjelenések mellett a fizikum tól utolsó ítélet , Mitra grafikai szimbóluma egyre szimpatikussá válik, és az őszinte méze is Underworld: Rise of the Lycans , Lucian (Michael Sheen), legkedvesebb kapcsolatuk minden pillanatban veszedelmessé válik. Patrick Tatopoulos rendező, a forgatókönyvírók, Len Wiseman és Danny McBride is kis híján valami nagyon bölcs dolgot csinálnak: a karakterek kezdőrúgását, a vér és a speciális effektusok percét ugyanúgy befelé csinálták. Engedd be a megfelelőt . Ez nem történik meg Underworld: Rise of the Lycans , többnyire, de azon a helyen vannak jelei annak, hogy a karakterek érzelmeit figyelembe vették a forgatókönyv-vázlatok megrendelésekor.

A Viktor (William Nighy) mellett Lucian között élő apa/fia dinamika ügyes, főleg, hogyan reagálnak rá más vámpírok Viktor kastélyában. Amikor Lucian közbelép, hogy megmentse Sonja életét, akaratlanul is megtörve a Viktor iránti bizalmat, és szerelmi kapcsolatuk későbbi felfedezésével együtt. Underworld: Rise of the Lycans Több lesz, mint puszta akciókép a vámpírok körében. Empátia fokozatuktól függően bizonyos nézők szomorúságot érezhetnek amiatt, hogy a III. főszereplők a mozi harmadik emberi tevékenysége során meghaltak, különösen Lucian és Sonja. Egy probléma, amelyet soha nem magyaráznak meg, még mindig Alvilág: A likánok felemelkedése, az erkölcstelenség száma. Ha a vámpírok is halhatatlanok a vérfarkasok, hogyan és miért teszik?
kor? Lucian együtt halhatatlan, mégis megöregedett a Lycanthrope homora. Sonja is halhatatlan, de fiatalkorától vámpír nővé vált. Wisemannek McBride-on kívül a halhatatlanság logikáján kellett volna dolgoznia, mielőtt megpróbálna játszani és manipulálni valamivel, aminek állandónak kellett lennie.

Patrick Tatopoulos Underworld: Rise of the Lycans az induláskor megvalósítható mozi ebben a hibrid horror sorozatban. Ez nem váltja be a showtime ii teljes egészét a sorozat belsejében, pl Mátrix forradalom megváltotta a Mátrix franchise után a mélységes katasztrófa Mátrix újratöltve , de ez teszi őket szükséges . Ha az elején 2 Alvilág soha nem történtek kudarcok, Underworld: Rise of the Lycans nem létezne, ami szégyen lenne.

Értékelés : 8 /10

0 Tovább

Filmszemle Fast Furious (2009): Vin Diesel és Paul Walker újra találkozik

Talán a Universal Pictures meghallotta a kritikát, szinte versenyek indulnak, a történet a grafémafejlődéssel együtt végül meghalt. Talán a hitetlenség a sekély, elfogulatlan kommercializmusuk mellett A Fast a Furious mellett mozgásképek végre eljutottak hozzájuk pl. felesleges rapper cameók, filmzene sorok (még mindig jelen vannak) produkciós reklámmal (néma igazi ismerkedés, NOS!) később A Fast a Furious mellett: Tokyo Drift . Csak csodálkozhatunk, mit mondtak a Universal Pictures vezetői Chris Morgan forgatókönyvírónak erre a celluloidra. Tele van klikkekkel, Fast & Furious messze nem tökéletes együtt is múlt messze a legjobb befelé a sorozat. A cselekmény és karakterelemek felhasználása a 3 film kezdetétől, Gyors & Dühös eldobja az „ötlet utáni” körülményeiket egy történethez, a tényleges érzelmek mellett a következmények is. Noha nem minden részletük lényeges egy félig figyelemre méltó drámában, mégis ott vannak.

Gyors & Dühös áthidalja a szakadékot az offset celluloid között a sorozat korábbi celluloidja is, hátteret adva néhány karakterfoltnak, amely tájékoztatja a nézőt arról, hogy mi történt mások számára. Ebben benne van az Gyors & Dühös felülmúlja a franchise többi bejegyzését; ez a film azonban a korábbi filmek miatt fifty-fifty lehetséges. Gyors & Dühös ez az alapvető bosszú/lebuk a mozi, de mivel a néző a korábbi filmekben biztos szereplőket ismert meg, a közönség már ismeri múltjukat, személyiségüket, belső motivációikkal együtt. Mivel az eredet cselekményvonalai a múltba nyúlnak vissza, ez a film képes arra összpontosítani, ami a főszereplő sok (de nem mindegyikét) ismét összehozta.

Ne tévesszen meg attól, hogy az eddigi cselekményre helyezem a hangsúlyt, Gyors & Dühös rendelkezik minden olyan felszereléssel, amihez a rajongók és a sorozat ellenzői hozzászoktak: szűkösen öltözött, dögös lányok, becsukott seggképek, azonos neműek márkája (valahogy tényleg új a sorozatban), makulátlan import, bulizás modern autók körül , zúzós felfelé irányuló hangsáv, csupasz középső hangok, autókkal kapcsolatos tevékenységsorozatok, szex túl autóipari/szexuális eufemizmusok. Gyors & Dühös a párbeszédes jelenetek mellett bizonyos aktivitása során az r-rated kiválóságával határos Holtpont de sosem sikerül. mivel Holtpont komolyan vette magát, Gyors & Dühös van néhány káros, CGI-pillanat, amelyek eltérnek a kölcsönös érzéstől, a fizikától és a valóságtól. Gyors & Dühös sohasem magas képzőművészetnek szánták, hanem a belsővel együtt szórakoztatónak, hogy sikerüljön.

Dominic "Dom" Toretto (Vin Diesel) is Brian O'Conner (Paul Walker) a legbelül legfejlettebb karakter Gyors & Dühös . Dominic'sec elektromos áram helyzete relatable túl azonnal szimpatikus. Olyan érvelést és motivációt kap a tetteihez, amelyet bárki, aki mindig is szeretett vagy ragaszkodó volt valaki iránt, együtt érezhet vele. Dominic úgy kezeli befelé a gyászát, ahogy Bondnak befelé kellett volna A Quantum csendje . Amikor Dominic Gisele Harabo mellett ( Gal Gadot ) túl magányosak együtt Gisele-nek a vele kapcsolatos szándékai kristálytiszták, Dominic másról beszél, mire Gisele így válaszol: „Ez nem hasonlít rám.” Dominic valami ilyesmit vág vissza: „Ez a második, mert nem az.”

Az egyik logikai kérdés, amely bosszanthatja az okoskodókat, hogy O'Conner különleges ügynök miért nem kapott írásban Dominic'sec kegyelmet? Biztosan megvolt a gyakorlása a negyedik dimenzióval, és így a tőkeáttétel mellett az is meglett volna, hogy érvényességét egy külső ügyvéd megerősítette. A nézőnek nem szabad emlékeznie arra, hogy ezt a patch-et nézte Gyors & Dühös , amelyhez kapcsolódik, hogy a celluloid második nyitásának végéhez vezet, amely egy ötödik bejegyzést jelent a sorozat belsejében.

Justin Lin’sec Gyors & Dühös befelé a leginkább megalapozott és szórakoztató film A gyors és a dühös is sorozatszám. A korábbi filmekkel ellentétben Gyors & Dühös a puszta látványon túlmutató szinteken szórakoztat. Lehet, hogy a néző tényleg többet akar, mint amit a jövőben el akar kapni.

Értékelés : 8.öt /10

0 Tovább

Filmszemle: Az utolsó ház bal oldalon (1972)

Ahogy a gőz kezd emelkedni az ég felé, a dolgok állapota befelé halad Az utolsó ház bal oldalon letargikusan szivárogni kezd. Mielőtt a nyavalyás tárgymező kiforrna, Wes Craven a karakterek színes káderét mutatja be, és gyorsan kialakul a kapcsolatuk másokkal is. Ellentétben sok gőgös, nagy falutin horrorfilmmel, amelyek azt ígérik, hogy az emberi státusz csatornájába juttatják a nézőt, Az utolsó ház bal oldalon valójában szállít.

Az egyetlen legnagyobb ereje Az utolsó ház bal oldalon az, hogy a váratlan gyakran megtörténik az azonnali és a 3. felvonás során. Ez azért figyelemre méltó, mert a könyv múltbeli horrorfilmjeinek többségében azzal találkozol, amit megszereztél. Az események befelé haladnak Az utolsó ház bal oldalon hogy a néző soha nem lát közeledni, bal oldali ütést (bocsánat a szójátékért). Ez nem utal a nyavalyákból előugró tárgyakra és macskákra, hanem inkább az ártatlanok, Mari Collingwood (Sandra Cassel) és Phyllis Stone (Lucy Grantham) ellen elkövetett szadista tettekre utal. A baloldal utolsó háza . Nem ütéseket húznak össze, a szörnyű képzelgésekkel teljes szabadságot és teret kapnak a status quo megtámadására.

Legfeljebb a közepén van jelenet Az utolsó ház az utolsón ahol Mari a földön vergődik, hallhatóan nem élvezi magát. Nemsokára egy másik graféma feje, Sadie (Jeramie Rain) pattan be a képkockába, és a néző valószínűleg élni fog: „Ó, nem”. Craven mise en scene-je tökéletes a celluloid ezen szegmenséhez. Az említett felkiáltás azért jöhet szóba, mert a néző a legmerészebb képzeletében sem számított arra, hogy valójában mi is zajlik a jelenetben. Kinek jut eszébe, hogy valami szenzációs, briliáns és befelé lealacsonyító horror mozgóképet készítsen? Más jelenetek befelé Az utolsó ház az utolsón nem egyszerűen egyformán rejtélyes belülről, a kezdetek egyformán az volt ez a jelenet, de sokan ettől függetlenül emlékezetesek.

Vonatkozó Az utolsó ház bal oldalon sokkal inkább az erőszakot hirdeti, megfelelő a szomorú tetteket elkövető karaktertípusokhoz. A néző talán soha nem látott még valósághűbben megszúrt vagy megerőszakolt lelket ilyen nyálas ragacsoskodás mellett, mint ebben a filmben. Látod a
megsérti az áldozat arcát az ütések során, ami sokkal hitelesebbé teszi gyötrelmét. Ez különösen igaz az utolsó felvonásra Az utolsó ház bal oldalon . Ez a jel, hogy a néző szurkolni fog a bűncselekmények elkövetőinek, miközben érezhetővé válnak az őket átélő ragyogó érzelmek.

Wes Craven Az utolsó ház bal oldalon egy go past tier horror mozi, amely pontosan azt csinálja, amit ígér, és elborzaszt. A celluloid befelé növekszik. Borzalmas tettek minden pillanatban a celluloid nagyon hasonló a Toby Hooperéhez A texasi láncfűrészes mészárlás , de ahol az utóbbi finomabb, ott a régi a néző szeme elülső részében zaklatja erőszakosságát.

Értékelés : 8.v /10

0 Tovább