Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Filmszemle Redbelt: Egy harcművészeti oktató fulladásban találja magát

David Mameté Redbelt a brazil jujitsu harcművészeti divatjának szinte tiszta és spirituális oldala. A vörösöves egy harcművészeti öv, „amely nem tud élni a rendes rangsorolással. Fenntartva van amellett, hogy a dagadó főigazgatói rangot jelöli.” Redbelt A sztárok, valamint Mike Terry (Chiwetel Ejiofor) követése mellett a Jujitsu gyakorlatilag mindkét oldalát oktatja tanítványainak, akik közül az érintett fél győzedelmeskedik a konfrontációban, amellett, hogy magát a képzőművészeti formát tiszteli. Ez bármit jelenthet, attól kezdve, hogy megmutatja tanárának a kellő megtiszteltetést, annak elismeréséig, hogy több van, mint a harci képességek felajánlása és megszerzése. Terry jómódú díjharcos lehet, ha akar; végül is feketeöves a Jujitsuban, de úgy gondolja, hogy a versenyek a képzőművészetnek számítanak. Terry úgy véli, hogy a Jujitsu közel valamivel több, mint 2 ellenfél közötti játékvezető. Terry lelkes hite a Jujitsu spirituális és tiszta oldalában, hasonló hitre sarkall másokat is, különösen a tanítványait. A hiedelem becsületet szül azzal a szándékkal, hogy ne gyalázzák meg tanárukat vagy egyetemét, a Southside Jujitsut. Ban ben Redbelt , ez az erős hit tragédiához vezet, ugyanúgy, mint egy Akira Kurosawa filmben.

Tévedés ne essék, ez nem egy feltűnő harcművészeti film, amelyet a Pang Brothers egyik koreografált (John Machado csinálta a koreográfiát, ráadásul a celluloidban is van irodája). Igen, ezen a helyen harcművészeteket is magában foglaló küzdelmek zajlanak, de ezek sokkal reálisabbak, mint amennyivel feltűnően találkoznátok celluloidon, ami egyszerre az erősségük és a gyengeségük is. A nézőnek igazodnia kell reális, fakó természetéhez. A filmsztár, Chet Frank (Tim Allen) nevében beavatkozva Terry egy szinte idegen, amorális földbe kerül, ahol egy bizalmas természetű egyént felfelé rágnak, és kiköpnek. Amint ez a kiválasztás megtörténik, Terry Laura Black (Emily Mortimer) ügyvédhez fordul. Black hálás Terrynek, amiért megmutatta neki az egyik tanítása igazságát: nincs olyan belső állapot, amely elől ne menekülne. Mindig van menekülés.

David Mamet rajongói ismerik színházi hátterét, ráadásul filmjei megvan a maguk egyedi párbeszédmódja. Redbelt semmiben sem különbözik, de mégis többnek tűnik, mint kereskedelmi forgalomba hozott, valamint elérhetőnek, mint néhány korábbi erőfeszítése, mint pl. spártai . A Mamet párbeszédablak felfelé van elöl és középen a kiindulási pontnál Redbelt ("Javítsd a helyet."), de úgy tűnik, a film harmadlagos felvonásaival együtt a perc alatt visszavonul. Mamet rajongói ezt kiábrándítónak érzékelik, mivel a filmjeivel kapcsolatos párbeszéd a filmjeinek legvonzóbb jellemzője. Következésképpen, mivel a párbeszédpanel nem a központi elem befelé Redbelt , a néző alapértelmezés szerint a mozi egyéb aspektusaira koncentrál, például a cselekményre és az akciósorozatokra. 

David Mameté Vörös öv egy dráma, amely a harcművészetek földjén belül, a díjharcok mellett zajlik. A legtöbb rendező egy celluloidot készítene a harcművészeti versengés jeleneteiről és a drámáról. Mamet nem olyan, mint a többi rendező, szintén az utóbbi utat választotta.

Értékelés : vi.5 /10

0 Tovább

Filmszemle Huang Shi gyermekei: ismeretlen területre utazik

Huang Shi gyermekei egy emeleten jól csinálod, amit sokat kell, amit élni kell tenni egyszerűen az lettél te sok az egyetlen én azon a helyen, hogy ón. Ez a mozi nem közel áll ahhoz, ami Ön, hanem az, amit sok tin megélhet, ha a felhívás feljön veled együtt a vizsgálatra.

Huang Shi gyermekei 1938-ban, a japán üzlet idején kezdődik a Vörös Kína belsejében George Hogggal (Jonathan Rhys Meyers), a Nagy-Britannia riporterével, aki a háborút fedte le. Hogg szeretné lefedni azt, ami valójában zajlik a háború alatt, azokat a történeteket, amelyekről nem számolnak be. Miután kollégájával, Barns-szal (David Wenham) besurran egy forró zónába, nem azzal az álcával, hogy a Vöröskereszttől orvosi segítséget hozzon, Hogg sokkal többet lát és hall, mint amennyit megalkudott. Hogg szemtanúja a kezdetektől fogva népirtásnak és súlyos háborús bűnöknek, aminek következtében majdnem megöli, ha nem a kínai lázadók vezetőjének közbelépése miatt, az idézett Chen Hansheng (Chow Yun Fat) által.

Hansheng profilaktikusan akarja tartani Hoggot, és elviszi Lee Pearsonhoz (Radha Mitchell), egy ausztrál ápolónőhöz, aki a felháborodottak mellett költségmentes orvosi ellátásban részesíti a kínai lázadókat. Pearson befelé viszi Hoggot egy árvaházba, egy régi épületbe, ahol szülő nélküli gyerekek laknak, és egy hajdani nőtlen nőre vigyáznak. Hoggnak ezen a helyen kell maradnia, az új gondnok mellett. Ez a jelzés benne Huang Shi gyermekei ahol az elsődleges cselekmény kirajzolódik.

Ahelyett, hogy az események szélére állna, ahelyett, hogy csupán tudósítana róluk, Hogg hivatalba lép, és zsebre vágott szegmenst módosít belőlük. Hogg easy, a közöttük eltöltött idő alatt, olyanná válik, amilyennek az lx árva gyerekek azt feltételezik, hogy elvisel és boldogul. Ő lesz az oktatójuk, a szolgáltatójuk, a nemző alakjuk, de ami a legfontosabb, a barátjuk.

A tanulmányok során Huang Shi gyermekei , a háború néhány fizikai túl mentális borzalma látható. Megmutatják a nézőnek, hogyan változtatják meg az embereket, személyiségüket a háború eseményei, hogyan találkoznak önmagukkal és az őket körülvevő Földdel. Ez a metamorfózis látható Hogg belsejében, de még világosabban az árva Shi-Kai-ban (Guang Li), egy arisztokrata fiúgyermekben, aki látta, hogy családja brutálisan brutalizálja a korábbi lényeket a szeme láttára. Shi-Kai életének ezen perce után már nem volt fiúgyermek. Az érettség, valamint a létező Föld rideg valósága számtalan darabra zúzta serdülőkorát. Shi-Kai, metaforikusan szólva, Humpty-Dumpty lett, amellett, hogy soha többé nem élhetett együtt az irodában, ahol volt vagy javította.

Amikor Hogg, Hansheng, Pearson és az árvák úgy döntenek, hogy megteszik a 3 naptári hónapos túrát a hóval borított Liu Pan Shan-hegységen egy beszélgetés után, amelyet Hogg Mrs. Wanggal (Michelle Yeoh) folytatott, Hogg mennyire megnőtt az árvák többségének gondozásában. jól példázza azt a hosszúságot, ameddig ő akarja, hogy megvédje az életüket. A kezdő újságírás, valamint az, hogy mindent megtegyen egy sztori megszerzéséért, Hogg prioritásai közé tartozik az életben, de túlmutat a harmadik fokozaton. Huang Shi gyermekei , megkapta a védőnőit.

Roger Spottiswoode Huang Shi gyermekei nem a valaha készült legjobb háborús mozi, és nem is tervezték, hogy az legyen. Ez egy szint egy nagyobb történetben, egy szintes háború következményei a társasági klub legkisebb tagjaira, valamint egy homo harca, hogy megvédje a lábát.

Értékelés : 7.5 /10

0 Tovább

Filmszemle Hancock: Ez egy teljesen más film lesz

Hancock egy celluloid, amely kezdetben egy repedező eredeti szuperhős-celluloid, amely túlságosan más szemszögből kezelte kanonizált műfaját, mint a legtöbb szuperhősfilm előtte. Ez is egy meggyőző előfeltételt hozott az asztalra. Mi van akkor, ha a szuperhős filmjében szereplő szuperhőst nem szerették vagy nem imádták azon a közösségen kívül, amelyet szolgált, és nem is védte? Mi van, ha a szuperhős egy kicsit szorongatja a társasági klubot, amit lakóháznak hív? Így Hancock indult és zseniális volt. Azonnal eljegyeztem az alkoholista John Hancockot (Will Smith), akit áthat az erő, a repülés túlságosan sebezhetetlensége. Felsőbbrendű ember .

Hancock egy emberi lény, aki folyamatosan próbál magának ártani, és olyan helyzetekbe sodorja magát, ahol lelkileg bántalmazva élhet. Azért iszik, hogy tompítsa érzelmi sérelmét, ami sok Anonim Alkoholisták számára ismerős körülmény. Nem törődik sem a megmentett emberekkel, sem önmagával. Azért csinálja, amit csinál, mert ez az, ami ő, ez belülről szól a feladatleírásában.

Az első emberi akció során Hancock , Szerettem a film szellemes párbeszédét is. Mary Embrey (Charlize Theron) csodálatos volt a piketteléshez. Ray Embrey-vel (Jason Bateman) feleségül vett átlagos nőt alakít, akinek Hancock megmenti az életét, és ez az ón alig fedi be a Hancock iránt érzett megvetést, azt a pusztítást, amelyet a férfi okoz az Egyesült Államok törvényei iránti durva semmibevétele mellett. .

Amikor Hancock úgy dönt, hogy „bűntettei” miatt a börtönbe költözik (ahol a film legviccesebb pillanatai mellett a legviccesebb pillanatok is előfordulnak), amellett, hogy dühe és alkoholfogyasztása miatt tanácsadásra jelentkezik, a mozi elindult valahova, ahol nincs más szuperhős. film, tudtommal korábban is járt: egy szuperhős pszichológiai segítséget kapott amellett, hogy csoportos tanácsadást kapott a korábban átélt érzelmi traumára. Arra vártam, hogy ezek a sorozatok átmenjenek, és Hancock kilátó szinte megnyíljon. A jelenetek jól fel vannak lőve (Hancock keresztbe tett kézzel ül), ráadásul arccal felfelé ón találkozik a kellemetlenséggel. És éppen amikor Hancock kezd megnyílni a csoport felé a múltbeli kiterjesztéssel, a közönséggel együtt, Hancockot kihívják a börtönből egy tevékenységsorozat miatt. Hallottam, hogy közel a hangszín megváltozik Hancock korábban láttam a mozit, és ez az a perc, amikor ez megtörténik. Peter Berg rendezővel, akivel együtt voltam, igaza volt az eredeti funkció mellett egy igazán nagyszerű darabnak, hogy úgy döntött, hogy befelé egy hagyományos hollywoodi akciófilm javára szegődik, a lassú cselekménycsavar mellett egy káros, értelmetlen is.

Vincent Ngo és Vince Gilligan forgatókönyvírók elfogadhatták ugyanazt a textíliát, de más módon, amikor a hangjegyváltás megjelenik, és folytatta a Hancock között kezdték a mozit. Hancock folytathatta a terápiát, teljes börtönbüntetéséig ott is maradt, majd még VII. évvel szabadult is. A felszabadulás után Hancock sok ember ragaszkodását nyerte volna el, és ugyanilyen jól begyűjtött volna néhányat Marytől, még ha csak a föld alatt is. Hancock még mindig vonzódhatott Maryhez (elvégre Charlize Theronról van szó), és a mozdulatokat is megpróbálta megtenni rajta. Ahelyett, ami a filmben történik, Mary visszautasíthatta volna szexuális előmenetelét, és elment volna. Mary el tudta fogadni, és olyan rosszkedvűen nőtte ki magát Hancock tiszteletére, amit ő aranyoz és a földgömböt. Olyannyira el tudta ezt hinni, hogy amikor Kenneth „Red” Parker Jr. (Eddie Marsan), Man Mountain (David Mattey) és Matrix (Maetrix Fitten) kilép a börtönből, és Hancockot is észrevették a gyengélkedő ágyában kb. hogy halálra puskáztassa, Mary befelé lépked az elejére, a puskafúvásokat a mellbe viszi Tummal együtt, megmentve Hancock életét a saját rovására. Hancock azt kiabálja: „NEM!” együtt, és így elküldi a rosszfiúkat minden egyes lépésében a filmben. Mary halála miatt, aki túlságosan áldozatot hozott érte, Hancocknak ​​ez az utolsó lökése, hogy a teljes kört összehozza, és megszerezze azt a szuperhőst, akiről tudta, hogy megvan benne az élet. Mary temetése van, amelyen Hancock is részt vesz. Aztán Hancock magányosan látogatja meg a sírját, törekszik annak felfelé tartására most, valamint sok éven át befelé a túlvilágon (nem öregszik), mielőtt elrepülne, hogy megvédje metropoliszát, amely ma már biztonságosabb identitás az életben. Vége.

Peter Bergé Hancock nagyra emlékeztet. Éjszakai Shyamalan Törhetetlen befelé, hogy mindketten a semmiből épült szuperhősök (nincs képregénykötet származás), bár Törhetetlen sokkal reálisabb módon tette. Bergnek valami igazán vagány volt a kezében, mint Shyamalan, eldobta. Shyamalan megcsinálta Törhetetlenek Végül ii perc, ahogy Berg is megtette közben Hancock az egész 2d fele. Szégyen. Úgy ítélem meg, hogy elviszem figyelni Sötét ember még egyszer, néhány másik mester "szuperhős" kép azt mutatja, hogy más Hancock , beváltja ígéretét.

Értékelés : hét /10

0 Tovább

Filmkritika Batman Gotham Knight: egy közepes filmnek felel meg

Batman: Gotham Knight egy vi szegmensű animációs mozi, mindegyiket egy eltérő ázsiai származású rendezővel rendezték. Az animációs vonal, mind a befelé irányuló grafikus szimbólumok is körülvesznek, belül, ez a fél tucat szegmens meghaladja az animációs üzem vonalvezetését az összes Batman Animated sorozatban, Batman: A képzelet maszkja az összes többi Batman animációs filmet is. Az előtér és a háttér nem később a gondolatokon; minden kis ötlet pózt bevállalnak, mint az animációs karakterek, ami rendkívül ritkaság az amerikai animációban.

A legtöbb szerepet ezen a helyen a folytonosság az egyes szegmensek között, bár a kötőszövet egy része apró. A legtöbb szegmens a növekvő ellenségeskedés, valamint a Gotham City-i orosz maffia és az olasz maffia közötti gyepháború körül forog. A Shoijiro Nishimi által rendezett, Josh Olson által írt és a Studio 4C után készített „Have I Got a Story for You” több, mint egy különálló szegmens, amelynek nincs látható kapcsolata a többi szegmens között. Úgy tűnik, hogy ennek a szegmensnek a fő célja az volt, hogy bemutassa, hogyan élhetnek különböző emberek, ha ugyanazt a tárgyat, jelen esetben a Batmant (Kevin Conroy) nézik, de ennek eltérő értelmezésein futnak át. A „Have I Got a Story for You” iv. szereplői közül három találkozik Batman egy eltérő aspektusával: szárnyra kelő erejével, gyors mozdulataival is szinte sebezhetetlenségével. Ezek a szempontok gyönyörűen jelennek meg a Batman eltérő változatai között, amelyeket ebben a szegmensben kelt életre.

A Futoshi Higashide mellett rendezett „Crossfire”, amelyet Greg Rucka mellett írt a Production I.G producerrel, a Gotham City rendőrség főbb bűnüldöző egységéről szól, arról, hogy mi történt a Narrows-szal, az oroszok közti gyepháború mellett. mint az olaszok. Ennek a szegmensnek az érdekessége az volt, hogy a néző megismeri James Gordon második (Jim Meskimen) manus által kiválasztott detektívjeinek 2 darabját, valamint néhány túlságosan szép aktivitási képsort. A Hiroshi Morioka által rendezett „Field Test” című filmben a forgatókönyvíró: Jordan Goldberg és a producer a Bee Train, a Wayne Industries érdekes felidézése, Lucas Fox (Kevin Michael Richardson) jelenléte és okos humorérzéke. Az ebben a szegmensben bemutatott Batman Azrael Batmanjére, valamint a „Rendszer” által generált denevérbeállítására emlékeztetett. Bepillantást nyerhetünk Batman második önzetlen elkötelezettségébe is, hogy megmentse az életet, és befelé törekedjen a jogász keresésébe. A Yasuhiro Aoki mellett rendezett „In Darkness Dwells” című filmet David S. Goyer írta és a producer a Madhouse, és a Jonathan Crane, azaz a Madárijesztő (Corey Burton) mellett Waylon Jones, azaz Killer Croc is foglalkozik.

A Toshiyuki Kubooka mellett rendezett „Working through Pain” című film, amelyet Brian Azzarello, valamint a Studio 4°C készítette, bemutatja azokat a fájdalomkerülési technikákat, amelyeket Bruce Wayne Bharatban tanult meg. Kezdetben azt hittem, hogy ez a leggyengébb szegmens, de miután többször láttam, rájövök, hogy valójában ez az egyik legerősebb, és a legtöbb elmondható, hogy mitől derül ki Batman. A „Deadshot”, a Jong-Sik Nam rendezője, Alan Burnett írója a Madhouse-szal együtt, a szegmens Batman: Gotham Knight amit kezdetben a legjobban élveztem. Úgy tűnik, Madhouse'sec mellett kell gyakorolni Ninja Scroll szintén Vampire Hunter D: Bloodshot , anime a listámon v Nélkülözhetetlen animefilmek, amelyeket meg kell nézni , létezik 2 kedvenc animációs filmem a negyedik dimenzióból. A „Deadshot” belsejében lévő animáció csúcsminőségű, a múltbeli alakzatok által generált effektusokat is mutatja. Ez az a szegmens, amely megérdemli a saját celluloidját a gondolataim szerint. Floyd Lawtonnak (Jim Meskimen) alias Deadshotnak tragikus múltja van (például Batmannek és Killer Croc-nak), és bárcsak teljesen feltárták volna. Ennek a résznek az írása is pompás, de ez igaz az „In Darkness Dwells”-re és a „Working through Pain”-re is.

Batman: Gotham Knight nem egy ügyes celluloid, mert a privát szegmensei is durvák. Amikor bekerülsz egy szegmensbe, az véget ér, nem olyan hirtelen, de véget ér. Gotham Knight sokkal erősebb lenne, ha egy folyamatos történet lett volna, nem pedig enyhén összekapcsolt szegmensek. Batman: Gotham Knight szórakoztató, animációja üdítő, de egyformán narratív, hiányzik belőle az a kohézió, amely emlékezetessé tenné.

Értékelés : hét.v /10

0 Tovább

Filmszemle Súlyos láthatóság: szeptember 11-i terrortámadás a Pentagon ellen

Súlyos láthatóság A film majdnem a Pentagonon játszódó terroristát 9/11-ben, majd a támadás utáni nyomozást. A nyomozás és a film középpontjában Stanley Kruter (Paul Cross), az amerikai hadsereg őrnagya áll a Pentagon számviteli részlegénél. Mivel Kruter őrnagy jelen volt a Pentagon belsejében a támadás napsütéses napján, természetesen a legtöbbször tanúságtételre hívják, amit abban a huszonnégy órás időszakban látott. Kruter őrnagy azt mondja, hogy látott egy repülőgép szárnyát az ablakán az épületbe, de a film alatti folyamatos visszavillanásokból a néző azonnal megtudja az ügy igazságát. „Elfogadnám, hogy nem láttam volna” – hangoztatja az őrnagy állandóan, amikor arról kérdezték, hogy valóban látta-e, ahogy a repülőgép eltalálta a Pentagont. Hamarosan Kruter őrnagy megkérdőjelezi emlékeinek érvényességét, és azt is, hogy miért közmondás, ami ő közmondás. Andrew Porter (Dennis Kleinman), az American Airlines 757 s-es lezuhanását nyomozó újságíró pontosan ugyanazokat kezdi kérni Kruter őrnagytól. Kruter őrnagy eleinte ellenálló, mélyen szereti a földjét, de a kérdések a feltételezett válaszokkal együtt sokkal hitelesebbek számára, ha a kétes hivatalos verziót látják.

A magja Súlyos láthatóság a Kruter őrnagy, valamint az ő figyelemfelkeltő növénye. Ez a mozi legérdekesebb aspektusa az információcseppekkel együtt, szinte az előtte, alatta és utána történt összeomlás. Mivel Kruter őrnagy magányos közlegény, megtartja magát, és gyakran befelé ír magába, feljegyzi gondolatait, reményeit és kétségeit azon a helyen. Kruter őrnagy naplójában egy közlegénynek ír, aki szavaival segített meghatározni a földünket, segített formába önteni azt, ami ma. Bár furcsa, hogy Kruter őrnagy „Thomas”-nak írja magazinbejegyzéseit, az sem kizárt, hogy a katona mellett egy hazafi is ilyen nagyra becsüli ezt az egyént.

Ahol Súlyos láthatóság a legszórakoztatóbb, ezért a néző a múltkor úgy néz ki, hogy a korlátok, amelyekkel ennek a zsebméretű költségvetési celluloidnak vitatkoznia kellett, az ix/11-i Pentagon eseményeinek alternatív elmélete. Minden hivatalos jelzés ellensúlyozott egy helyettessel. Érvényességüket azonban a legtöbb ember nem fogja megerősíteni vagy cáfolni, mivel nem fér hozzá a katonai gépek nyilvántartásához vagy hardveréhez. Ez az oka annak, hogy az író/rendező Paul Cross megteszi a nehéz terheket a néző számára ebben a tekintetben, és segít legitimálni a riporter Porter sec állításait a Pentagonban az ix/xi időszak során zajló események alternatív láncolatára vonatkozóan.

Súlyos láthatóság nem fogadja el más 9/11 filmek csillogása mellett a simítást, köpést ( Világ Üzletközpont , 51-es járat ), de jobban emlékszik rá, mint a fent említett filmekre. Nagyjából megkérdőjelezi az Egyesült Államok kormányának kettősségét, azt a repülőgépet, amelyet a Pentagon elleni támadásban használtak ix/11-én, valamint a kormány épülete elleni támadás egyéb lehetséges indítékait. Súlyos láthatóság kíváncsivá teszi a nézőt, bármit is, ami egy tisztességes összeesküvés celluloid kell.

Értékelés : 6 /10

0 Tovább

Filmszemle War, Inc.: kaotikus kísérlet a politikai szatírára

War, Inc. egy politikai szatíra gyakorlatilag a háború természetéről, Amerika viselkedéséről más országokban egy katonai gépezet konfliktusa előtt és után, termékelhelyezésről, a CIA-ról, logókról és gyilkosokról. A befelé létező Föld War, Inc. egy marketingtanár álma. A marketing iv. pontjai: a termék, az ár, az elhelyezés és a gyártás a teljes egészében elterjedtek War, Inc. Ban ben War, Inc. ’s kitalált földjét, országokat a háborúkban és konfliktusokban vívó embereken kívül privatizáltak, valamint vállalatokat vettek birtokba. Következésképpen ezen a helyen mindenhol a cégek logói vannak bevakolva, és mindenhol egy kereskedelmi termék is megvásárolható. A katonák a fagyasztva szárított kávé csirkedarabot rágcsálják, társasági jelvényt viselve. Bárki, aki részt vett egy marketing tanfolyamon, felismeri, hogy ebben a moziban hatalmas mennyiségű márkaépítés létezik a kitalált cégek és szervezetek számára. A tankokon hirdetések vannak, a Humvee-kon, az épületeken minden.

War, Inc. a kitalált Turagistan állam belsejében játszódik, ahol BrandHausert (John Cusack) az Amerikai Egyesült Államok régi alelnöke (Dan Akroyd) mellé küldik. A hivatalban lévő alelnök és a mozialatt a Tamerlane nevű társaságot vezeti (okos utalás a 14. sz. századi török-mongol Nyugat- és Közép-Ázsia nagy részének hódítója), aki profitált az alelnöki hivatalból, a részével való visszaélés mellett vádat emeltek, majd minden vád alól felmentették. A Brand USA Expo kereskedelmi bemutatójának álcája alatt Tamerlane szponzorál. Hauser egy bérgyilkos, aki amellett, hogy iszik forró szószt, viszi magával, ami valahogy képessé teszi arra, hogy megküzdjön múltjának kellemetlen emlékeivel. Hausernek semmissé kell tennie a Tamerlane fő kihívóját, Omar Shiefet (Lynbomir Neikov) Turagistanban, és ki kell zárnia.

A kiállítás ad otthont a közép-ázsiai popsztár, Yonica Babyyeah (Hilary Duff) házassági szertartásának is. Az biztos, hogy a celluloid belsejében az egyik legtöbbet emlegetett közeli jelenet, amikor Babyyeah (említése felbecsülhetetlen) a Blow You Up című videoklipjét rögzíti. Az ének inkább hisztis, mint jó együtt több mint valószínű, könnyebben hallgatható a jelenet közben zajló események miatt. Babyyeah vakmerően nyíltan próbálja megütni Hauser szexuális részvételét. A Babyyeah néhány figyelemre méltó popsztár egybevont, komikus kötetes változata, amely egy vállalati csomagba kerül, és tökéletes az ilyen típusú celluloidokhoz. Természetesen a tanulmány alatt egy igazi lánya van a csomagolás alatt, de ezt soha nem tudhatná meg a strici, márkás, túlszexuális szikrariporter, Natalie Hegalhuzen (Marisa Tomei), aki helyesen tulajdonítja Babyyeah-t.

Mindazért a megfontoltságért, ami belejött War, Inc. , a film flip-flop a létezésből egy komoly szatíra és egy könnyed tevékenység-vígjáték is (transz-combcsont amputáltak táncolnak musicalben, cserelábak mellett, amelyek ugyanabból a földi aknák textíliájából készültek, amelyek lefújják szerves lábukat Ez egy példa a vertikális integrációra, amely egyes állkapcsokat elvarázsol, másokat szótlanul hagyva). A hegalhuzeni reakció a kabaréra és annak szánalmas résztvevőire az egyedüli reális a jelenetben. Ez és az a tény, hogy a belső aknákhoz hasonló ötvözetek bizonyos mesterséges végtagok belsejében használatosak. War, Inc. kezd egy tisztességes ho-hum minden darabig elsüllyed az ain szatirikus elemeinek súlya alatt. A pillanat közepétől a felvonás és a harmadik rész egésze is hasonló ahhoz, hogy egy ostoba, élettel teli rajzfilmet nézzen, ahol a cselekmény túlzottan logikája önként ugrott ki az ablakon.

Egy plot jel történik a kezdete felé War, Inc. azt hittem, hogy őszintén élek, de ezért elvetettem, mint nagyon valószínűtlen. A harmadik emberi akció során War, Inc. , a feltételezett cselekményjelről kiderül, hogy teljesen igaz. Egyike azoknak a körkörös, sütőben sült, minden pontnak összekapcsolt hollywoodi cselekménypontoknak, amelyeket korábban láttál. Valószínűleg ez vezetett a tanult levonásomhoz az első otthonban. Miután kiderült, néhány néző biztosan azt gondolja: Ó, öröm! De igen, ez igaz.

Minden befelé, Joshua Seftel War, Inc. Elszalasztották az esélyt, hogy a háború üzletét, az utólagos újjáépítés jövedelmező folyamatát a vállalatok mellett gúnyolják, nem egyszerűen Amerikában, hanem a Föld körül.

Értékelés : 6.öt /10

0 Tovább