Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Filmszemle: A texasi láncfűrészes mészárlás (2003)

A texasi láncfűrészes mészárlás (2003) lehet, hogy az egyik legjobb horror remake, amelyet a néző látott, és a maga szilárd horrorfilmje. A néző az első haláljelenettől kezdve belesüllyed ebbe a filmbe, befelé ragadva a helyzet gyors homokjába, az egydimenziós szereplők befelé fedezik fel magukat. Erin (Jessica Biel) és Thomas Hewitt / Leatherface (Andrew Bryniarski) az egyedüli szereplők, akik bármilyen belső fejlődést is elérnek. A texasi láncfűrészes mészárlás (2003) , pedig meg van szórva, valamint újság-ritkán. Ha a néző látta Tobe Hooper második eredetijét A texasi láncfűrészes mészárlás vagy bármi legyen is a kisebb folytatásai közül, valószínűleg bevallják, hogy ez a „remake” volt a legjobb lejárati jelenet az összes közül. Az is durva, hogy a film mindaddig megtartja ezt a brutalitást, amíg az így keletkező holt törzset le nem kezelik.

A kamera pontosan úgy ácsorog, mint ahogy késik is, igaz a szörnyű pusztuláson. Hihetetlen amellett, hogy csavart, gyönyörű még. A nagy költségvetésű stúdiós horrorfilmeknek általában nincs bátorságuk ehhez, de ennek a filmnek igen. Ez A texasi láncfűrészes mészárlás 8

Ennek a slasher mozinak a soundtrackje az átlagnál magasabb, és befelé is sikerül eljuttatni a közönséget a A texasi láncfűrészes mészárlás (2003) és amit egyes szereplők érzelmileg átélnek. Ez nem Basil Poledouris filmzenéje Conan a barbár de tisztességes. Steve Jablonsky, ennek zeneszerzője A texasi láncfűrészes mészárlás , megfelelő munkát végzett, egyes esetekben nagyon jó feladat.

Olvassa el is:

Hoyt seriff (R. Lee Ermey) csak a borítón való jelenléte miatt visz hitelességet a képbe. Vidám, morbid, sértődékeny, szadista amellett, hogy befelé tekintélyes az első öt perc rejtőzködés negyedik dimenziója. A néző egyre jobban várja a megjelenését a képen, hogy pontosan rájöjjön, mit mond vagy tesz ezután.

A texasi láncfűrészes mészárlás (2003) első kétharmadának ragyogása és vére ellenére a terminál harmadosztálya többnek tűnt, mint egy cenzúrázott picayune-hulladék. A figyelmes nézői akarat szinte azonnal észreveszi. A mozgókép a véres feldarabolásokból nem fut bele a gonoszságba, figyelj, nem öl a gonosz. A gyors kameravágások felülmúlják a Hewitt második láncfűrészét. A vért és a vért a sikolyok mellett felváltják a szereplők ijedt tekintetei. Az utolsó néhány gyilkosság mind fedetlen, és a képen látható az intenzitás és az elektromosság emiatt.

Az MPAA miatt volt? Volt ez A texasi láncfűrészes mészárlás elérte a túlságosan kivérző vérre vonatkozó kvótát? A válasz ezekre a kérdésekre igen. A texasi láncfűrészes mészárlás (2003) NC-17 minősítéssel kellett szembenéznie, ha biztos haláljelenetek nem voltak tompítva. A válasz arra, hogy vagy sem A texasi láncfűrészes mészárlás (2003) minden kicsit szórakoztatóan végződött, ahogy az eredeti is minősített nem. Az új befejezés szórakoztató volt, de nem tartotta meg az eredeti második befejezés élét vagy intenzitását.

A vér és ennek a befejezésnek a hisztériája teljesen eltűnt, tisztán letörölték, mint a tábla belsejében a halottkém szerepét, majd a boncolás befejeződött. Marcus Nispel második A texasi láncfűrészes mészárlás (2003) a nagyság határán ingatag túlságosan visszariadt, mint egy ijedt kölyök, aki túlságosan félt elfogadni a zuhanást.

Értékelés : 8 /10

0 Tovább

Filmszemle Éhség: Kétségbeesett üzlet volt

Éhség az Ideiglenes Ír Köztársasági Hadsereg (IRA) és a brit hatóságok részvételével zajló politikai aktivizmus mellett egy áldozatközeli kép. Ez a mozgókép a felszínen. Az alatta lévő celluloid gyakorlatilag vezetést jelent, követendő példát állítva másoknak, és felfelé állva azért, amiben nagyon hiszel befelé. Éhség , ahogy a celluloid címe is sugallja, szinte egy éhségroham, amelyet az IRA múltbéli bebörtönzött tagjai a Her Felsége börtönlabirintusában (az észak-írországi zavargások idején félkatonai foglyok menedzselésére használt börtön) rendeztek, mivel a brit kormány megtagadta különleges kategóriás státuszuk visszaállítását. . Továbbá a rezsim akarata ne adjon nekik bármilyen politikai státuszt is, ugyanúgy terroristának és gyilkosságnak is tekinti őket. Rendkívül keményen bánnak velük a börtönben, ami utólag megerősíti ügyeiket a börtönön kívül is ötven-ötvennel jobban, mint akkor.

A fókuszjel Éhség Robert Sands (Michael Fassbender), az IRA önkéntese, aki kamaszkora óta hozzászokott, hogy azt tegye, amit egy adott helyzetben szükségesnek tartanak. Van egy csodálatos jelenet a 2d emberi tevékenység belsejében Éhség 8 . A legtöbb mainstream film nem engedi meg, hogy egy nőtlen, magányos jelenet a negyedik dimenzió ilyen hosszú hosszában folytatódjon, ami a független celluloidhoz hasonló előnyei. Éhség . Újabb bankjegy pillanat Éhség amikor Robert szülei meglátogatják őt a börtönben, és arccal felfelé zúzódik egy közelmúltbeli verés miatt a jelenleg zajló mosás tilalma miatt. – Jól nézel ki – mondja Robert az anyjának. – Te is, fiú – feleli gúnyosan –, akkor te sok vagy.

Kisebb szinten, Éhség szintén a Prison Maze-ben „bebörtönzött” valakire, Raymond Lohanre (Stuart Graham), az adott helyen lévő börtönőrre összpontosít. A legtöbb jelenetében nincs párbeszéd, olyan jól élne, ha lenne. Lohan jelenetei magukért beszélnek. Amit a foglyok ellen elkövet, az fizikailag és érzelmileg kimerítő. Mindennap elmegy dolgozni; ő a föld lefelé egy csapással távolabb, egy liliputi messzebbre az által, amit tett, és amit akar, hogy gyakoroljon.

Amit egyes nézők furcsának találhatnak azokban a légköri körülményekben, amelyeket az IRA-nak el kell viselnie a börtönlabirintus belsejében, az az, hogy nem teszik lehetővé, hogy még jobban bemutassák ezeket az időjárási viszonyokat. A kiszáradt ürüléket olyan mértékben szórják szét és szóródják át celláik falán, hogy a falak is elvárják, bár véletlenül csokoládébarnára festette őket egy alkalmazott, aki nem törődött a konzisztenciával. Ez is más kreatív intézkedések, hogy az IRA még az emberben is megtalálja a tiltakozás módszereit börtönőrei ellen.

Steve McQueen Éhség a celluloid legszélsőségesebb elkötelezettsége egy kampánynak, valamint a keresztény lelkesítők hagyományának, a mártíromságnak a befelé tartása. A börtönben szörnyű időjárási körülmények, valamint számtalan verés éri a meztelen IRA-t. Mindazonáltal ők maguk irányítják az életüket, és egyformán a tiltakozás befejező aktusaként is szolgálnak az őket és az őket irányító rezsimmel együtt otthont adó berendezkedés ellen.

Értékelés: 8 /10

0 Tovább

Filmszemle Ip Man: Donnie Yen újabb erős, de finom teljesítményt nyújt

Ip Man (ejtsd: Eep-Mun) egy harcművészeti celluloid, amely azon túl van, hogy valakit a harcművészetek előadására és gyakorlására motivál, mint aki megszállottja a harci jelenetek esztelen körhinta a minimalista cselekményrajz mellett. A padlója Ip Man hazavisz Kwangtungba, Foushanba, a harcművészeti kultúra „it” városába Kínában az 1930-as évek során. A negyedik dimenziós menstruáció alatt, konkrétan 1935-ben, a moziban a fő graféma, Ip Man (Donnie Yen), egy önállóan gazdag egyén, akinek egyetlen dolga a Wing Chun kung fu gyakorlása. Az Ip Man a Wing Chun lélekgyakorlója, ez teszi teljessé, ahogy a szörfözés tette tökéletessé Bodit befelé. Holtpont . Sok mainstream akciófilmben a cselekményük kész szeletekre épülő aktivitási szekvenciák köré épül, ahol befelé haladnak. Ip Man , ennek majdnem az ellenkezője. A Robert Foresthez hasonló, kevésbé járt útvonalon haladva Ip Man igyekszik elkerülni a harci versenyeket. 8

Ip Man szinte tévedésig alázatos: nem fogad be tanítványokat, akár hajlandók fizetni a gyámságáért, akár nem. Kezdetben az sem mindegy, mennyire méltóak az ő tanításaira. Életét a családjának és a testmozgásnak szenteli. Az Ip Man egyedül a belső szélsőséges helyzetekben használja sértően tudományát, ráadásul ilyenkor az Ip Man megmutatja, hogy rendelkezik rejtjellel ahhoz, hogy virtuálisan szerényen éljen, ha harcművészetről van szó. Bár az Ip Man nem önmagáért vagy személyes haszonért küzd, megküzd az elismerésért, legyen az az övé, a barátai vagy a közösségei.

A mozi végéhez közeledve Ip Man több mint érvényes érvvel kell megküzdenie: a japánok által tapasztalt brutalizmussal, valamint társai és barátai jogtalan lejáratásával. 1937-ben a japánok megtámadják Kínát a második kínai-japán háború során. Ennek az inváziónak köszönhetően gyakorlatilag mindenki a belvárosban nincstelenül, a gazdasági és kulturális események melletti elkeseredéssel együtt. Sok tiszteletreméltó személy, köztük Liao Mester (Chen Zhi Hui) Li Zhao (Lam Ka-Tung) rendőrfelügyelő is, teljesen idegen gyakorlatokat folytat, hogy tápanyagot helyezzenek el a családjuk táblázatos tömbjén ebben a depressziós negyedik dimenziós kataméniában.

Ez igaz Ip Man-re, akinek fizikai munkát kell végeznie az élete felé fordított időre, és le kell állítania azt a tevékenységet, ami az energiatakarékosság érdekében pofonörömet okoz számára, Wing Chun. Az Ip Man nem az egyedüli karate, aki ezzel a nehéz helyzettel szembesül. A többi harcművészet-rajongónak is lehetőségük nyílik arra, hogy azt csinálják, amit szeretnek Miura (Hiroyuki Ikeuchi) japán tábornoktól, hogy rizst biztosítsanak maguknak és a sajátjuknak.
egyetértenek a legjobban. Ezekkel az „eljegyzésekkel” az Ip Man egy mély sarokba fordul életében, mind belsőleg, mind külsőleg. Az intuitív valószínűleg sejtheti, hogy ez a két változás mit jelent. A mozi területén kívül ezek a változások sok ember második életének menetét változtatták meg, 1 jó ismert harcművész belső tárgy.

Wilson Yip második Ip Man egy ügyes harcművészeti celluloid egy rendkívüli harcművészeti nagymesterről. Ip Man nem minden esetben szakértő Rettenthetetlen de a használatát szolgálja. A harcművészet történetének egyik fontos alakjára hívja fel a nézők figyelmét.

Értékelés : 8 /10

0 Tovább

Filmszemle Inside (À l’intérieur): Ez a film felkavaró, erőszakos és véres

Belül ( À fifty’intérieur ) egyike a gyakorlatilag izgalmas, undorító, provokatív, valamint mestermásolatú horrorfilmeknek, amelyek a képernyőn való póz mellett valaha is készültek. A néző manusa soha nem emelkedik felfelé a szájához vagy a szeméhez jobban, mint amikor nézi Belül . Belül ’s hátborzongatósága hasonló a remake-hez A domboknak szemeik vannak A hírhedt „Trailer Scene” megsokszorozódott a kitartottakkal együtt Belül ’s egész utolsó ii cselekmények. Sok beteg úton valóban felülmúlja a „trailer jelenetet”. Ahogy Ali G. mondaná: „Sokat tartsa be.” Az író/ügyvezető, Alexandre Bustillo ügyvezető igazgatónak, Julien Maurynak is bármilyen horror elismerést kellene adnia, amiért a képernyőn megjelenő morál mellett az ízérzék külső tartományaiba is belemegy, és a horror-megfelelőség mellett a konvenciót is rombolja. A nézőt állandóan meg fogja lepni az erőszakos, extrém fokú erőszak, valamint a mogorva góré, amely Keménycukor a rajongók összerezzenek. Van egy-két pillanat befelé Az ördögök elutasítják ahol a néző a legrosszabb dologra gondolhat, ami megtörténhet, ráadásul így ténylegesen találkozik vele, elrejtőzik. Ban ben Belül , a néző, aki rendelkezik a megfelelő kreatív (vagy demens) hallgatással, kétségtelenül többször is eszébe jut. Ez különösen a film jelentésének főszereplője, Sarah (Alysson Paradis) miatt van így. Sok dologra emlékezhet a néző, aki nem akarja, nem történhet meg Sarah-val, mert a baba a hasában van. Mindegyik együtt fordul elő, majd néhány. Sok „gumpling” kellett hozzá, Rubynak minden darabja Hideg hegy azt mondanám, hogy a nők jelentését a horrormozi kesztyűn keresztül helyezzük el, valamint Alexandre Bustillo ügyvezető igazgató sohasem rándul meg, a szadizmus rétegét továbbadva. Az antagonista, La Femme (Beatrice Dalle) cselekszik, bár figyelmen kívül hagyhatta, hogy Sarah úgy gondolja, hogy a betlehemezésnek az igazi huszonnégy órás periódusát adja. Mint kiderült, a La Femme törődik egy nagy üzlettel.

Hatalmasságukat nem éli meg egy ma dolgozó amerikai ügyvezető igazgató, aki képes eltitkolni azt, amit Alexandre Bustillónak sikerül. Ha vannak, soha nem élnének elég bátran ahhoz, hogy így gyakorolják. Ennek nem a veleszületett gyávaság vagy a hiány vagy a képzelet az oka. Ez a szoba belsejében lévő 800 font súlyú főemlős, az MPAA miatt van. Az MPAA soha nem engedné meg a celluloid használatát a tanulmányi területeken Belül R-besorolással a vásznon, hagyjuk magányosan a mozi főszereplője között. A celluloid automatikusan NC-17 besorolással élt, vagy lefelé vágták, amíg nyugodt gyerek lesz, azaz egy normál amerikai horror mozi. Szerencsére a moziban tapasztalható szélsőséges erőszak miatt ez nagyon valószínűtlen Belül az Egyesült Államokon belüli, csekély, bádogbádogdoboz-verzióvá alakítják át, ahogyan sok külföldi nagyság tette korábban.

Megemlítik a belső horror-lore hogyan A texasi láncfűrészes mészárlás ennélfogva megdöbbentő és hátborzongató volt, hogy egyes bemutatók során valóban barf-táskákat adtak ki. Az erőszak tehát elsöprő befelé Belül , hogy a gyenge gyomrúak némelyike ​​nem csak hányingert szenved el, néhány akarattal abbahagyják a nézését, és teljesen kivonják magukat a filmből. Minden özönvízszerű erőszak ellenére ott van i azonnal befelé Belül ezt nem igazán érzi a márka, különös tekintettel egy bizonyos fegyver burkolt romboló képességére. Ez azonban elvezet egy majdnem F.U.B.A.R. szembesítéseket, amelyeket a néző elfogadhat, amit valaha látott. Ez egyike azoknak a hangosan beszélő pillanatoknak, amelyeket korábban említettünkegyidejűleg a szájrepedésig felfelé érkező manus kíséretében. Együtt nézni, majd a mozi borzalmas fináléjához ez az, ami teljesen felkavaró, ráadásul önmagában is kiszorítja. Azonban még egyszer visszahívtok valamit, ami nem tud olyan jól megtörténni, mint ahogyan az történik. Ez egy ötlet; egy olyan vezetés, amely befelé halad a néző caputjának hátán, amiről azt hiszik, hogy létrejöhet, de soha nem akarat. Igen.

Alexandre Bustillóé Belül egyike a szinte pusztító és felkavaró horrorfilmeknek, amelyeket minden alkalommal készítettek. A horror torony csúcsa mellett halad Az ördögűző , a filmek közelében elképzelhetetlen képsorokat tartva távol maradjon, valamint soha ne közeledjen.

Értékelés : 8.5 /10

0 Tovább

Filmszemle Gran Torino: Eastwoodot ismét amerikai ikonként alakítja

Gran Torino egy celluloid a rasszizmusról, a mentorálásról, valamint a múltunk démonainak legyőzéséről. Clint Eastwood az arcával éppúgy viselkedik, mint a többi képességével Gran Torino túl duzzadt, hogy tanúja legyen. A felszínre hoz egy hasonló agressziós alkotót, amelyet egyik legjellegzetesebb karakterében, a San Francisco-i rendőrkapitányság felügyelőjében, Harry Callahanben mutat be. Piszkos Harry . Eastwoods grafémája be Gran Torino Walt Kowalski egy koreai háborús veterán, akinek a felesége meghalt. A temetésén derül ki személyisége. Nehezen örvendeztethető homo, fiai, Mitch Kowalski (Brian Haley) és Steve Kolwalski (Brian Howe) ezt tanúsítják. Walter hisz Amerikában amellett, hogy amerikait vásárol. Harcolt az amerikaiért, de megvan a hadiállapotból származó M1 Garand félautomata puskája. Hasonlóképpen több mint 30 évig dolgozott egy Ford autógyártó gyártási munkában, valamint segített megépíteni legértékesebb tulajdonát, egy 1972-es Ford Gran Torinót Cobra Jet Engine-rel.

Walter környéke alantas, túlnyomórészt hmongokká válik (a nép Dél-Vörös Kína hegyvidéki régióiban, valamint Vietnam, a Laoszi Népi Demokratikus Köztársaság és Thaiföld egymás mellett fekvő területein lakik), amit a koreai háború alatt szerzett tapasztalatai miatt utál. Walter nem segít abban, hogy a hmongok segítették az Egyesült Államokat Vietnam idején azzal, hogy harcoltak, hogy megakadályozzák a működését Ho Si Minh-ösvény (egyéb műveletekkel) a Viet Cong mellett. Waltert teljesen érdekli, hogy kire hasonlítanak, és kire hasonlítanak. Nem bírja, hogy a hmongok némelyike ​​elkezdte benépesíteni a taposóhelyét is, némelyikük szinte ő is hasonlóan érez. során Gran Torino , a néző a legvalószínűbb, hogy a leghosszabb diatribes-eket hallja majd jól-közelben a hmongokat, amelyeket hallottak. A néző nem biztos, hogy tudja, hogy a faji szidalmak litániájának fele mire hivatkozik, vagy miből származott, ráadásul nem is vágyik rá. Ha azt nézi, ahogy Walter kiköpte őket, az a szórakoztatási érték mellett Walter grafikai szimbólumát is növeli Gran Torino .

A hangneme Gran Torino megnövekszik, amikor Walter egyik szomszédja, Thao Van Lor (Bee Vang) segítségére jön. Ez az incidens Waltert a Van Lors kegyébe hozza más hmong szomszédaival együtt. Walter kívülállóból egy szempillantás alatt őrangyallá válik. A Walter és Thao (aki minden apró Varangyra hivatkozik) közötti emberi kapcsolaton keresztül éli meg Kolwalski a személyiség növekedésének igazi pillanatait, a változással együtt, amelyen minden valószínűség szerint egy meglehetősen hosszú negyedik dimenzión ment keresztül. Olyan szintre vált, hogy a 3. okirattal Gran Torino , ő mentorálja Thaót, és növekszik, hogy tisztelje őt a kimondott nővére, Sue (Abney Her). Walter felfelé ívelő létét kedvesebben fejezi be Thao nagyobb egyetértésével, mint ain fiaié.

Amikor a Van Lorokat zaklató banda cselekményei, amelyeket Walter korábban meghiúsított, a családi egység elleni utálatos erőszakos cselekményekig fajulnak, Walter az, aki „válaszol” mind a várt, mind a várt módon. váratlan módokon. Van egy pillanat befelé Gran Torino ahol a mozi maradékát, ami elmúlik, sajátosan a csúcspontot, egy „véletlen” jelenetben befelé adják a közönségnek, valamint figyelmen kívül hagyják a nézetlenek. Ez a perc megmagyarázza a csúcspontot egy eszköz belsejében, vagy az anti-csúcsot minden egyes darabig, amellyel valamilyen hatalom találkozik, Gran Torino szóval ez nem egyformán ilyen meglepetés.

Clint Eastwoodé Gran Torino egy unalmas film, de belül egy gyakorlott ügynökség. A néző időt kap arra, hogy megismerje a karaktereket, a mentorálás érlelésén túl, hogy Walter kötődése a Van Lorhoz megerősödjön. Gran Torino egy teljesen eltérő ügynökséget vehetett volna át, beleértve a végét is, de úgy döntött, hogy az útvonalat kevesebbet kell megtenni.

Értékelés : kilenc /10

 

0 Tovább

Filmszemle A birkózó: Személyes tönkremenetel története

A birkózó Hasonlónak tűnik Randy „The Ram” Robinson, azaz Robin Ramzinski (Mickey Rourke), egy profi bunyós emelete, de valójában sok szőnyegtestvérének is ez a padlója. A birkózó Ez az a saga, amivel sok profi bunyós szembesült, akik prominens, felismerhető sztárok és ismert nevek voltak az lxxx másodperc közepén. Némelyikük kemény életet élt, családjuk és testük is szenvedett egy kis eseményt.

Randy dicsőséges koráról álmodik, a nyitólapban, poszterben és magazincikkekkel együtt igazolt fénykorokról, valamint a hozzájuk való visszatérésről. A furgonja és a mobil lakása körüli gazdagságának és presztízsének emlékei hemzsegnek. Most a belső valóságban él, egy olyan valóságban, amely szinte kevésbé foglalkozik azzal, aki korábban volt.

Valószínűleg évente több százezer dollárt is keresett, hatalmas arénákat árulva az egész országban, a The Ram egy szupermarketben dolgozott minimálbérért, valamint hétvégente birkózási időt töltött be a középiskola nézőterén. – Ó, mennyire elestek a hatalmasok. Randy második életében nem minden emlékeztet arra, milyen messzire zuhant befelé népszerűsége, presztízse és gazdagsága. Cassidy, más néven Pam (Marisa Tomei) egy egzotikus táncosnő a Cheeques nevű sztriptíz társasági klubban, és Randy is szemmel tartja őt. Egy hosszú kapcsolat során Randynek és Cassidynek túl gyakran akadtak barátok a munkán kívüli életükhöz. Cassidy szintje néhány szempontból tükrözi Randy másodpercét. Mindketten ragaszkodnak egy olyan iparághoz, amely az éretleneket részesíti előnyben, és amelyhez évek óta nyugdíjba kellett volna vonulniuk. Mivel gazdasági okok miatt nem kaptak, vagy nem tudnak, kénytelenek elviselni a szórványos, de folyamatosan növekvő valóságellenőrzéseket. A „Hell inward the Cell” kaliberű birkózójáték után egy életet megváltoztató incidens után Randy felkeresi elidegenedett lányát, Stephanie Robinsont (Evan Rachel Wood). Kezdetben ellenálló és óvatos múltja kudarcai és hiányzásai miatt, Stephanie hazárdjátékot ad neki, és elkezdi megnyílni neki. Noha egész életében csalódást okozott neki, mégis van olyan hivatala, amely emberi kapcsolatot szeretne az apja között.

Végig A birkózó , A Ram állandóan azzal szembesül, aki szemben ki volt. Ez elkezdi megterhelni a költségeket, felemészti a telefon külső értékének érzését. A dolgok állapotát nem segíti túl egy sértegetés mellett bölcs ügyvezető igazgatója a szupermarketben. Randy itt dolgozik.
összejövetelek más birkózók között, akik testüket a fiatalokkal együtt adják a sportnak.

Randy élete a híváson kívül teljes sajnálat, valamint fokozódó bánat, a telefonban ő egy Isten, akit csodálnak és tisztelnek. A rajongói az i család, akik mindig ott vannak a számára, nem számít, mi. Ők az a családi egység, amely kizárólag a legjobbat látja befelé Randyben, és jelenléte soha nem engedi lefelé az életükben.

Darren Aronofskyé A birkózó egy ügyes szelete az emberi szintű elmondásoknak, nagyon hasonlít az övéhez Rekviem egy álomért . Mickey Rourke képes volt Randy „The Ram”-t egy létező, elgyötört lelkű halandónak bélyegezni, mert a döntései és a hibái is, amelyeket akaratlanul is elkövet az életében. Hibás emberi lény, más, mint a mozi, amelyet belülről ábrázolnak.

Értékelés : kilenc.öt /10

0 Tovább