Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Filmszemle The Fourth Kind: Láthat idegeneket a házából

A negyedik fajta egy nagy sikerű idegenrablásos film, belülről dokumentumfilm keretben bemutatva; amely igyekszik inkább zavarni és annyira elborzasztani. Szereplők Dr. Abigail Tyler ( Milla Jovovich ) is August seriff ( Will Patton ). Bár Pattontól várható, ez lehet a legjobb alakítás, amit a néző láthatott Jovovichtól. August seriff a film elterjedt jeleneteiben a düh, a félelem és a terror között járja a finom dolgokat. Megijedt a megmagyarázhatatlanon, ragaszkodik a rendőrséghez, valamint a racionalitáshoz, hogy kilépjen az olyan helyzetekből, amelyek kívül esnek a normális magyarázat iránytűjén. Úgy tűnik, alig tudja magába olvasztani fokozódó érzelmek özönét, és folytatja önmagát, és a megmagyarázhatatlan alatt tör ki. August seriff érzelmi és lelki állapota egyben tükre is annak, ami Dr. Tyler néhány betegével történik.

A negyedik fajta az atmoszférikus homály és hangszerelt, baljós tapasztalatokkal együtt rendelkezik a X akták tv-sorozat epizódja egy igaz történet mellett, az emberrablás kémiai eleme mellett, amely eddig nem látott mestermásolat-divat Tűz az égen . A nőtlen mintegy egyedi túl meghatározó kémiai eleme A negyedik fajta a „valóságos” felvételek keverése a mozi közbeni újrajátszás mellett. Rendező/író Olatunde Osunsanmi a tévékészülékek első néhány évadának egyik legjobb elemét veszi át 24 szintén Kill Bill , az elválasztó képernyők, amellett, hogy bemutassa őket, hogy mi történik a belső „létező” életben Dr. Abigail páciensei számára a különböző viharos jelenetekben A negyedik fajta , közel drámai pillanatokat vagy hipnózisos munkameneteket foglal magában. Ennek a filmes technikának az a ragyogása, hogy az „igazi” felvételek és az újrajátszások valójában felerősítik egymást. Jókora esetekben az archív, „létező” felvétel izgalmasabb a szemlélő számára, mint annak újrajátszása.

Azóta nem Emily Rose ördögűzése vajon a néző látta-e egy PG-thirteen horror celluloidot ilyen intenzíven. Nincs vér befelé sem moziban még így mindketten foglalkoznak ijeszteni szinten egy jó splatter fest vagy Kínzás Horror soha nem tudták elérni, valamint előre elfoglalták az élet kioltásának találékony módjait.

A bankszámlának 3 jelenete van benne A negyedik fajta : az első kezdet az első hipnózissorozat a moziban, amelyben Dr. Tyler 1 betege, Tommy ( Corey Johnson ), amikor a seriff átjön Dr. Tylerhez a 2. hipnózis után, akkor is, amikor Dr. Tyler lánya, Ashley Tyles ( Mia McKenna Bruce ), eltűnik. Ezekben a jelenetekben befelé erős színészi játék van A negyedik fajta , potent much to vonzó a közönség. A legtöbb horrorfilm, ellentétben Árva , képtelennek tűnik ezt is megvalósítani meglepő, hogy egy PG-xiii horror mozi konzervdoboz. A reménytelenség túlságosan is félelmet kelt benne egy ilyen ügynökség során A negyedik fajta hogy a nézői hatalom valóban szomorú a képernyőn megjelenő karakterek miatt. Mikor az utolsó negyedik dimenzió, amelyet mindannyian szorongatónak éreztek a karakter belső helyzete miatt, egy horrorfilmes show? Az enyém volt, amikor láttam Wolf Creek (azon a helyen hatalmasság akadt mások is, de az a horrorfilm kilóg a figyelmemből).

Olatunde Osunsanmi 's A negyedik fajta egy horror kép nem egészen a szintjén Jelek de lehet, hogy a hozzá legközelebb álló mozi él (befelé a forgatókönyv minősége a színészi játékkal együtt), mióta az a mozi elhagyta a színházat. A negyedik fajta egy nívós horror mozifilm, amely ó-ezért-röviden amellett, hogy egy pillanatra visszapattan a figyelemről, valamint ticker, valamint nem a néző öklendező reflexéről.

Értékelés : 8.öt /10

0 Tovább

Filmszemle: B-13. kerület Luc Besson készített mozit

Luc Besson készített mozit, kerület B-xiii (rendezte Pierre Morel ), egy szöveges kötet útmutató arról, hogyan kell az invenciózus aktivitási sorozatokat az ón mellett elvégezni, amikor kreatív elmék állnak mögöttük. Mint sokan közülük Besson tevékenységi filmjeit ( 8 1 és 2 illusztrációként), B-13 rendelkezik az összes flash, ingyenes energia mellett a hip-hop negyven hangsávot meghaladó zenével, amelyekre várnátok.

A cselekmény messzemenő, John Carpenter végtelenül felsőbbrendűjétől kölcsönzött elemeket Menekülés New Yorkból , Halálos iramban soros és változatos zenei videóforrások. Egy volt bűnöző körül forog ( David Belle ) túl rejtett rendőrtiszt ( Cyril Raffaelli , a Jet Li-től Kiss of the Dragon ) befelé egy kormány befelé nyitott párizsi kerületében 2010-ben, ahol a kábítószer-kereskedelem mellett a bűnözők is uralkodnak. Egy drogkirály ( Bibi Naceri ) a volt bűnöző ellopta a „termékének” egy részét, ráadásul elküldi a szinte megbízható gengsztereit, amelyek közül az egyik K2, eljátszva T. ony D’Amario , hogy visszahívja. Belle fanyar nővére a filmben, eljátszotta a múltat Dany Verissimo , végül behozzák a képbe a show konstrukciójába egyformán kiegyenlítik a volt bűnözőt. A B-tizenharmadik kerület eredményeként kapott cselekménye általános amellett, hogy minden apró háttérkitöltést bevezet a mozi számos akciósorozatához, beleértve az emlékezetes i-t, a Parkourt, egy olyan sportágat, amelyben szabadon mozoghatunk egy természetes területen, amelyet Belle segített kitalálni. közel 2 percig tart, és nem sokkal ezután kezdődik a mozgóképes show bajnoki sorozata.

Hirdetés  

Kerület B-13 , mindenhol ismert Banlieue 13 , Tizenharmadik körzet vagy 13. kerület , egy fizikai mozgókép-show, olyannyira, hogy a szükséges színészeknek amellett kellett lenniük, hogy fizikailag gibe együtt fejlett harcművészeti ismeretekkel rendelkezzenek. A színészeknek, a múlt néma celluloid testvérei között, sok jelenetben testükkel és arcukkal kell emberi cselekvést végrehajtaniuk. B-13 . Természetesen tanulmány, befelé egy ilyen jellegű hiperrealitás popcorn film, azon a helyen mindig a kötelező csinos lány, akinek az a fő feladata, hogy szembenézzen a csinos folt nemléttel a főszereplő/antagonista cselekmény vagy padlóív jelentős részével. Ez volt a példa mindháromra A Fast a Furious mellett túlságosan lefilmezi az összes kiadott klónt ( Nyomaték ) a világra. Ez nem a példa Dany Verissimo . Ahelyett, hogy Belle-nek, a B-tizenhárom vitathatatlanul mestersztárjának adnánk „a ciklust” egy alapvető sorrendben, inkább Verissimo kapja. Ennél az egyedülálló sorozatnál puszta szitacukorból tényleges résztvevővé válik a moziban. Belefoglalása a fricskába nem tart sokáig mindegy, valamint rövidesen háttérbe szorul, mint a tehetetlen, valamint a bugyi nélküli (találkozni fog) leányzó befelé „nukleáris” szorongásaként.

Pierre Morel ’s kerület B-xiii ez mindhárom A gyors és a dühös is a filmek nem, ötletesek. B-tizenhárom minden benne van, amit ezek a filmek nekik (vagy ellenük, az érzelmeitől függően): egydimenziós karakterek, dögös autók, dögös csaj(ok), autókkal kapcsolatos akciósorozatok, stúdióba csomagolt filmzene, egy hős győzedelmes döntése kiegészítés egy nyitott befejezéshez. Ami Morel B-xiii Ehhez az MTV által befolyásolt képlethez az tartozik, hogy soha nem ad időt arra, hogy megfigyelje ezeket a műfaji közös vonásokat (vagy hiányosságokat). Kerület B-13 egy gyors tempójú tevékenységi rohanás az elejétől a végéig.

Értékelés : 8 /10

0 Tovább

Filmszemle: Bad Liutenant: New Orleans kikötője

Egyformán megkülönbözteti magát Nicholas Cage duzzadó tehetségéről, és arról, hogy az ón az inkonzisztencia miatt a celluloidokat káros mélységekbe merítheti, Rossz hadnagy: Kikötő: New Orleans az a „rossz” zsarufilm, ami meg is tartható. Az embrió után Terrence McDonagh ( Nicolas Cage ) Frankie Donnerfelddel ( Éva Mendes ) szereplői részben megtestesülnek (a filmben szereplő karakterek közelsége), a mozi elveszti eszközeit, majd újra oda-vissza találja, hogy megtöltse a hüllőkről és felduzzadt a szükségtelenül hosszú üzemidő mellett.

7 Rossz hadnagy: Kikötő: New Orleans kevesebb pizzázással és lánggal rendelkezik, mint a hasonló, erkölcsileg kompromittált Rick Santoro De Palmában. Kígyó szemek . Bár sok személyiségjegyük egyenrangú, Santoro karakterstruktúrája McDonagh-val együtt aktualizálódott, és inkább hasonló részeknek tűnik, semmint jó ötletnek.

Amilyen merev és megkínozzák McDonagh testét, olyan ez a celluloid részleg, míg mások egyformán menstruálnak, amikor McDonagh bekerül a zónába, ügyes zsaru lesz (ha a helyzet úgy kívánja), vagy visszaél a dominanciájával (amikor a kábítószer-szükség kell). maradandóan sérült háta miatt, vagy amikor cowboy rendőri taktikát alkalmaz). Az egyik ilyen jelenet azt mutatja be, hogy áthúzza egy éretlen igát, miután kilépnek egy szórakozóhelyről. Ha egy éretlen ikertestvért lefelé rázza a kábítószerért, az egy kukkoló kiruccanássá válik, ahol egy gazdag társasági ember megmutatja, hogy egy jó minőségű külső bádog borítékolható, szaggatott belső teret zár be. A jelenet csúcspontja az, amikor McDonagh kéri Tinát ( Katie Chonacas ) bántalmazták-e, stb. befelé utalás arra, hogy miért drogozik, amellett, hogy valami gagyi dolgot csinál a parkolóban közte, versenytárs idegen, hogy elkerülje a kábítószer-birtoklás foltját. ( Kyle Russell Clements ), úgy játszik, mint egy gyorsan kitalált, de hatásos vígjáték a háttérben.

Val Kilmer ’s tehetségét egyáltalán nem használják ki Rossz hadnagy: Kikötő: New Orleans . A sorok szavalása is sztárerőt ad a mozinak, de soha nem hoz létre emlékezetes jelenlétet a képernyőn vagy grafémát. A hibáztatást nem lehet teljes egészében rászedni, mivel a celluloidban nagyon sok rejtett ideje van, és a grafémáját korábban a forgatókönyvíró írta. William Finkelstein .

A bűnözői élet közönséges megvetése a rosszindulatúakkal határos Rossz hadnagy: Kikötő: New Orleans de ha a New Orleans-i zsaruk szemével nézzük, akik már mindent láttak (beleértve az elképzelhetetlent is: a városi illetékek törését, a vízbe ömlő metropoliszt és az utcákon befelé úszó holttestet), a mindennapi terepen érezhető romlottsággal együtt, ez az empátia-hiány több mint érthetővé válik.

A befejezés a Rossz hadnagy: Kikötő: New Orleans a hollywoodi nevetségesség nagy sétányán rappelnek, amely teljesen független a film maradványai között. Az 1 jelenetben az egyik ezt követően ezek közül néhány más eset is előfordul, a film érvényességével együtt lefelé megy egyik utána a másik is.

Werner Herzog ’s Rossz hadnagy: Kikötő: New Orleans bizonyos esetekben túlságosan elnéző mozi, belső igény a vágásra (ami a Stone-nak kedvezett Sándor ) és élesebb szerkesztői szemmel. Noha a Cage-művelet mellett szakszerű, sőt néhány pillanatnyi írást is bedugóznak, ezek nem elegendőek ahhoz, hogy az egész filmet végigvigyék elnyújtott futási idején. A film nézése közben a néző ereje úgy érzi, mintha a kibővített vagy ügyvezető rendezői vágást nézné. Rossz hadnagy: Kikötő: New Orleans nem pedig a színházi változat.

Értékelés : 7 /10

0 Tovább

Filmszemle: The Proposition által Nick Cave

Filmszemle: The Proposition által Nick Cave - A javaslat ez az elbűvölő Nyugat, amelyet csak kevés nyugati mutat be. A filmben szereplő karakterek nem mesterségesen koszosak. Ezek az emberek mocskosak. A vizet elsősorban a növényekhez használják a refre mellett kizárólagosan. A legtöbb ember második foga sárgás színű, mivel a fogkrémet a közösek nem tekintik egyformán szükségesnek, csak a felső fogak tartanak gyöngyházfehéret. Ez a túlságosan is valósághű feldolgozás, ami most már a film második futási idejében is feltűnik, ami külön is készíti el.

A javaslat A főszerepben Guy Pearce alakítja Charlie Burnst, a The Burns Gang frissen nyugdíjba vonult tagját, amelynek élén bátyja, Arthur Burns áll, aki Danny Huston mellett játszott. A The Burns Gang mellett elkövetett szörnyűség után Charlie-nak rengeteget együtt kellett hagynia a bandát, és magával vitte öccsét, Mike-ot is. Charlie Burns morális dilemmája valóban visszafogott, de semmi sem bírta, amin együtt ment keresztül, maradt még benne némi emberség. Emiatt a vér szerinti testvére által elkövetett bűncselekményeket a bandája mellett már nem tudja behozni. Charlie-t és öccsét végül megcsonkítja és foglyul ejti a hadsereg, akiket emberi tevékenységükre is ugyanúgy a rendőrség, mint az 1880-as években az Ausztrál Nemzetközösség külterületén, ahol ez a szint felkészült. Charlie-nak alkut ajánl Stanley kapitány, akit Ray Winstone alakít. A Winstone második konfliktusban lévő kapitánya, aki a legteljesebben lekerekített grafikus szimbólum befelé A javaslat azon kívül, aki a legnagyobb érzelmeken megy keresztül.  

Nem térek ki részletesen arra, hogy ez az ajánlat mit takar, de a kapitány úgy látja, hogy ez a végső büntetés Arthur ellen a Hopkin második családja ellen elkövetett szörnyű bűnök miatt. A karácsony napja még soha nem volt baljóslatúbb, mint az, ami december 25-én Mike Burns mellett Charlie-ra is vár, ha a felajánlott alkut nem fogadják el. A The Burns Gang'sec bűnténye miatt Arthurt Stanley kapitány múltjában minden esetben „Utálatosságnak” emlegetik, és később, amikor Arthur lazán beül a székbe, a „családi egység” egyik tagja megerőszakol valamilyen más grafikus szimbólumot. egyetértenek abban, hogy ez a leírás nem áll messze az igazságtól.

  A javaslat korántsem tökéletes képbemutató vagy Clint Eastwood másodikjának következő megjelenése Megbocsátatlan . Kottája időnként megugrik, és lábbal is elvonja a figyelmet, mivel néhány jelenet alatt érezhetővé teszi jelenlétét. A pozitív oldalon A javaslat durva, rendíthetetlen erőszakot, valamint néhány emlékezetes mellékszereplőt kínál. Az egyik egy Jellon Lamb nevű fejvadász, akit John Hurt mellett játszott, aki a The Burns Gang-et követte a negyedik dimenzió nem titkolt összegéért. Hurt’sec graféma bejárta a földet, és fejlett didaktikáját mutatja be a párbeszédben és az általa készített irodalmi hivatkozásokban.

John Hillcoat'sec A Propositio n az a western, ahol a hozzáértő srácok rossz dolgokat csinálnak. Gyilkolhatnak együtt és szerezhetnek vele együtt, mert ők a törvény. Ez lehet az egyik legfontosabb eleme annak, hogy miért ilyen rémálmok a rosszfiúk. Annyira aljasnak kell lenniük, hogy kibírják a klubot, amelyben vannak, együtt a zord környezettel. Lamb Charles Darwinra hivatkozik az evolúcióról szóló elméletével együtt, amikor Charlie Burns ül lefelé. A megfelelőbb hivatkozás Darwin természetes kiválasztódási tétele lett volna.

Értékelés : vii /10

0 Tovább

Filmszemle Az ördög háza: iskolai horrorfilm

Az ördög háza egy egyszeri iskolai horrorfilm, amiben minden rendben van. A film zenei hangja egy hatvan korszak horror celluloidja, valamint egy élénk ötlet-löket, a film úgy van megalkotva, hogy ha ez is a negyedik dimenziós periódusból származna. A bajnoki sorozat (a római számok is mind) meghatározzák az antik horrorfilm zenei hangját Az ördög háza -vel együtt kimosott mozikészlet egészíti ki. Azonnal eszembe jutott a szimulált, korabeli szeletelőzetes Nem tól től Grindhouse (2007), miközben ezt a mozit nézte. Mindkettőt úgy építették meg, hogy egyformán nézzenek ki, bár évtizedekkel ezelőtt készültek. A producerek tulajdonképpen befelé figyeltek a részletekre Az ördög háza , egyenesen lefelé a nagy tégla kazettás lejátszókhoz, gyorséttermekben papírtányérok, kóláspoharak, a forgó telefonokkal együtt.

A film kezdete után a néző pillanatnyilag elfelejtheti, hogy egy 2009-ben készült filmet néz. Ennyire teljes az illúzió a hatásossággal együtt.

Nincsenek olcsó lökésvágások vagy hangos zajok, amelyeket ijesztgetésre terveztek. Ebben a celluloidban nincs kínzási borzalom. A néző hihető horrort és hihető állapotot talál (a horrorfilmek korában ez a celluloid állítólag az irodája). A főszereplő Samantha Hughes ( Jocelin Donahue ), rokonítható, mint a legtöbb horrorfilmes hősnő, akik végül rendkívüli helyzetekben figyelik meg magukat. Ez a film elején hirdetett állapot sátáni kultusz. Jocelin útja során meglepetések érik, mely lényeket reméli a kultusz nyerni minden aljas tevékenységével. A néző valószínűleg nem fog vele találkozni, mert a fifty-fifty soha nem utalt rá egészen a végső jelenetig a film belsejében.

Jocelin még korábban kitalálja, hogy az állapota nem megfelelő, a finom horror elemek kezdenek feltárulni. Hamarosan bennük reked, látszólag elszakadt a társadalom egyensúlyától, és látszólag aljasságot gyakorolok. Jocelin a negyedik dimenzióban is kimehetett a háztartásból, amellett, hogy lefelé haladjon azon az úton, amelyen barátnője, Megan vitte haza ( Greta Gerwig ). Hosszú túrát élne meg; esetleg órákat, de tudta gyakorolni.

Ezenkívül a harmadlagos aktus kezdetén egy percnyi szentírási zavar is megjelenik. Jocelin a lehető leghamarabb ott akarja hagyni bébiszitter fellépését, amikor egy pizzázó jön a megrendelt pizza közé, odaadja a pénzét, elveszi a pizzát, és becsapja az ajtót az arcába. Miért nem kéri meg tőle, hogy vigyen be a városba, és távolodjon el a hátborzongató helyzettől?

A befejezés a Az ördög háza az egyik legmegrendítőbb, amit a műfajban láttam, prefektus párja ahhoz, ami azt eredményezte. Egyszerű, elegáns, letisztult is. Nincsenek nagy robbanások vagy cselekményfordulatok. Természetes véget ér.

Ti West ’s Az ördög háza nem tökéletes mozi, de majdnem tökéletes menses slice horror celluloid. Az ördög háza gyakorlatilag egy származású celluloid az elektromos áramú horrorkép műfajához. Ez egy tompa égő, ellentétben a szokásos bevillanással a serpenyőbe, kiégett horrorfilmekkel, amelyek mellett jelenleg a nosotrókat is áldják.

Értékelés : kilenc /10

 

0 Tovább

Filmszemle A sötét lovag:Christopher Nolan

Christopher Nolan sec A sötét lovag egy majdnem tökéletes szuperhős celluloid. A szuperhős, Batman az utolsó celluloidból fejlődik ki, és személyes felismerésekhez közeledik. Az alvilági Batman-harcok a törvénysértő harcok elkeseredettségéből adódóan több mint veszélyessé válnak, és egy felfoghatatlan gonosztevőt szül, amellett, hogy a csapásokkal szembeni bátorság egy lehetséges példája.

A sötét lovag , hasonló legtöbb folytatást megtámasztott nagyobb gyártási költségvetés, befelé felmagasztalt divat kezdődik egy pazarul fellőtt (IMAX kamerákat használtak) bankrablással. Ez mégsem az Ön szokásos banki cégrablása, ami nem érhet meglepetést, amikor kiderül, hogy milyen figyelem jött létre. A kirabolt bank sem hétköznapi banki aggodalom, hanem maffiabank. A letéti pénzintézeti rablást azért szervezték meg, hogy az építészt a Gotham Cityben tartózkodó összes maffiafőnök részvételére irányítsák. Ez az építész nem más, mint The Joker (Heath Ledger).

James Gordon hadnagy (Gary Oldman) és Harvey Dent körzeti ügyész (Aaron Eckhart) foglalkozik a letéti pénzintézetek kirablásával és annak következményeivel. Dent legutóbb megnyerte a választást, hogy megkapja Gotham City regényét, a District Attorney-t, a kampány szlogenje mellett: I Believe inwards Harvey Dent. Beszéd közepén A sötét lovag Másodszor egyértelmű, hogy Gotham City nagy része hisz Harvey Dentben, köztük Bruce Wayne is. Wayne arra vágyik, hogy Rachel Dawes (Maggie Gyllenhaal, korábban Katie Holmes alakította) között éljen, amellett, hogy nem egyedül tekinti Dentre Gotham törvényes énekesének, de egyúttal egy módnak arra is, hogy ne legyen Batman, és Dawest kérjen magának. Mint minden ügyes és bankszámlát érdemlő romantikus drámában, a dolgok nem egyformán megtervezettek. Ez is az egyik A sötét lovag ’sec erősségeit. Ahogy a Joker mondja a moziban: „Minden a tervezés szerepe.”

Hirdetés  

A Joker a legizgalmasabb eleme A sötét lovag . A néző csak arra vár, hogy tegyen valamit vagy mondjon valamit, ahogy csak tudja. Ez az a higanyos Joker, aki a jelek szerint egyedül létezett a Batman képregényekben: halálos szociopata és főbűnöző. Ki más tudna varázstrükköt végrehajtani a ceruza között, és vakuval együtt eltüntetni egy ilyen bűvész között? És ez a Joker egy nagyszerű padlómegmondó, ugyanolyan jó, és szinte a mesébe ejti azokat, akiket bezár, arról, hogyan szerezte az arc sebhelyeit. Szónoki technikája igazán intenzív, a hallgatót megrázkódtatástól, esetenként bántástól is áthatja.

Harvey Dent, akinek kezdetben úgy tűnik, nincs jelentős szerepe belül A sötét lovag , kiderül, hogy az egyik legimportáltabb karakter a filmben. Egy peres nyomozás miatt, amelyet Dent az események előtt folytatott befelé A sötét lovag A belügyi osztály munkatársaként Dent gyanít valami jóformán Gordon'sec egységre, amiről kiderül, hogy teljesen igaz. Ez a Gordon szerepének belső megítélésének hiánya nagyon sokba kerül Dentnek, mind érzelmileg, mind fizikailag. Eckhart valóban eladja Dentet és azt, amin keresztül megy. A közönség jól látja Dent második nézetét, ellentétben The Joker másodikjával, valamint az anarchia iránti igényét.

Bruce Wayne, a spektrum ellentétes vége, éppúgy mutatja meg éjszakai vonalának fizikai állapotát, mint a Gotham's Dark Knight. A legtöbb ellenféllel, akivel a múltban szembesült, tudta, hogyan kell alkudozni. Amikor a Joker megérkezik Gothamba, Batman belülről néhány kínos helyzetbe kerül. Hogyan lehet megállítani valakit, aki hasonló a Jokerhez, anélkül, hogy kioltja az életét? Hogyan lehet megfélemlíteni Gotham City bűnözőit, amikor jobban félnek a Jokertől, mint a tiédtől? E nehézségek megoldása több, mint ok A sötét lovag kiemelkedik a többi képregény alapú film közül.

Az emberi elem, amivel együtt játszadozva, befelé bökött Pókember 1 a kettő mellett, teljesen befelé kell viselkedni A sötét lovag . A helyzet azzal kapcsolatos, hogy feláldozza valaki másnak a második életét, hogy tehermentesítse magát, amellett, hogy mennyit utazna élve. Együtt van megírva, az őszinteség mellett eljátszott, nem tűnik mesterkéltnek, hanem hitelesnek, ami a jelenetet még erőteljesebbé teszi. Ez az egyik legfinomabban megírt jelenet A sötét lovag és a legvalószínűbb a korai, pozitív zümmögés, amit a film szerzett. Ez és a Ledger-féle művelet, a lehető legjobb időpont egyeztetés és sajnos a terminál, nagyon hasonló Brandon Lee'sec belül A Varjú .

Azt észleltem, hogy a tempó Batman kezdődik jobb volt mint A sötét lovag ’s, és hogy a kesztyűs harci jelenetek sokkal hatásosabbak voltak az utóbbi moziban. Ban ben Elkezdődik , Batman gyorsan, lopakodva vette be a lefelé tartó ellenfeleket A sötét lovag kiharcol befelé a nyitott és a harcok lelassításával együtt. Talán ez egy belső válasz volt a nézőknek, akik valójában nem látták Batman minden ütését Batman kezdődik amellett, hogy hangot adnak véleményüknek a iii évvel ezelőtti tényről.

Christopher Nolané A sötét lovag nem olyan parafa folytatás, mint Idegenek vagy A keresztapa ii és szerintem nem is a legjobb szuperhős mozgóképsorozat folytatása X-Men ii egy szűkebb mozi, mellette amend fokozat, hogy egy másodperccel feljebb az elődje szinte minden területen. A sötét lovag kudarcot vallanak. Mit A sötét lovag nem teszi, hogy magasabbra emeli a lécet a szuperhősfilmek számára, mint pl Vasember tette a nyár előtt. A sötét lovag ’s nagyszerűsége abban rejlik, hogy azt adja a nézőnek, amire nem számított. A sötét lovag meglepi azokat a nézőket, akik elfogadják, hogy „mindent láttam”. Az emberiség és az emberi élet az, amit a legtöbb szuperhős mindenáron meg akar őrizni. Ban ben A sötét lovag , az emberiség a saját nevében cselekszik is megmenti magát.

Értékelés : 9.öt /10

 

0 Tovább